0.7

1.2K 80 51
                                    

En güzel günlerimiz: Henüz yaşamadıklarımız...
————————————————————————
Azra'dan
" Hadi Deniz hazır- "
Deniz sırıtarak bana doğru gelmeye başladı. Bense, Denizi baştan aşağı süzmekle meşguldüm. Giydiği siyah mini elbise o kadar yakışmıştı ki... Acaba Denizin odasında otursak daha mı iyiydi? Yaptığı göz makyajı, gözlerini iyice ortaya çıkarmıştı.
" Ne oldu kızıl kafa beğenemedin mi? "
" Biraz abartmışsın sanki? "
" Yoo. "
Omuz atıp yanımdan geçti. Aslında omuz atması iyi olmuştu, kendime gelmiştim yani. Telefonumun çalmasıyla tekrar silkilenip telefonu açtım.
" Efendim Heves? "
" Hadi nerdesin aşağıdayız seni bekliyoruz. "
" Geliyoruz Heves. "
" Geliyoruz mu? "
" Evet Denizde geliyor. "
" NEEE. "
Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp yüzümü buruşturdum. Sağır olmuş olabilirdim.
" Ne bağırıyosun kızım ya? Kapa hadi geliyoruz. "
Deyip telefonu suratına kapattım. Umarım bugün her şey güzel olurdu.







" Hadi kızıl kafa. "
" Bana kızıl kafa demesen olmaz dimi boncuk? "
Kafa sallayıp dış kapıdan çıktı.
" Azra! "
Babamın sesini duymamla göz devirip arkamı döndüm.
" Efendim? "
" Bana bak dikkat edin kendinize. Saçma sapan mekanlara gidip, magazincilere yakalanmayın. "
" Bunları Denize söyleyemiyorsun tabi, bana söylüyorsun dimi? "
" Azra! "
Omuz silkip hemen kapıdan çıktım.




" Boncuk! Gelsene buraya. "
" Ben kendi arabamla gelirim. "
" Mekanı bilmiyorsun boncuk. Bin işte buraya inat etme. "
Deniz bir arabasına bir bana baktı. Tekrar arabasını kitleyip bana doğru gelmeye başladı. Arabanın arka koltuğuna, yanıma oturmasını bekledim. Deniz kararsız gözlerle yanıma oturdu.
" Selam Deniz ben Derya. "
" Deniz bende. "
" Bende hevesss. "
" Tanışmıştık seninle. "
Derya arabayı sürmeye başlayınca, yavaşça Denize yaklaştım. Onun çıplak bacağı benimkine değene kadar yaklaştım.
" Napıyorsun? "
" Şşt. "
Deniz göz devirip yolu izlemeye başladı. Bende onu izliyordum. Deryanın ani fren yapması sonucu, düşmemek için Denizin bacağından tuttum. Düşmemek için ama.
" Azra! "
Dudağımı büzüp Denize baktım. Denizin gözleri bir an dudaklarımı bulsa da hemen gözlerini kaçırdı.
" Düşüyordum Deniz ne var bunda? "
" Düşüyorsan bacağımdan niye tutuyorsun? "
Hevesin kahkaha patlatmasıyla Denizle göz göze geldik.
" Ya Deniz onun kusuruna bakma o biraz kuduruktur. "
Ama sen görürsün Heves ben sana neler yapacağım...
" Kes sesini Heves. "
Deniz sırıttı. Elimin hala Denizin bacağında olduğunu fark edince hafifçe elimi haraket ettirdim. Deniz elimi tutup havaya kaldırdı.
" Sikicem elini Azra. "
" Olur. "
Göz devirip elimi sertçe ittirdi. Bugün çok güzel birgün olacaktı...






