Haliho, kedves olvasó!
Nem hiszem, hogy bárkit is érdekel, de ma moziban voltam. Hű de nagy dolog...
Szóval, én és két barátnőm (a legidiótábbak a világon) a Demóna második részét néztük meg.
Nem hiszem, hogy sokan tudják, de Zarát magáról Demónáról mintáztam külsőleg, és akkor még nem tudtam, hogy lesz második része a filmnek. Ha valaki nem látta még a második részt, annak nem szeretnék spoilerezni, úgyhogy annyit mondanék ami meglepett, hogy igaz nem egy szikláról, hanem egy vízesésből, de ugyanúgy a tengerbe zuhant. Én meg ez a WOW!
Akkor másik érdekesség, hogy úgy nem sok város van említve a könyvben, de nekem összehozta a sors.
Először is London, ahol tavasszal voltam a sulival kiránduláson. Másodszor Moszkva, mivel nagyon szeretnék oroszt tanulni. Harmadszor Prága, ahol a nyáron voltam nyaralni, de amikor megírtam a részt, még nem is sejtettem, hogy fogok menni. És utolsónak Milánó, ami a legviccesebb. Amikor cserediák program keretében külföldre megyek, visszafelé úgy fogunk átszállni, hogy először Helsinkiben, utána pedig Milánóban és csak aztán Budapest. Amikor ezt megtudtam, a könyv már rég befejezett volt, és csak visszaolvasva jöttem rá.
Másik dolog a filmmel kapcsolatban: Régebben valaki írt, hogy nem tudja elképzelni Zara repülését, szárnyait, hasonló. Én erre rávágtam, hogy Demóna. Imádtam a filmet, és amikor mutatják azt, ahogyan repül😍😍😍
Köszi, hogy elolvastad, legyen szép az estéd, és gondolj arra, hogy bármi megtörténhet.
Köszönöm a csodás és felejthetetlen délutánt HorvaKiki és Luxspesnon örök hála érte! 🖤
Valamint utóbbi barátnőmnek ígértem egy fanficet, ami lehet, hogy át fog fordulni az ökörködésünkbe, de majd esetleg lehet rá számítani... 😉🖤🖤
ESTÁS LEYENDO
Demons //BEFEJEZETT//
FanficHARRY POTTER FANFICTION! Zara Thompson nem éppen egy átlagos boszorkány. Sokkal ősibb és nagyobb ereje van ennél, amelyet még a legnagyobb mágusok valamennyien megirigyelnének. Már ha tudnák, hogy Zara létezik. Ugyanis Zara létezéséről négy emberen...