'Ya alışamazsam?
————————————————————————
Azra'dan;
" Deniz geldi mi? "
" Geldi, geldi odasında. "
" Ha öyle mi fark etmedim. Sağol Safiye abla. "
İndiğim merdivenleri tekrar çıkmaya başladım. Deniz madem eve gelmişti, neden odama gelmemişti? Özellikle en son yaptığı şeyden sonra... Sakin kalmaya çalışarak odaya girdim. Ve Denizin bir kızla sarıldığını gördüm. Kızdan ayrılıp bana baktı.
" Azra? "
Histerik bir kahkaha atıp odadan geri çıktım. Kendi odama girerek saçlarımı karıştırdım. Noluyordu amk. Arkamdan birinin geldiğini hissedince Denizin olduğunu anlayıp arkamı döndüm. Kapıyı kapatıp yanıma geldi.
" Azra. "
" Efendim Deniz? "
" O kız... "
" Bana ne. "
" Ne bana ne? "
" O kızın kim olduğu umrumda değil. "
" Ne demeye çalışıyorsun? "
" Neresini anlamıyorsun Deniz? Çık odamdan şu an çok sinirliyim. "
Arkamı döndüm. Deniz kolumdan tutup kendine çevirdi.
" Çocuk musun sen Azra? "
" Sen ne diyorsun ya? "
" O kızla aramda bir şey olacak hali yok ya. Dinlemeden yargılıyorsun. Çocuk gibi. "
" İnan o kızın kim olduğu sikimde bile değil. Bugün yaptığını hatırlıyor musun Deniz? Kolundan tuttum ve herkesin içinde bıraksana Azra diye bağırdın. Sonra eve geliyorsun. Yanıma bile uğramadan odana gidip bir kızla sarılıyorsun. Asıl sen çocuk gibisin Deniz. "
" Ne alakası var? "
" Birde hala üste çıkmaya çalışıyorsun. Biz seninle neyiz Deniz? Bilmiyorsun değil mi? Bende bilmiyorum. "
" İki dakika da konuyu biz neyize getirdin de tebrikler Azra. "
Alnıma vurarak sakinleşmeye çalıştım.
" Sen çocuksun Deniz çocuk olmasan bazı şeyleri düşünebilirdin. Benim kırılabileceğimi mesela. İnsan sevdiğini düşünür Deniz. "
Sonra duraksadım.
" Özür dilerim sen beni sevmiyorsunki. "
" Yok artık Azra. Bunu nerden çıkarttın? "
" Sen bana, beni sevdiğini hiç söylemedin. Tek söylediğin seni sevmek istiyorum Azra. Ama gerisi yok. "
Denizden bir cevap bekler gibi suratına baktım.
" Sen biraz tek kal. Kafanı topla. Çok sinirlisin. "
Gülümseyerek arkamı döndüm. Daha ne diyebilirdim ki? Deniz odadan çıkıp kapıyı kapattı.Deniz o kavgadan sonra yanıma hiç gelmemişti. Bende düşünmekten kafayı yiyecektim. Deniz beni gerçekten sevmiyordu. Tamam onu anlıyordum, birini sevmek kolay bir şey değildi. Ama artık incinmeye başlamıştım. Bana bir kere bile sevdiğini söylememiş, aramızı düzeltmeye çalışmamıştı. Oflayarak yataktan kalktım. Aşağı indim. Herkes yemekteydi ama bir tek Deniz yoktu. Sandalyeme oturdum.
" Deniz nerde? "
" Odasına yiyeceklermiş yemeklerini. " dedi Safiye abla.
Her şey şaka gibiydi. Ne olduğu hakkında zerre fikrim yoktu. Daha fazla sinirlenmemek için masadan kalkıp odama gittim. Şu an o odaya girip kapıyı kırmamak için kendimi zor tutuyordum. Üstümü hızlıca değiştirip tekrar aşağı indim. Kimseye bir şey söylemeden kendimi dışarı attım." Nereye gidiyoruz kanka? Bi dakika Deniz nerde? "
" Sana ne Heves. "
" Neyse kanka bugün bekar takılırız. "
" Siz Deryayla barışmadınız mı hala? "
" Hayır. Dedim ya bu sefer kesin bitti diye. "
" Hıhı kesin bitmiştir. Gerçi ilk defa bu kadar ayrı kaldınız da neyse. "
" Dün geldi aptal. Öpüştük ama yanlışlıkla oldu. Ama küsüz hala. "
" Al işte... " diye mırıldandım." Şşşt çok içme. "
Kafa sallayıp içmeye devam ettim. Heves bi adamla dans etmeye başlayınca göz devirdim. Derya burda değildi iyi ki... Dememle Deryanın üstümüze doğru gelmesi bir oldu. Hay şansımıza sıçam... İçkimi alarak başka masaya doğru ilerlemeye başladım. Arkamdan gelen kargaşa seslerini umursamadan bir masaya yerleştim. Tanımıyor gibi yapmak en iyisiydi.
" Azraaaa. "
Hevesim çığlık sesini duyunca hızlıca arkamı döndüm. Derya ve adam kavga ediyorlardı resmen. Oflayarak masadan kalkıp yanlarına gittim. Adam, tam Derya'ya vuracaktıki kolundan tutup çevirdim.
" Şerefsiz piç bir kadına mı vuracaktın sen? " adamın kolunu iyice çevirmemle bağırmaya başladı.Kitabı hala okuyan var mı bilmiyorum ama olsun bide bu kitaptan çok sıkıldım yeni kitap yazasım var dmkemdkdme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müteşekkir - AzDen
ChickLit" Sen duygusuz aptalın tekisin, senden nefret ediyorum... "