Etrafta ki gözlerin Denizde olması aşırı canımı sıkıyordu ama yapacak bir şeyde yoktu. Önümde ki biradan bir yudum aldım. Denize bakıp sırıttım.
" Ne sırıtıyorsun Azra? "
" Meyve suyu güzel mi bari? "
" Kes sesini Azra, sana içirtmem o birayı
görürsün. "
" Yaa? Nasıl olacakmış o? Babama mı şikayet edersin yoksa? "
" Hayır. " deyip biramı kafasına dikti.
Şokla gözlerimi açtım. Daha yeni 'hayatta içmem o şeyi, dokunuyor bana.' demişti. Ama Deniz bu dengesizin teki işte...
" Ağğğ Azrağğ. "
Karşıdan gelen kızı görmemle içimden küfür ettim. Muhtemelen seviştiğim kızlardan biriydi. Neydi adı ya gamze miydi? Gizem miydi?
" Gamze? "
" Sanem ben. "
" Haa öyle mi? "
" Hatırladın mığğ beniğğ. "
Bu kız niye böyle ağzını yaya yaya konuşuyordu? Denizde sinir olmuş olmalıydı ki, kıza dövecekmiş gibi bakıyordu.
" Azra, kim bu kız sevgilim ? "
" Hı? "
Ne demişti o sevgilim mi demişti? Sarhoşluğun verdiği etkiyle ben öyle duymuş olabilirdim ana biramı Deniz içmişti. Ben sarhoş değildim.
" Azrağğ bu kız kim yağğ? Sevgilim diyor sanağğ? "
" Sevgilim dediğime göre kim olabilirim? Azranın sevgilisiyim ben. " deyip yine yanağımdan öptü.
Beni tahrik etmek için mi yapıyordu acaba?
" Deniz ne saçmalıyorsun? " diye kulağına fısıldadım.
" Kes sesini bana uy. "
" Aa evet Deniz, sevgilim oluyor kendisi. "
" Nası yağğ Azra sen sevgili yapmazsın ki hatta bir seviştiğin kızla bir daha sevişmezsiğnn. "
Senin ağzını sikiyim ben. Denizle bu bara gelmek hayatımın hatası falandı sanırım. Böyle bir şey olacağı aklıma gelmeliydi tabi. Deniz suratıma ifadesizce bakıp yanımızdan uzaklaştı. Nereye gidiyordu şimdi?
" Kanka bir sorun mu var? "
" Yok siz devam edin. "
Hızlıca Denizin arkasından gitmeye başladım. Kapıdan tam çıkıyordu ki kolundan tutup duvara yapıştırdım.
" Bıraksana beni. "
" Nereye? "
" Eve gidiyorum sıktı burası beni. "
" Saçmalama Deniz. Kıskandın mı sen? Hem ne sevgilisi? "
" Seni neden kıskanayım ben? Babama söz verdim başına bir şey gelmesin diye ama sen zaten ne haltlar yemişsin. "
" Ne haltlar yemişim? " sanki mümkünmüş gibi Denizle vücutlarımızı iyice yapıştırmıştım.
Deniz kurtulmaya çalıyordu ama izin vermiyordum.
" Yok neymiş seviştiğinle bir daha sevişmezmişsin de.. "
" Sen beni kıskanmışsın boncuk. "
" Hadi ya, kıskanmışım öyle mi? Nerden çıkarttın bunu? "
" Hadi itiraf et, bırakayım. "
" Bırak beni neyi itiraf edeyim? Yok öy- "
Denizin cümlesini bitirmesine izin vermeden, uzun zamandır yapmak istediğim bir şeyi yaptım. Dudaklarımızı birleştirdim. Ben karşılık versin diye hırsla öperken o hiç karşılık vermiyordu. Karşılık vermese de dudaklarının tadı o kadar güzeldi ki... İstemeye istemeye geri çekildim. Deniz donmuş gibi hala tepki vermiyordu.
" Deniz? "
Birden kendini yere bırakınca hemen belinden tuttum. Denizin öğürme sesiyle, kustuğunu anlamıştım. Sanırım içki Denize gerçekten de dokunuyordu...






Uzun oldu bence zkksösksösksls

Müteşekkir - AzDenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin