Kaçamıyor insan aklında kurduklarından bir an.
————————————————————————
Azra'dan;
" Deniz onu benim yatak odama götür istersen. Orda daha rahat olur. " dediğinde Deniz kafa salladı.
" Onu derken eşya mıyım ben amk? Hem sıkılırım ben yatak odasında oturma odasına götür beni boncuk. "
" Canım yatak odasında daha rahat olursun. "
" Azo orda da televizyon var zaten. Sıkılmazsın. " o sırada Deniz kulağıma eğildi.
" Yanından hiç ayrılmayacağım ki neden
sıkılasın? " diye fısıldadı. Sırıttım.
" Ha tamam ya orası daha iyi olur. "" Azra rahatsın değil mi bak? " diyen Deniz'e bakıp göz devirdim.
" Evet boncuk bir milyon kez sordun. "
" Tamam valizler koridordaydı onları alıp
geleyim. " dediğinde kafamı salladım.Deniz valizleri getirip kenara koyduğunda yanıma geldi.
" Boncuk sen neden bu kadar valizle geldin? "
" Acaba diyorum biraz tatil mi yapsak Azra? "
" Ha sen ondan getirdin. " dediğimde kafa salladı.
" Nereye gideceğiz? "
" Hollanda olabilir diye düşündüm ben. "
" Ne? O kadar uzakta yani? Neden taa oraya gidiyoruz Deniz? "
" Ya Azra ne çok soru sordun. Kafa dinleyelim diye. Kimseye söylemeden gidelim. Ne babama ne de başka birine işte. Sadece ikimiz. Hem şöyle 2-3 ay falan kalırız. "" Deniz 2-3 aylık tatil yapacak parayı nerden bulacağız? Hemde Hollandada... "
" Onu ben hallettim. "
" Nasıl? "
" Sen gidiyor muyuz, gitmiyor muyuz onu söyle. "
" Seninle her yere gelirim boncuk. " dediğimde gülümsedi. Şu an gözlerime çok derin bakıyordu. Bakışlarım istemsizce dudaklarına kayınca bir anda beni öpmeye başlamıştı. Onu öpmeyi o kadar özlemiştim ki. Hemen karşılık vermeye başladım. Onu kucağıma çekerken öpmeye devam ediyordum." Ya boncuk! " birkaç saniye sonra Deniz aniden odaya girdi.
" Noldu Azra bir şey mi oldu? "
" Hep yanında durucam dedin ama durmuyorsun sıkılıyorum ben. "
" Ya Azra bir şey oldu sandım. Sinanla yemek hazırlıyoruz hazır olunca seni almaya gelicem. "
" İyi tamam. " diye mırıldandım.Oflayarak televizyonun kanallarını değiştirmeye başladığımda odaya Deniz girdi.
" Hadi gel yemek hazır. " diyerek beni kolumdan tutarak yavaşça kaldırdı.
" Hele şükür. "Yemekten sonra Deniz sofrayı toplamıştı. Sonra da birlikte odaya gitmiştik. Şu an yatakta oturuyorduk ve Deniz telefonuyla ilgileniyordu.
" Boncuk neye bakıyorsun? "
" Otellere falan işte. " deyip bana baktı. Sonra tekrar telefonla ilgilenmeye başladı.
" Boncuk sana bir şey sorucam. "
" Sor canım? " deyip telefonu yatağa bıraktı.Derin bir nefes aldım. Eski konuları açmak istemiyordum ama bunu sormam lazımdı.
" Anneme ne yapıcaksın? " dediğimde gözlerini kaçırdı.
" Hiçbir şey. "
" Deniz yapıcağını biliyorum. "
" Azra gerçekten hiçbir şey yapmayacağım. Sadece o evden biraz uzak durmam gerekiyor. O yüzden tatil yapalım diyorum. Her şeyi unutmak istiyorum Azra. " dediğinde gülümsedim.
" Çok seviyorum seni. " dedim.
Gülümseyerek yanıma yaklaştı. Başını omzuma koyup telefonu aldı.
" Hadi beraber bakalım otellere. " dediğinde bakmaya başladık." Tamamdır otel işini de hallettik. 1 hafta sonra buralarda yokuz. " gülümseyip Deniz'in yanağından öptüm. Umarım bu tatil ikimize de iyi gelirdi.
" Azra birde babamgile haber vermeyelim. "
" O niye boncuk? "
" İşte kimsenin haberi olmasın. Kafa dinleyelim. Sanki kimse yokmuş gibi. "
" İyi tamam boncuk. "
" Ben yarın gidip yeni hat alırım ikimize. "
" Sanki suçluymuşuzda birilerinden kaçıyoruz
Deniz. " gülmeye başladım.
" Biraz öyle oldu sanki. " diyerek oda gülmeye başladı.Bölüm çok kısa oldu da uzattıkça saçmalamaya başladığımı fark ettim hausnsjns neyse işte 35 oy'a yb atarım ĞWPSMOWMDIWMDKWMEL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müteşekkir - AzDen
ChickLit" Sen duygusuz aptalın tekisin, senden nefret ediyorum... "