2.1

915 63 33
                                    

Elbet birgün anlatırım sana sustuklarımı.
————————————————————————
Deniz'den;
Yüzümde hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi açtım. Gözlerimi açar açmaz Dünya'nın en güzel şeyiyle karşılaşmıştım. Azra'yla. Bana gülümseyerek bakıyordu. Birden kaşlarını çattı.
" Uyandırdım mı sevgilim? " diye sordu.
" Böyle uyandırdığın sürece hiç sıkıntı
yok sevgilim. "
Gülümsemesi iyice büyüdü. Yanağımdan öpüp geri çekildi. Kafamı kaldırıp bende onu dudağından öptüm. Geri çekilmemle birlikte tekrar dudaklarıma yapıştı. Ayrılınca;
" Sen böyle yaparsan çıkamayız bu yataktan. " dedi.
" Biliyorum. " diye mırıldandım.
" Dün çok güzeldi. " demesiyle bakışlarımı kaçırdım. Ondan utanmak istemiyordum ama elimden gelen bir şey yoktu.
" Heyy utanıyor muymuş benim boncuğum? "
" Hayır Azra ne alakası var? "
Sonra aklıma bir şey gelmiş gibi yapıp yataktan fırladım. Ama keşke fırlamasaydım çünkü üstümde hiçbir şey yoktu. Azranın kahkahasını duymamaya çalışarak yerden kıyafetlerimi bulup hızlıca giydim. Yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu hissediyordum.
" Boncuk nereye ya? "
" Büşrayı tamamen unuttum ben. "
" Büşra kim? "
" Sonra anlatsam olur mu? " deyip dudağına ıslak bir öpücük bıraktım. Cevap vermesine izin vermeden odadan çıktım.






" Müsait misin? "
" Gel kızım. "
" Malum olaylardan dolayı Büşra kovulmuş. Ve şu an onu kimse işe almaz. O yüzden onu iş yerine almak istiyorum. Sekreter falan olabilir. "
" Sen öyle diyorsan ne diyebilirim Deniz? "
" Sağol. " diyerek babamın odasından çıktım.




Kapıyı tıklayıp içeri girdim. Büşra uyanmış koltuğu topluyordu. Beni görünce gülümsedi.
" Neden koltukta yattın? Yatağımda yatsaydın ya. "
" Önemli değil. "
" Hadi hazırlan işe gidiyoruz. "
" Ne işi? "
" Babamın iş yerinde bir sekretere ihtiyaç varmış. Yapabilirsin değil mi? "
" Deniz böyle bir şey istemedim senden. Evinizden de gideceğim bugün. Daha fazla burda kalmamın bir manası yok. "
" Büşra yapma böyle. Bana yabancıymışım gibi davranma. Sen bana neler yaptın ya? Bırakta bende sana yapayım. Hem babam yüzünden kovuldun zaten. "
" Gerçekten gerek yok Deniz. "
" Büşra? "
" Vaz geçmeyeceksin değil mi? " hayır anlamında kafa salladım.
" Peki o zaman ben üstümü başımı değişmeye eve gitmem gerek. Sonra beni evimden alırsınız. "
" Tamamm.. "





Büşra eve hazırlanmak için gitmişti. Bende aşağıya kahvaltı yapmaya indim. Azra beni görünce göz kırptı. Dudağımı dişleyip karşısına oturdum. Azra'nın kaşları çatılmıştı sırıtıp yemeğimi yemeye başladım.
" Bugün işe gideceğim Azra hanım sizi de bekliyorum. " gülümsedi.
" Tabi ki.. "
" Büşra geliyor mu? " diye sordu babam.
" Evet eve hazırlanmaya gitti. Giderken onu da alırız. "
Babam kafa salladı.




Kahvaltıdan sonra hazırlanmak için odama çıkmıştım. Azra da odasındaydı. Sade bir elbise giyip aynanın karşısına geçtim. Biraz makyaj yapmaya karar verdim. O sırada kapı açıldı ve içeri Azra girdi. Rujumu sürdükten sonra kapağını kapatıp masaya koyuyordum ki Azra buna izin vermeyerek beni kendine çekti. Elimdeki ruj yere düşerken Azra'nın öpüşüne karşılık vermeye başladım. Ellerimi beline koydum. Masadaki her şey yere düşürken beni masaya oturttu. Dudaklarımızı ayırıp yüzüme baktı.
" Bi daha herkesin içinde dudağını dişleme boncuğum. " deyip bir öpücük daha bıraktı dudaklarıma. Sırıttım. Sonra Azrayı ittirip masadan indim.




Aynaya bakıp kaşlarımı çattım. Rujum bozulmuştu. Yerdeki ruju elime alıp Azra'ya döndüm.
" Rujumu daha yeni sürmüştüm Azra. "
" Bi daha sürersin Boncuk. "
Oflayıp rujumu tekrar sürdüm. Sonra birlikte odadan çıktık.



Benim arabamla gitmeye karar vermiştik. Ben arabayı çalıştırıp Büşra'nın evine doğru sürmeye başladım.
" Büşra kim aşkım? "
" Babam beni yurt dışına gönderecekti ya... İşte Büşra beni kaçırıp beni kurtardı. Onun sayesinde iyileştim. "
" Ya cidden mi? Gelince ellerinden öpücem. O olmasaydı biz olamazdık. " gülümsedim. Umarım Büşra ve Azra iyi anlaşırlardı.
" Deli... " diye mırıldandım.




Bölümleri çok erken atıyorum ama rahatsız etmiyorumdur umarım ĞWPMDKEMDKF
Ee okuyan var mı hala??

Müteşekkir - AzDenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin