Belki bir gün gelirsin diye tüm hayatımı mahv ettim senin için.Her saniye seni bekledim,gelmedin.Canın sağolsun zaten senin benim varlığımdan haberin yokken senin gelişini beklemek çok aptalcaydı.Seviyorum her güldüğünde kısılan gözlerindeki parıltıyı...
Belki yaşadığım bu his sevgidir belkide bağlanmaktır.. Ama her neyse bu his beni tüketiyor
Kalbim acıyor bitti diyorum buraya kadardı diyorum o seni 1 saniye bile düşünmezken sen onu her saniye düşünüyorsun yapma bunu diyorum.. Ama elimde değil, yapamıyorum onsuz..Bekli hiç bir zaman benim olmayacaksın ama seni hep seveceğim,hiç pişman değilim seni sevmeğime,ne kadar kalbimi acıtsada imkansız olman. Ben senden vaz geçemiyorum..
Çok canım yanıyor biliyor musun?!,Seni başkalarında görmek beni mahv ediyor..
Unuttum diyorum,onunla olan her şey bitti diyorum..Yeniden resmin çıkıyor karşıma hiç birşeyi unutmadığımı fark ediyorum,hiç birşeyin bitmediğini his diyorum..Mahv oluyorum senin her ona bakışında .. Sen nasıl ellerin oldun? Ben senin için saatlerce ağlarken senin başkalarıyla eğlenmen benim canımı çook yakıyor
Biliyor musun? ben seni sevmeğime hiç bir zaman pişman olmadım,olmamda..Seni kalbimin en derinliğinde her kesten koruyacağıma dair söz verdim kendime... hiç kimseyle kirletmeyeceğim seni .Hiç kimse sen olamıyor..hiç kimsede seni bulamıyorum.. Ben senin bilmediğim kokunu özlüyorum...
Günlerce hatta aylarca senin bunu fark etmeni bekledim.. ama olmadı canın sağolsun be adam..
Sen bunu fark etsende hiç birşeyin değişmeğeceğini çook iyi biliyorum..sen beni sevmezsin,sevgimede inanmazsın..
Neyse be adam yaktım gemileri söndürdüm Güneşi,ama bir gün..ama bir gün olurda tüm bunları fark edersen gel be sevdiğim ben senin için yeni gemiler yaparım,Güneşi de yandırırım yeter ki sen gel sevdiğim.. Olma başkalarının,yapma bunu seni seven kıza..
Geçen annem geldi ne olmuş sana dedi,bende güldüm annem ne ola bilir ki ya bana, hadi bana yemek ver dedim.. ama bunun asılı ben onun için hergece ağlıyorum o ise her gece sevgilisiyle konuşuyor ve ben bunun için her saniye ölüyorum annem olucaktı..Bunu birilerine söyleğememek var..
Gülüyorum, eğleniyorum sen geliyorsun aklıma gözlerim doluyor bunu fark etmemleri için çook uğraşıyorum zaten hiç kimsede fark etmiyor sağolsunlar..belkide benim ona olan sevgime inanmıyorlar..zaten benim öyle bir beklentimde yok.Yani sevdiğim adam benim sevgime inanmıyorsa başkalarının inanmasını bekleyemem neyse konumuz bu değil...
Her zerresine aşığım ama bir o kadarda nefret ediyorum,Mutluluğunu istiyorum ama başkalarıyla görünce canım yanıyor,ben onun varlığına şükür ederken o sevgilisine senin dışında hiç kimsenin var oluşu beni ilgilendirmiyor diyor..
Sen benim her keste arayıpda bulamadığımsın..gözlerimden akan yaşların her damlasının sahibisin,param parça ettiğin bu kalbimin parçalarıyla adını ruhuma yazdığımsın,oğlum sen benim ilk aşkımsın, kovuşamadığımsın,en esasıda ne biliyor musun sen benim her kesten gizlediğim mutluluğumsun..İmkansız ola bilirsin eyvallah ama hayallerde istediğin her şey olur.. Belki bu hayaller benim hayatımı mahv edecek ama ben hiç bir zaman seninle alakadar olan hayallerimden vazgeçmeyeceğim..yani bir insan nasıl hayatından vaz geçe bilir ki..?
Sende benim hayatımsın ne kadar canımı yaksanda varlığımdan bile haberin olmasada ben seni hep seveceğim..Belki başkalarıyla sevgili olurum ama hiç kimsede seni bulamayacağıma eminim.. ha yok sevdiğim merak etme ben seni hep seveceğim kalbimin en derinliğinde saklı kalacaksın..! Başkası için güldüğün gülüşüne kurban olduğum ben senin yokluğunu iliklerimde his ediyorum,yapamıyorum, senin başkasının olmanı kabullenemiyorum..
Neden seviyorum ki ben diyorum kendi kendime,sahibi ben olmadığım gülüşlerin geliyor aklıma sonra diyorum neden sevmeyeyim ki bir gülüşüyle kalbime baharı getiren adamı. Gülüşün benim ruhumu ısıtıyor..Neyse be arkadaşlar Ben onun beni sevmeyişine bile aşığım.. Sevme be sevdiğim sevme beni..Ben hayalimdeki senle çook mutluyum..!Sevgilerle AnGel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızlığım || Texting ✓
RomanceSen benim imkansızlığımsın. Başlangıç: 31.07.2019 Bitiş: 23.06.2020