Kafamdan uzak tutmaya çalışıyorum, zihnimin huzura ihtiyacı var.
————————————————————————
Deniz'den;
"Ee Deniz, Azra ile noldu? " diyen Büşra'ya bakıp iç çektim.
" Konuşmuyor benle ki haklı. Ama fazla tepki verdiğini düşünüyorum, sonuçta o bana daha kötüsünü yaptı. Bir yandan da son söylediği şeylerde haklı gibi. Sürekli zarar veriyoruz biz birbirimize. "
" Öyle düşünme Deniz. Azrayı da biraz zaman bırak. " dediğinde kafa salladım. Zaten beklemekten başka da çarem yoktu." Ee sen eve mi geçiceksin? "
" Aynen eve gideyim ben. Yemek için çok sağol Büşra. Kafam dağıldı az da olsa. "
" Ne demek Deniz. Ne zaman istersen. " dediğinde gülümsedim. Birbirimize sarıldıktan sonra eve gitmek için arabama bindim.Eve geldiğimde direk odama çıkmıştım. Zaten evde konuşabileciğim falan kimsede yoktu. Bu evden taşınmak istiyordum ama Azrayla o yüzden sabretmem gerekiyordu. Tam odama giriyordumki birden karşı kapı açıldı. Arkamı döndüğümde Azra'nın bi yere gittiğini fark ettim. Gözlerime duygusuz bir şekilde baktığında yutkundum.
" Selam. " dedim kendimi tutamayarak.
" Selam... " diye mırıldandı.
" Nasılsın? "
" İyi. " dediğinde göz devirdim.
" Bende iyiyim işte sağol sorduğun için. "
" Ne demek. " diyerek aşağı indi. Bende odama girerek kapıyı çarptım. Bu durum gerçekten canımı sıkmaya başlamıştı. Nereye gittiğini bile soramamıştım.Bilgisayarı kapatıp kenara koydum. İzlemediğim dizi kalmamıştı resmen. Sıkıntıdan kendimi kesicektim artık (benim repliğim mdoemdke) Oflayarak odamdan çıktım. Yavaşça Azra'nın odasına girdim. Hala gelmemişti. Sırıtarak kendimi yatağına bıraktım. Tavanı seyretmeye başladığımda ayak sesleri duydum. Sanırım Azra gelmişti. İyice sırıtarak yatağa yayıldım.
" Napıyorsun burda Deniz? "
" A sen mi geldin? "
" Yoo. " dediğinde gülümsedim.
" Canım sıkıldı bir şeyler yapalım mı? " dediğimde gözleri hemen çıplak bacağıma kaymıştı.
" Ayrıldık biz farkında mısın? " diyerek yutkundu.
" Kuduruk musun Azra? Sana sevişelim demedim. "" Çok güzel değil miydi film? " diye sorduğumda Azra'nın bana baktığını fark ettiğim. Kaşlarını çatıp hemen önüne döndü.
" Hayır bok gibiydi. " dediğinde göz devirdim.
" Bir şeyi de beğen. "" Film de bittiğine göre... "
" Evet, olur. " dedim ne söyleyeceğini tahmin ederek.
" Gerçekten mi? "
" Evet. " dedim dudağımı dişleyerek.
" Tamam o zaman hadi. " dediğinde daha fazla dayanamayıp Azra'ya yaklaştım. Ama beni birden durdurdu." Napıyorsun Deniz? " dediğinde kaşlarımı çattım.
" Sevişelim demiycek miydin? "
" İyice saçmaladın Deniz. Birde bana kuduruk diyorsun. Ben odadan çıkabilirsin diyecektim. " dediğinde ciddi mi diye 5 saniye yüzüne baktım. Baya baya ciddiydi. Yüzümdekü hayal kırıklığını saklamaya çalışarak ayağa kalktım. Sonra arkamı dönüp hızlıca yanına gittim. Hızlıca yanağından öpüp sırıttım. Onun da hoşuna gitmiş olacakki kısa bir sırıtmanın ardından hemen kaşlarını çattı.Duyduğum seslerle daha fazla dayanamayıp gözlerimi açtım. Bu ses neydi? Sanki birisi ağlıyordu. Penceren sızan ışıkla sabah olduğunu anlayabiliyordum. Yandaki telefonu alıp saat'e baktım. Saat 5'ti. Gözlerimi ovuşturarak ayağa kalktım. Mal gibi odanın içinde dolanıp bu saatte kimin ağladığını düşündüm. Tabiki Azra'ydı. Uyku sersemi olduğum için yeni aklıma gelmişti.
Kapıyı yavaşça tıkladığımda ağlama sesi aniden kesildi ve kapı açıldı. Tam tahmin ettiğim gibi Azra ağlamıştı.
" Deniz? " dedi sesinin titremesine aldırmayarak.
" Azra neden ağlıyorsun? "
" Rahatsız mı ettim? " diye sorduğunda göz devirdim.
" Hayır tabiki merak ettim sadece. " deyince kapıdan çekilip içeri girmemi istedi.Gözlerimi açtığımda elim hemen Azra'ya gitmişti. Ama yoktu. Hızlıca kalkıp etrafıma bakındım. Gece beraber uyumuştuk ve bu çok iyi gelmişti. Azra da sakinleşmişti ama şimdi yoktu. Oflayarak yataktan kalkıp kendi odama geçtim. Azrayla aramız ne zaman düzelecekti?
Oha yb attım dkekemeke neyse 35 oy'a yb atarım (okuyan kalmamıştır ama olsun dkekemkw) bundan sonra daha aktif olmaya çalışıcam (inş) yine boş yaptım baayss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müteşekkir - AzDen
ChickLit" Sen duygusuz aptalın tekisin, senden nefret ediyorum... "