Ne kadar seviyorsun dersen,"nar" kadar derim.Dışarıda bir ben görünürüm ama içimden binlerce sen dökülürsün.Harbi-harbi seviyorum lan seni.Hem nasıl sevmeğe bilirim ki seni, sevmezsem ziyan olur gülüşlerinde saklı acıların.Aga cidden çok fazla canımı yakıyorsun ama bir türlü senden vazgeçemiyorum.Sensizliği bir türlü kabullenemiyorum,başkasını sevmeni kabullenemiyorum.. Ama yapa bileceğimde bir şey yok..
Her şarkıda aklıma sen geliyorsun,nedensizce akıyor gözlerimden yaşlar tutamıyorum onları.
Ve sonra gözlerimden akan yaşların damalalarında kayb ediyorum umutlarımı.
Eğer ben senin bir başkası için acı çektiğini görürsem inanki bu beni sevmeyişinden daha fazla yakar canımı.Biliyor musun? insan Allaha emanet ettiği kişiyi görmeden ölmezmiş.Bunu unutma sen benim her gece Allaha emanet ettiğimsin.
Lan oğlum sevmeyecektinse neden oynadın benim hislerimle neden önemliymişim gibi davrandın. neden iki paralık ettin sana olan sevgimi? Sen benim bir daha kimise sevemeyeceğimin nedenisin.
Sevmediğini söyleseydin en başından belki bu kadar bağlanmazdım sana,belki seni unutmak daha kolay olurdu..
Seni pek çok kez unutmayı denedim biliyor musun,hatta bir keresinde unuttum lan ben bu adamı dedim,sonra şarkımız çıktı karşıma yine geldin aklıma, ve anladım ki ben seni hiç bir zaman unutmamışım,meğerse sen hep aklımdaymışsın.
Çoçukluğum şimdiki beni görse "ne yaptılar sana böyle" der ağlamaya başlar.
Oğlum sen benim hıçkırıklarla ağlamamın sebepisin. Ben ve sen hiç bir zaman Biz olamadık. Canın sağolsun be sevdiğim.. Kurban olsun sana gözümden akan her damla yaş.
Ama eğer bir gün gelecek olursan gelme, Sevdiğini söyleyecek olursan söyleme.Çünki yeniden inanırım söylediğin her yalana.
Belkide sen benim yüzümü bile hatırlamıyorsun ama ben senin her bir zerreni ruhuma kazıdım,hep orda kalacaksın.Sevdiğim sen benim mantığımla duyğularımın çarpışmasısın.
Çok seviyorum seni ama unutmakda istiyorum,gelmesin istemem diyorum ama bir gülüşünle hayatımın aydınlandığını biliyorum..
Sevgi hisine olan inamımı itiriyorum senin yüzünden,artık hiç kimsenin sevgisine inanamıyorum..Sırf senin bana yaptıkların yüzünden..Neden böyle yaptın ki sevdiğim neden bir keresine beni sevmeği denemedin ki,inan çok mutlu ederdim seni.. Sen benim mutluluğumu aldın lan,hani diyordun ya"senin gülüşünü çok seviyorum" onun içinmi giderken gülüşlerimide kedinle götürdün..
Geri ver yalvarırım sana benim eski halimi bana geri ver.. lütfen =(
En çok ne zoruma gidiyor biliyor musun? benim senle kurduğum hayalleri sen bi başkasıyla yaşıyorsun ya bu bana fazlasıyla koyuyor be aga..
Arkadaşlar o beni sevmedi canı sağolsun.. Ama ben nefes aldığım sürece onu hep seveceğim...Sevgilerle AnGel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızlığım || Texting ✓
RomanceSen benim imkansızlığımsın. Başlangıç: 31.07.2019 Bitiş: 23.06.2020