Meglepetésrész: Érdekességek

1K 74 30
                                    

Úgy gondoltam, hogy a könyvet magát befejeztem, és a cselekményt sem szándékozom folytatni, de engem, ha olvasó lennék érdekelne pár dolog, úgyhogy ezeket szeretném most leírni. Természetesen, ha valakinek még külön kérdése van, arra is szívesen válaszolok.

1. A Danica név Esthajnalcsillagot jelent, amely Zara kedvence volt.

2. Zara az öregdiák bál után soha többé nem „aktiválta” a szárnyait.

3. Egyik szereplő születésnapja sem volt említve, nekem mégis megvolt az elképzelésem (csak azoknak, akiknek az eredeti könyvekben nem volt megadva) :
Zara : Október 16.
Scorpius és Sophie : Március 25.
James : November 17.
Rose : Augusztus 23.
Ők azok, akiknek tudtam, hogy mikorra kell raknom a születésnapját. Mind a négy dátum fontos számomra, ezért ezeket választottam.

4. A kép, amit az epilógusban említettem, amit Zara nem akart kitenni, nehogy meglássák a gyerekek, az őt ábrázolja háttal a kamerának, ahogyan fürdéshez készülődve leereszti a hátáról a köntöst, így teljesen meztelenül áll ott.  És hála a varázslóképeknek ez ismétlődik folyamatosan. Még az esküvőjük előtt készítette Draco, amikor Zara nem figyelt, és egészen addig nem került elő.

5. Sophie első fiúja ötödévesként volt, amikor egy nála egy évvel idősebb Griffendéles srác elhívta Roxmortsba. Amikor szakítottak Scorpius majdnem megverte a srácot, amiért megbántotta húgát.

6. Sophieval ellentétben Scorpiusnak sok kapcsolata volt, amelyek nem tartottak tovább pár napnál. Igazi nőcsábász volt, azonban valahogyan hetedév végére sikerült megállapodnia, méghozzá Rose oldalán. El sem lehet képzelni, Zara mennyire örült, hogy a fia végre észhez tért, és egy okos lányt választott magának.

7. Zara és Draco először a fiú harmadik évében találkoztak, Legendás Lények gondozásán, ahova a lány denevér formában mindig lelopodzott, ugyanis ez volt a kedvence. Amikor Csikócsőr megkarmolta Dracot, és fölvitték a gyengélkedőre, akkor beszélgetett vele először Zara.

8. Az eredeti ötletem az volt, hogy a könyv végén Zara tényleg meghal, ráadásul pont akkor, amikor kiderül, hogy terhes. De ezt elvetettem, mert ennyire nem akartam, hogy szomorú vége legyen.

9. A Demons címet azért kapta a könyv, mert Zara felmenőit démonokként emlegették, szárnyaik, illetve lobbanékony természetük miatt, amely gyakran rossz útra térítette őket. Illetve Zara „halálfaló” mivolta miatt is, amiről igaz eleinte azt hitte jó dolog. Valamint folyamatosan ezt a számot hallgattam, mikor a könyv megformálódott a fejemben.

10. Sophie később összejött Jamessel, annak ellenére, hogy a fiú (akkor már férfi) 4 évvel idősebb volt nála. És együtt is maradtak.

11. Sophie hajában a fekete tincset édesanyjától örökölte, Scorpiusnak is volt egy ilyen tincse, de azt gyermekkorában az apja varázslattal eltűntette.

12. Dél-Angliában van egy Fehér sziklák nevezetű partszakasz, ahol én már jártam másfél éve. Erről a helyről mintáztam azt a helyet, ahol Zara a tengerbe zuhan.

13. Az ikreknek volt egy-egy toll formájú anyajegyük, Scorpiusnak a jobb vállán, Sophienak a tarkóján.

14. Igaz olvastam és szeretem is Leiner Laura könyveit, teljesen véletlen volt az, hogy Zara olasz ismerőseit Marknak, és Rebeccának hívták, akik egy párt alkottak, majd később össze is házasodtak.

