0.6

1.2K 80 36
                                    

İçimde neler olup bittiğini, neler hissettiğimi açıklayamam size. Kendime bile...
————————————————————————
Azra'dan
" Kanka yarın Deniz de gelir mi? "
" He gelir Heves seve seve gelir hemde. Sende taktın Denize noluyoruz ya? "
" Ya kanka söylicem ama kızmıycan. "
" Aşık mı oldun noldun? "
" Ayy tövbe saçmalama kanka ya Derya duymasın. Ben sizi şey ettim. "
" Heves saçmalama ya kapatıyorum ben uyucam. Sen saçmalamaya başladın iyice. "
Deyip telefonu suratına kapattım. Denizin odasından yine ağlama sesi geliyordu. Ayaklarım benden habersiz Denizin kapısına gelmişti bile. Tam 10 gündür ne odasından çıkıyor, ne de ağlamayı kesiyordu. Safiye ablanın dediğine göre doğru düzgün yemekte yemiyormuş. Aklıma ettiğimiz kavga gelince bir adım geri gittim. Yüzsüz gibi ben geldim Deniz, ağlama diyecek halim yoktu ya. Birden kapı açılınca irkildim. Deniz kıpkırmızı gözleri ve şişmiş dudaklarıyla tam önümde duruyordu. Dudakları resmen gel beni öp diyordu. Zar zor gözlerimi gözlerine çıkardım.
" Napıyorsun odamın kapısında? "
" Ağlama sesin gelince.. "
" Gelip beni teselli falan mı edecektin? "
" Ben seni niye teselli ediyim ya? Artık rahatsız oluyorum ağlamandan. "
" O zaman başka bir odaya geçebilirsin. " deyip odasına girdi.
Aslında o yüzden gelmemiştim ama başka diyecek bir şey bulamamıştım. Zaten bende bilmiyordum ki buraya neden geldiğimi... Sadece onun yanımda olmak istiyordum işte. Büyük ihtimalle geçici bir hevesti benimkisi. Deniz eve geldiğinden beri kimseyle sevişmemiştim bile. Ama bunun Denizle bir alakası yoktu. Yani umarım yoktur. Zaten yarın bara gidicektik. Biriyle mutlaka sevişecektim. Hala kapıda dikildiğimi fark edince bende kendi odama geri girdim.








" Azra Deniz ağlıyor mu hala? "
" Evet sürekli ağlıyor. "
Kafa salladı.
" Ya baba ben şey diycektim. "
" De bakalım. "
" Ben yarın Hevesgille dışarı çıkıcam. "
" Hayatta olmaz Azra. Seni ne zaman dışarı salsak bir boklar yiyip öyle geliyorsun. "
Göz devirdim.
" Ya baba söz verdim kızlara söz veriyorum hiçbir şey yapmayacağım. "
" İyi akşamlar. "
Denizin sesini duymamla arkamı döndüm. Gelecek zamanı bulmuştu buda şimdi izin almam daha zor olacaktı.
" Kızım gel, gel otur hadi. "
Deniz ifadesiz gözleriyle masaya oturdu.
" Safiye Denize bir servis aç. "
Denizin gözleri kısa süreliğine beni bulsa da gözlerini kaçırdı. Gözleri o kadar ifadesiz bakıyordu ki, bana bakarken ne düşündüğünü anlayamıyordum.
" Baba bir şey konuşuyorduk. "
" Şimdi sırası mı Azra? "
" Taha çocuk izin almaya çalışıyor senden, bir kereliğine izin ver. "
" Olmaz dedim Asude. Ha illa gidicem diyorsa yanına bir koruma yollarım. Öyle gider. "
" Saçmalama Taha. "
" Başka türlüsü olmaz Asude. Gidip barlarda sürtüp magazincelere yakalanıyor. "
" Ben giderim Azrayla. "
Hepimiz şok olmuş gözlerle Denize baktık.
" Emin misin kızım? İyiysen git ama kendini iyi hissetmiyorsan.. "
" Ben gayet iyiyim bana deli muamelesi yapma. Hem evde bunaldım iyice ben giderim Azrayla. "
" Azrayı sana nasıl emanet edebiliriz orası ayrı bir konu ama.. " diyen anneme sus bakışı attım.
" Yarın giderken görürsünüz nasıl emanet ettiğinizi asude hanım. "
" Yalnız öyle emanet etmek falan, ben burdayım yani. "
Deniz omuz silkti. Sonra yemeğinden bir çatal alıp, geri masaya koydu. Ayağa kalkıp merdivenlere yöneldi.
" Nereye kızım? "
" Doydum ben. "
Hızlıca masada ki suyu içip bende kalktım. Denizin arkasından yukarı çıktım. Tam odasına giriyordu ki kolundan tutup bana bakmasını sağladım.
" Demek benimle gelmek istiyorsun boncuk. "
" Sensiz veye senin ile fark etmez sadece kafa dağıtmak istiyorum. "
" Yalnız benim gittiğim yerler sana pek uymaz boncuk. "
" Ya, nereye gidiyorsun ki? "
" Bara gidiyorum. "
Deniz psikopatça sırıttı. Yaklaşıp yanağımdan öptü. Kalbim bedenimden atlayıp yere düşmüştü sanki. Deniz kadar dengesiz ve seksi bir insan görmemiştim.
" Tam benlik yer. Yarını sabırsızlıkla bekliyorum kızıl kafa. "
Kolunu elimden kurtarıp odasına girdi.
" D-deniz? Bu neydi şimdi? "
Suratıma kapıyı kapatınca oflayıp bende odaya girdim. Yarını bende sabırsızlıkla bekliyorum boncuk hanım...




Az kısa oldu ama idare edin artıkkk

Müteşekkir - AzDenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin