Geçmişe ait anılarla işi yoktu daha fazla, yine de yarını tasarlarken arıyordu gözleri bazen.
————————————————————————
Deniz'den
" Azra da içerde mi? " diyen babama şaşkınlıkla kafa salladım. Bizi nerden bulmuştuki? Beni hafif iterek içeri girdi.
" Aşkım kimmiş gel- baba? " diyen Azra'ya üzüntüyle baktım. Her şeyin mahvolacağı gerçeği yüzüme vururken sadece yutkundum." Sen nerden buldun bizi? "
" Sinanın telefonunu zorla alınca Azra ile konuşmalarını buldum. Ordan da telefon numarasını. " dediğinde Azra kafasına vurdu.
" Haydi toplayın eşyalarınızı gidiyoruz. "
" Yok ya? Biz çocuk değiliz. Sen bize karışamazsın. "
" Asıl böyle diyerek şu an çocukluk yapan sensin Deniz. Yaptığın her şeye göz yumuyorum ama yeter artık! Bende insanım anladın mı? "" Tatile çıkmamız suç mu? "
" Bize haber verebilirdiniz. Üstüne üstlük Asude'ye mesaj atmak ne Deniz? Haddini aşan şeyler yapmayı bırak artık. "
" Demek öğrenmişsin mesaj meselesini. " dediğimde Azra kaşlarını çattı.
" Ne mesajıymış o? "
" Alda kendin bak. " diyerek Azra'ya telefonu uzattı. İşte şimdi her şey bok olmuştu. Ama Azra'ya açıklarsam beni anlayacağını umuyordum. Azra üzüntüyle telefonu geri verdi. Sonra da yatak odasına gitti." Bence sende eşyalarını topla Deniz. "
" Senden nefret ediyorum. " diyerek Azra'nın peşinden gittim. İçeri girdiğimde Azra hızlı bir şekilde eşyalarını topluyordu.
" Azra? "
" Sakın bir şey söyleme Deniz. "
" Beni bi dinlesen? "
" Sana sordum Deniz! Anneme ne yapacaksın diye sordum! Bir şey yapacağına emindim ama bunun için beni kullanacağını hiç düşünmemiştim! " diye bağırdığında gözlerimi yumdum. O kadar haklıydıki... Ne diyebilirdimki? Tam odadan çıkacakken tekrar dönüp bana baktı.
" Ha bu arada annemin buna üzüldüğünü hiç sanmıyorum. Boşuna uğraşmışsın bu kadar. " diyerek odadan çıktı.Bir taksiye binip havalimanına gelmiştik bile. Uçağa bindiğimizde Azra gidip tekli koltuğa oturmuştu. Bende babamla oturmak zorunda kalmıştım. Azra'ya baktığımda gözlerinin dolu olduğunu fark ettim. O sırada içimden kendime bir kez daha küfür ettim.
Bok gibi bir yolculuğun ardından sonunda gelmiştik. Uçaktan inip arabaya bindik. Azra bana hiçbir şekilde bakmıyordu. Bana ne kadar kırıldığının farkındaydım. Ama o da beni çok kırmıştı. Ben onum yaptığını görmezden geldiysem o da aynısını yapmalıydı.
Eve vardığımızda kapıyı Asude açmıştı. Bize bir göz atıp kapıdan çekildi. Azra hızlıca içeriye girip yukarı çıktığında bende peşinden gitmeye başladım.
" Deniz. " Asude'nin seslenmesiyle oflayarak arkamı döndüm.
" Ne? "
" Planın işe yaramadığı için ne kadar üzüldüm bilemezsin. "
" Sen ne kadar yüzsüssün ya? Annem öldü benim senin yüzünden. "
" Benim yüzümden değildi. " dediğinde göz devirip Azra'nın peşinden gittim.Önce kendi odama girip eşyalarımı bırakıp Azra'nın odasına girdim. Koltuğa oturmuş duvara bakıyordu.
" Azra? " kafasını bana çevirip baktı.
" Deniz ayrılalım. İkimizde birbirimize zarar vermekten başka bir boka yaramıyoruz. Bu ilk değilki. Kaç kere zarar verdik birbirimize. İkimizinde iyiliği için. " dediğinde şok olmuş gözlerle Azra'ya baktım.
" B-ben. " derin bir nefes aldım." Seni bırakamam Azra. Bunu benden isteme ne olursun. "
" Sana bu kadar aşıkken benim için çok kolay değil mi? Olmuyor işte bizden Deniz. Aşk, sevgi yeterli olmuyor bazen. Bu sence birbirimize son zarar verişimiz miydi? İlk değildiki son olsun. " şu an gerçekten ne diyeceğimi, nasıl tepki vereceğimi hiç bilmiyordum. Tek bildiğim şey Azrasız yapamayacağımdı.
" Aşk olduktan sonra birbirimize ne kadar zarar verirsek verelim biz yine birlikte olucaz Azra. Bu hep böyleydi. Ben senin yaptığını neden görmezden geldim sanıyorsun? "
" Aşk ikimizinde gözünü kör etmiş Deniz. Sende farkındasın işte. Şimdi lütfen çık odamdan düşünmeye ihtiyacım var. "
" Evet biraz düşün. Çünkü şu an saçmalıyorsun. " diyerek odasından çıktım.Ne zaman yb atacağımı biliyorsunuzdur artık herhalde aq smksmsksms
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müteşekkir - AzDen
ChickLit" Sen duygusuz aptalın tekisin, senden nefret ediyorum... "