15. A kedvenc Harry Potter beli legendás állatom, a furkász, ezért lett Sophienak is ilyen kisállata.

16. A Zara név hercegnőt, fényességet, ragyogást jelent. Versenyben volt még a Tempest, ami pedig vihart.

17. A könyv során lehet, hogy voltak olyan részek, amelyeket értelmetlenül fogalmaztam meg. Ez csak is azért van, mert a szemem előtt lebegett a jelenet, mintha ott lennék, és így néha csak össze - vissza írtam.

18. Különlegesség, hogy Zara amikor a jó oldalon küzdött, vagy legalábbis annak a pártján állt, akkor voltak feketék a szárnyai, valamint a haja. Ha viszont Voldemortot szolgálta akkor hófehér volt. Ezt azért így oldottam meg, mert szeretem a feketét, valamint nem mindig az a jó, amire először hisszük.

19. Perselus Pitonnak, igaz nem az igazgatói irodában, de az iskolán belül lett egy festménye, amely örömmel szívatta a gyerekeket. Összesen három olyan volt, akikkel nem így tett. Sophie, Scorpius és Lily (aki vörös hajával, és zöldesbarna szemeivel túlságosan hasonlított a nagymamájára)

20. Az egész könyvből a kedvenc szavam : Becézhetetlenek. Nem tudom létezik-e egyáltalán ilyen, de nekem ez a kedvencem.

21. Zarát ha beosztotta volna a Süveg, akkor Griffendéles lett volna.

22. Az a ruha, amelyben Zara az öregdiák bálra ment, egy egyszerű sötétzöld testhez simuló, derektól kicsit bővebb alapú ruha volt, amelyen volt még egy átlátszó réteg, amelyet fekete virágok díszítettek.

23. Nem Zara apja volt az első varázsló aki egy „démonba” szeretett bele, azonban ő volt az első, akinek gyermeke is született tőle.

24. Észre lehet venni, hogy a prólógusban említve volt, hogy Dumbledore nehezen hiszi el, hogy Isabellának gyermeke született. Ezzel részben már utalva volt a későbbiekben említett nehéz teherbe esésre.

25. Zara és Draco több mint 70 évesen haltak meg, egy nyaraláson, ahová már csak ketten mentek. Egy kis szigeten voltak, ahol, mint később kiderült egy mugli robbantási kísérlet zajlott. Testük a robbanás hatására szinte egyenlő lett a hamuval, és később a szakértők csak egy gyűrűt találtak a helyszínen, amit eljuttattak Sophiehoz és Scorpiushoz.

26. Scorpius a Roxfort elvégzése után auror lett, Sophie pedig utazott. Később pedig ebből élt meg, különféle máguslakta területeken készített fényképei világhírűek lettek.

27. Zara egészen halálig könyveket írt, melyekben történetéről esett szó, valamint útikönyveket is adott ki.

28. Az ikrek születésüktől kezdve képesek voltak az animágiára, köszönhetően anyjuknak. Scorpius hóbagollyá, míg Sophie denevérré tudott változni, mint Zara. Így mindketten tapasztalhatták a seprű nélküli repülés érzését.

29. Igaz, hogy Zara és Draco nem a prefektusi fürdőben feküdtek le először, mégis szerintem az a legromantikusabb pillanatuk.

30. Azért lettek Zarának szárnyai, hogy érezhesse a szerinte valódi szabadság érzését. És azért vesztette el őket, hogy megtapasztalja azt a szabadságot, amelyet a szeretet nyújthat. Hogy megértse nem akkor szabad, hogyha azt tesz amit akar, hanem, akkor hogyha nem teszi amit nem akar. Számomra ez az egész könyv a szabadságról szól, ugyanis nekem ez a legfontosabb. Mert én szabadnak éreztem magam, amikor írtam.

Köszönöm, hogy velem tartottatok, és végigkísértétek Zara és Draco közös életét. Nem készülök külön köszönetnyílvánítással, úgyhogy ide írnám. Köszönöm a majdnem 600 nézettséget, és a több mint 120 szavazatot. Külön köszönöm azoknak, akik kommenteltek, ezzel biztatva a mihamarabbi folytatásra.

Ha bármi érdekel még a könyvvel kapcsolatban írd meg kommentben és igyekszem válaszolni.

Mégegyszer köszönöm ❤️ ❤️

Demons //BEFEJEZETT//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang