1.3

1.1K 79 26
                                    

Neden hep böyle... mağlubiyetler, giderek
üzerime yakışıyor?
————————————————————————
Deniz'den
Telefonuyla uğraşan Azraya bakıp gülümsedim. Çok tatlı görünüyordu. Sanırım bir şeye sinirlenmişti ve kaşları çatıktı. Kızıl saçları yüzünü kapatsa da sinirli olduğunu görebiliyordum. Yavaşça yanına gittim. Telefonu elinden çektim. Azranın şaşkın yüz ifadesini görünce kahkaha attım. Telefona baktığım da babamla konuştuğunu fark ettim. Azra dünki olaydan sonra benimle kalmıştı. Babamda nerdesin falan diye saçma sapan şeyler yazmıştı. Nerelerde sürtüyorsun yazısını görünce bende kaşlarımı çattım. Sesli mesaj atmaya karar verdim.
" Azra benim yanımda. Bir yerde sürttüğü yok. "
'Sürttüğü' lafına vurgu yapmıştım. Azraya telefonu geri verdiğimde gülümsüyordu. Ayağa kalktı.
" Oyşşş boncuğum beni düşünürmüşte. Aşıksın sen bana basbaya. "
Kahkaha attı.
" Ya Azra ya. "
" Yerim ama. " diyerek dudaklarıma yapıştı. Gerçektende yiyordu. Nefesimiz kesilince geri çekildi.







" Eve dönüyorsun değil mi? " diyerek çikolatadan bir ısırık aldı.
" Bilmem döniyim mi? "
" Dön tabi. "
" Tamam o zaman. "
Gülümseyip dudağını ısırdı. Bilerek mi yapıyordu? Onu öpiyim diye bilerek yapıyordu. Ama öpmeyecektim.
" Gece beraber uyuruz. " dedim.
" Sadece uyuycaz mı? "
" Evet. "
Dudağını büzdü bu seferde. Kesinlikle bilerek yapıyordu. Yutkunup önüme döndüm.
" İyi misin boncuk? "
Yüzüne tekrar baktığım da dudağında çikolata kalmıştı. Daha fazla dayanamayıp, yavaşça Azraya yaklaştım. Dudağının kenarını yaladım. Azranın sırıttığını hissedebiliyordum. Geri çekilip yüzüne baktım. Piç piç gülüyordu.
" Güzelmiş çikolata. "
" Bilseydim yalıycağını başka yerime sürerdim. "
Gözlerimi açarak Azraya baktım. Çok kuduruktu.
" Pislik. "






" Azra sen mi geldin? "
Azranın annesi bi bana bi Azraya bakıp kaşlarını çattı.
" Siz beraber miydiniz? "
" Evet beraberiz. Yani şey beraberdik. " gülmemek için kendimi tuttum.
" Geri mi döndün Deniz? "
" Evet. "
" Hiç şaşırmadım bi gidiyorsun bir dönüyorsun. "
" Benim evim sonuçta ara sıra değişiklik
iyi geliyor. "
Azra yavaşça öksürdü. Merdivenlerden çıkmaya başlayınca arkasından gittim. Odasına arkasından girdim.
" Noldu Azra? "
" Annemi hiç sevmiyorsun değil mi? "
" Nerden çıktı şimdi bu? "
" Bilmem ikinizde birbirinizi sevmiyorsunuz sanki. "
" Alışmaya çalışıyoruz diyelim. "
Kafa salladı. Üzüldüğünü anlıyordum ama elimden bir şey gelmiyordu. O kadında bişeyler vardı bunu hissedebiliyordum. Yanağından öptüm. Ama hala gülmüyordu. Bi tane de dudağından öptüm.
" Yapma şunu. "
" Neden ya? "
Belimden tutup beni duvaraya yapıştırdı.
" Kendimi tutamıyorum da ondan. "
" Tutma o zaman. "
" Tamam o zaman. "
Dudağımı öpüp geri çekildi. Boynuma sulu bir öpücük bırakıp geri çekildi. Tam geri çekiliyordu ki belinden tutup gitmesine izin vermedim. Gülümseyip tekrar boynuma yöneldi. Dişlerini boynumda hissetmemle gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Kesin iz kalıcaktı. Geri çekilip suratıma baktı.
" Bence aşağı inelim. Acıktım yoksa seni yicem. "
" Yedin zaten Azra. " boynumu tuttum.
" Oyşş acıdı mı. "
" Hayır. "




Aynanın karşısına geçip boynuma baktım. Resmen morarmıştı. Azra çok kuduruktu. Kaşlarımı çatıp Azranın odasına daldım. Ama yatakta mışıl mışıl uyuyordu. Beraber yatıcaktık ne güzel ama uyumuştu aptal. Gidip üstünü örttüm. Yanağından öpüp geri çekildim. O kadar masum uyuyordu ki boynumu onun yaptığına inanamıştım bi an.
Gülümseyip kendi odama geçtim.





Sonunda yazdım aptall ben <3

Müteşekkir - AzDenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin