Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım.
————————————————————————
Deniz'den;
"Azra! " diye bağırdıktan sonra valizimi kapatıp koridora koydum.
" Efendim? "
" Hadi hazır mısın? "
" Hazırım, hazırım. Bu arada uçağı kaçırmayız umarım. " diyerek valizleri aldı.
" Umarım. " dye mırıldanıp peşinden gittim.Uçağı kaçırmadan yetişebilmiştik sonunda. Koltuklarımızı bulduktan sonra oturduk. Azra ile yolculuk yapmak hayatımda yaptığım en güzel aktivite olacaktı sanırım. Gülümseyerek bana baktığında bende gülümsedim.
" Ne oldu? Ne gülüyorsun? " diye sordum.
" Boncuk çok iyi gelicek bize bu tatil biliyorsun değil mi? "
" Evet canım. "
" Nerden geldi aklına böyle bir şey boncuk ya? " Amacım o Asude denen karıya bir ders vermekti. Acaba kızını 1-2 ay bulamayınca ne düşünecekti? Hemde yanında benim olduğumu da biliyordu. Sevgili olduğumuzu da. Azra'ya bunu söyleyemezdim tabi ki yoksa beni yanlış anlardı.
" Bilmem öyle geldi işte... "Uçaktan gelen anonsla gözlerimi açtım. Omzumdaki ağırlıkla gülümsedim. Azra hala uyuyordu. Dikkatlice kafasını kaldırdım.
" Azra? Sevgilim? Hadi uyan geldik canım. "
Azra yavaşça gözlerini açıp hızlıca yanağımdan öptü. Güldüm.
" Uyumuyordum boncuk. Geldik mi ya? "
" Gerçekten uyumuyormuşsun Azra. Geldik tabii. "Uçaktan iner inmez bir taksiye binmiştik. Adresi verip arkama yaslandım. Ve pencereden bakmaya başladım. Burası gerçekten harika bir yerdi.
" Boncuk çok güzel burası ya. " dediğinde elini tuttum.
" Senin kadar olamaz. "
" Hayırdır boncuk pek bi romantiksin? "
" Her zamanki halim. "
" Tabi canım. "Otele geldiğimizde hemen odamıza gitmiştik. Otel gerçekten resimdekiler gibiydi. Çok büyüktü. Azra hemen kendini yatağa attığında bende kendimi yanına attım.
" Yatakta çok rahatmış. Benim için önemli olan yatak zaten. "
" Evet ya burda ne güzel uyunur şimdi... " diye mırıldandım. Gerçekten çok yorulmuştum. Hemen uyumak istiyordum.
" Ya boncuk ben o yüzden mi dedim? " kaşlarımı çattım. Ne için demişti ki?
" Yani çok rahat şaaparız diye. " dediğinde jeton yeni düşmüştü. Omzuna vurdum." Hadi Boncuk çıkalım. " çantamı alıp Azra'nın yanına gittim. Birlikte kahvaltıya inecektik. Kahvaltıdan sonra da odaya yerleşip havuza inmeyi düşünüyorduk. Yemekhaneye geldiğimizde bir masaya yerleştik. Azra menüye bakmaya başladı.
" Boncuk burda hep Türk yemekleri var. "
" Evet canım burda genelde Türkler kalıyor zaten. Çalışanlar falanda Türkçe biliyor. " (uydurmaya devamm. )Kahvaltımızı yaptıktan sonra eşyalarımızı yerleştirip havuza inmiştik. Ve şu an Azra'yı havuza girmek için ikna etmeye çalışıyordum ama bir türlü gelmiyordu.
" Ya aşkım hadi ama ya. Havuza girmeye geldik buraya sen yatıyorsun orda. "
" Girmek istemiyorum boncuk ya. Hem ben enerjimi akşama saklıycam. "
" Eğer hemen benimle havuza gelmezsen boşuna saklamış olursun. Yatar uyurum. " diyerek havuza ilerlemeye başladım. Azra arkamdan elimi tutup havuza koşmaya başladığında sırıttım. Ve birlikte havuza düşmüştük." Boncuk su çok soğuk ya. "
" Abartma Azra ısınırsın birazdan. "
" Ben daha kolay ısınma yöntemi biliyorum. "
" Neymiş o? " dedim dudaklarına bakarak. Azra belimden çekerek dudaklarımızı birleştirmişti. Ayrıldığımızda gülmeye başladı.
" Yine neden gülüyorsun Azra? "
" Suyun altında seni belinden çekmek daha kolaymış ya. " dediğinde ona su fırlattım.
" Bana ne demeye çalışıyorsun Azra? "
" Ya boncuk şaka yaptım. " diyerek yanağımdan öptü.Akşam yemeğini de yedikten sonra tekrar odaya çıktık. Bugün gerçekten inanılmaz eğlenmiştik. Biz neden daha önce tatile gelmemiştik ki? Şu anda Azrayla televizyon seyrediyorduk. Odamız gerçekten güzeldi. Kafamı Azra'nın omzuna koyarak kollarımı beline doladım. Bir süre öyle kaldıktan sonra Azra televizyonu kapattı.
" Noldu canım? "" Noldu canım? Sıkıldın mı? " diye sordum. Azra ayağa kalkıp beni de kaldırdı.
" Evet boncuk hadi biraz enerji harcayalım. " dediğinde sırıttım.
" Harcayalım bakalım. " birlikte yatak odasına ilerlemeye başladık...Çok sıkıcı oldu lan bölüm hemen kaos çıkartmam lazım neyse 35 oy'a yb atarım baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müteşekkir - AzDen
ChickLit" Sen duygusuz aptalın tekisin, senden nefret ediyorum... "