Hissedecek bir şey kalmadı...
————————————————————————
Büşra'dan;
İşe başlayalı 1 hafta olmuştu bile. Yavaş yavaş alışıyordum. Deniz ve Azra'yı görüncede canım yanmıyordu artık. Bi türlü itiraf edemesem de Nehir sayesinde olmuştu bu. Nehir'e aşık değilimdim belki ama bana iyi geliyordu. Çok neşeli biriydi aslında. Ama Azra onu pek sevmiyordu. Nedenini bilmiyordum. Deniz'den zorla da olsa vaz geçmiştim. Bunu kendim için yapmıştım. İlk defa kendim için bir şey yapmıştım sanırım." Büşra daldın gittin? " Nehir'in sesini duymamla kafamı aniden kaldırdım. Bu halim komik gelmiş olacak ki gülümsedi.
" Dalmışım öyle.. "
" Onu fark ettim zaten de neye daldın öyle? "
" Hiiç. " deyip işime döndüm. Hastaneden sonra burası çok sıkıcı geliyordu tabi bana. Orda hiç oturmazken burda tüm gün oturup bilgisayardan işimi hallediyordum." Deniz ve Azra çok garip bir çiftler değil mi? "
" Neden öyle dedin? " diye sordum merakla. Nehir biraz düşünür gibi yaptı.
" Yani Deniz sanırım Azra'yı gerçekten çok seviyor. Çünkü ben Deniz'in yerinde olsam Azra ile arkadaş bile olmam. "
" Anlamadım neyden bahsediyorsun? "
" İşte Az- " kapının açılmasıyla lafı yarıda kalmıştı. Gelen Deniz'di. Gülümseyerek bize baktıktan sonra;
" Kızlar biz kafeye gidiyoruz biraz kafa dinleyelim dedik. Sizde gelmek ister misiniz? " dedi.
" Olur geliriz tabii. " diyen Nehir'e baktım. Bana fikrimi sormamıştı bile. Deniz bunu fark edince bana baktı. 'Tamam' anlamında kafa salladığımda gülümseyip odadan çıktı.Kızlarla kafeye gidip baya bi oturmuştuk. Güzel vakit geçirmiştik. Nehir ve Azra ara sıra atışsa da güzeldi yani. Kafede oturduktan sonra tekrar iş yerine gelmiştik. Aklıma gelen şeyle Nehir'e döndüm.
" Ee sen bir şey söyleyecektin Deniz girdi araya. Ne söyleyecektin? "Azra'dan;
" Yaa Deniz seni yerim ama şu tipe baak. " şu an oturmuş Deniz'in küçüklük fotoğraflarına bakıyorduk. Sanırım yicektim ben bunu. Deniz'in kıkırdamasıyla yanağını sıkıp öptüm.
" Azra ya sende göster küçüklüğünü. "
" Şu an yok yanımda evde gösteririm. "
Kafa sallayıp masadaki fotoğrafları toplamaya başladı.
" Azra kahve getirsene ikimize. "
" Getiriyim boncuğum. " diyerek koltuktan kalktım.Ofisin mutfağına girdiğimde mutfak tezgahına ellerini koymuş sakinleşmeye çalışan Büşra'yı görmüştüm. Kaşlarımı çatıp yanına gittim. Gerçekten kötü görünüyordu.
" Büşra? İyi misin? " irkilmiş olacak ki kafasını aniden kaldırdı. Bana bakıp yutkundu.
" Şey iyiyim sorun yok. "
" Emin misin? Gerçekten kötü görünüyorsun. "
Olumsuzca kafa salladığında omuz silkip kahve almaya gittim.Kahveleri almış tam mutfaktan çıkacakken Büşra'nın bana seslenmesiyle arkamı döndüm.
" Efendim? " diyerek kahveleri tezgaha koydum. Bana yaklaşıp derin bir nefes aldı.
" Bunu Deniz'e nasıl yaparsın Azra? "
" Anlamadım? " dedim gözlerimi açarak.
" Annesi senin annen yüzünden intihar etmiş. Ve sen bunu biliyormuşsun. Deniz'e nasıl
söylemezsin. " dediğinde sesini yükseltmişti. Yutkunup gözlerimi kapadım. İşte şimdi her şey bok olacaktı." Ya gidip Deniz'e her şeyi anlatırsın, özür dilersin. Ya da ben her şeyi anlatırım. Bu yaptığım iyiliği de unutma. Eğer ben anlatırsam Deniz seni hayatta affetmez. Bunu sende çok iyi biliyorsun. " diyerek koluma hafifçe çarpıp yanımdan geçti.
Bedenimi taşıyamayacağımı fark ettiğimde tezgaha yaslandım. Deniz beni hayatta affetmezdi. Bunu çok iyi biliyordum. Resmen sıkışmış kalmıştım.
' Kahretsin' diyerek elimi tezgaha geçirdim. Elimin sızlamasını umursamayarak yavaşça yere çöktüm.
" Azra? " Deniz'in sesini duymamla hızlı bir şekilde yerden kalktım.
" Bi kahve almaya gittin gel- Azra iyi misin sen? Noldu? " diyerek yüzümü elleri arasına aldı. Ellerini yavaşça yüzümden çektim.
" Ö-özür dilerim. " dedim.
" Noluyor Azra? " diyerek tekrar elleriyle yüzümü kavradı. Göz yaşlarımı silmeye başladığında ağlamam iyice şiddetlenmişti.30 oy gelir gelmez yb atıcammm bidee Büşra'ya sövmeyin abi seviyorum ben Büşra'yı BAHNDJWNDJWMWKLEKW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müteşekkir - AzDen
ChickLit" Sen duygusuz aptalın tekisin, senden nefret ediyorum... "