2.5

718 80 35
                                    

Kötü bir kabusun içinde gibiyiz...
————————————————————————
Deniz'den;
Odanın içinde bir müddet daha dolanıp yatağa oturdum. Gerçekten kafayı yemek üzereydim. Uyandığımdan beri Azra'yı bir milyon kez aramama rağmen hiçbir şekilde cevap vermiyordu. Artık endişelenmeye başlamıştım. Daha fazla dayanamayarak aşağı indim.

" Baba bir şey söylemem gerek. " dediğimde Asude ve Babam'ın bakışları bana dönmüştü.
" Tamam söyle kızım. "
" Özel bir şey. " dediğimde Asude göz devirdi. O gözünü oymak istiyordum ama önce Azra'yı bulmamız lazımdı. Babam ayağa kalkarak çalışma odasına yürüdüğünde bende hızlıca arkasından gittim.

" Dinliyorum kızım. "
" Baba Azra gitmiş. Biz biraz tartışmıştık ve Azra da gitmiş işte. "
" Nereye? " dedi endişeli bir sesle.
" Of bilmiyorum, bilsem burda durur muyum? "
" Kavga ettiniz ve Azra gitti öyle mi? Sizin aranızda nasıl bir ilişki varda Azra çekip gitti? "
" N-nasıl bir şey ola- ya şu an bunun sırası mı? Ben ne diyorum sen ne diyorsun? "
" Aradın mı Azra'yı. "
" Sabahtan beri bir milyon kez aradım. Telefon çalıyor uzun uzun ama bakan yok. Hayır yani meşgule verse açmak istemiyor derim. Of çıldırıcam ben. "
" Tamam bir sakin ol ben bir çözüm yolu buldum. "
diyerek telefonuna uzandı.

" Tamam çok teşekkürler Yasin. " diyerek telefonu kapattı. Bir polis arkadaşını arayarak Azra'nın yerini telefonundan bulmasını istemişti. Umarım işe yarardı.
" Umarım bulabilirler... " diye mırıldandım.
" Bulurlar merak etme. Sende artık bir sakin ol. " diyerek çalışma odasından çıktı.

Kalemi hızlıca defterde haraket ettirirken birden odanın kapısı açıldı. Bunun üzerine kalemin ucu kırılmıştı. Kalemi bir kenara bırakıp gelen kişiye baktım. Gelen babamdı.
" Bulmuşlar mı? " dedim heyecanla.
" Evet bulmuşlar. " dedi elindeki kağıda bakarken. Hızlıca kalkıp elindeki kağıdı çektim. Azra tahmin ettiğim gibi yurt dışında falan değildi. Sadece İzmir'e gitmişti. Rahat bir nefes verdim. Ama sonra yanındaki hastane adresini görmemle kaşlarımı çattım. Ne olmuştu?

" Kızım beraber gitseydik Azra'yı almaya. Belki kötü bir şey olmuştur. Tek başına nasıl getireceksin? " valizime o kadar şey tıkmıştım ki zor kapanmıştı.
" Eğer öyle bir şey varsa ben sizi çağırırım. " diyerek dolaptan başka bir valiz aldım. Babam odamdan çıkmıştı. Dolu olan valizi hızlıca çekerek kapıdan çıktım.

Gizlice çalışma odasına girdiğimde rahat bir nefes verdim. Dolu olan valizi bir kenara bırakıp boş olan valizle kasaya doğru ilerlemeye başladım. Kasanın şifresini bildiğimden hızlıca açtım. İçindeki paraları hızlıca valize doldurmaya başladım. Yarısını aldığımda bu kadarın yeterli olduğunu düşünüp valizi kapattım. Kasayı tekrar kilitleyip hızlıca odadan çıktım.

" Kızım bize de haber ver mutlaka. " dediğinde kafa salladım.
" Bende kızımı merak ediyorum. Biz neden gitmiyoruz da Deniz gidiyor? Ben onun annesiyim. Deniz kim peki? Hem tartışmışlar Azra onu istemez. " diyen Asude'ye bakıp elimi sıktım.
" Nesiyim biliyor musun? Sevgilisiyim. " diyerek hızlıca evden çıktım. Kapıda bekleyen arabaya binerek havalimanına gitmesini söyledim.

Uçakta yapılan anonsu duymamla gözlerimi açtım. Yolcuların indiğini görünce geldiğimizi anladım. Gece uyuyamadığım için tüm yol boyunca uyumuştum resmen. Koltuktaki çantamı alarak hızlıca kapıya doğru ilerledim.

Bir taksi çevirip Azra'nın olduğu yere götürmesini istemiştim. Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum. Azra neden hastanedeydi? Çıldırmak üzereydim artık.
" Biraz hızlı sürer misiniz? " dedim dayanamayarak.

Sonunda hastaneye geldiğimizde taksiye burda durmasını söyleyerek hızlıca hastaneye girdim. Hemen görevlinin yanına gidip;
" Azra Kaya hangi odada acaba? "
" Hemen bakıyorum. " biraz bilgisayara bakındıktan sonra kafasını kaldırdı.
" Siz hastanın nesi oluyorsunuz? "
" B-ben kardeşiyim. " dedim.
" Odası 339 2. Katta. Küçük bir trafik kazası geçirmiş ayağı incinmiş. Ama durumu gayet iyi. " demesi üzerine derin bir nefes verip hızlıca asansöre ilerlemeye başladım.

Odaya yaklaştığımda Azra'nın kahkahasını duymamla duraksadım. Kahkahasını bile çok özlemiştim. Tam tekrar ilerliyordum ki bir erkek sesi duymamla tekrar duraksadım.
" Kahkahanı bile özlemişim kızım. " dedi.
" Oyşş benim canım Sinanım gelde öpeyim bir. " Azra'nın söylediğini duymamla kaşlarımı çattım. Telefonlarıma neden bakmadığı anlaşılıyordu. Normal bir insan burdan çekip gidebilirdi. Ama benim çekip gitmeye hiç niyetim yoktu. Elimi yumruk yaparak hızlıca odaya girdim. Azra Sinan denen adamı tam öpecekken beni görünce gözlerini açtı.
" D-Deniz? " dediğinde Sinan denen adam arkasını dönmüştü. Tam zamanı diyerek Sinan'a yumruğumu geçirdim. Tam yüzüne denk getirmiştim. Bunun üstüne gülümseyerek bakışlarımı Azra'ya çevirdim. Bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

Eveeet 35 oy'a yb atarım yine ahhsbsjsm bide bu bölüm uzun oldu aşırı mutluyum...

Müteşekkir - AzDenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin