Először is, kicsit megkésve, de a könyv tegnap (szeptember 1) lett 3 hónapos, mivel pont a nyár első napján kezdtem el írni... Hú de nagy érdekesség... Szeretném megköszönni mindenkinek aki olvasta a könyvet, mivel tegnap már 2,95 K nézettség volt rajta, ami számomra nagyon nagy szám, valamint kb. 360 szavazat. Úgyhogy iszonyatosan nagy köszönet mindenkinek, hiszen egy-egy szavazat vagy comment miatt volt hogy egy egész napot végigvigyorogtam. Év végi dolgozatok idején is...
A címben sok minden szerepel, tehát kezdjük is el...
Spoilerek:
1: Igaz régen volt feltöltés az Egy Utolsó Pillanat könyvben, és pont egy érdekes résznél hagytam abba, de nyugi, tervezem folytatni, nem is olyan sokára, de azért írok hozzá spoilert...
Mint eddig is kiderült, Sophie sokban hasonlít az anyukájára, talán több mindenben is, mint amennyiben kellene... Ugyanannyira a szabadságra vágyik, és csak később döbben rá, hogy mennyi mindent feláldozott olyanokért akikért nem kellett volna, és mindenki mást pedig ellökött maga mellől. James pedig nem fog örökre várni valami/valaki olyanra, aki nem viszonozza az érzéseit, így továbblép.
Attól hogy azt csinálja az ember amit szeret lehet boldog az élete?
Attól, hogyha azt hiszed boldog vagy, képes vagy-e feladni a boldogságod azért, hogy azzal legyél akihez mindig húzott a szíved?
2. Angela Potter - A lány méreggel spoiler...
Sajnos ma nem tudok új részt kitenni a könyvből, de holnap már igyekszem. Sajnos idén nagyon húzós évem lesz, sok programot a mi osztályunk szervez, nem beszélve arról, hogy rengeteg utazás lesz, így szeptember legvégén egy hétig nem lesz aktivitás (szeptember 28-tól október 5-ig), maximum commentekre fogok tudni válaszolni, november végén (22-től december 3-ig) viszont lehet, hogy még annyira sem, mert cserediák program lesz, és akkor én utazok...
Viszont a spoilert elhoztam:
A következő rész címe: Örökre megmaradó kötelék
Angela felébred, és újra elhangzik az a bizonyos jellemzése...(na ki emlékszik mi volt az?) Kibékülnek a bátyjával, azonban egyikük most sem teljesen őszinte a másikkal. Harryék magukkal viszik, amikor betörnek a Gringottsba, majd a Roxfortba is velük megy. Tehát a következő rész egy része már a csatát fogja leírni, amiben mily meglepően lesz egy fájdalmas, de romantikus pillanat. Közkívánatra nem kívánom megölni Pitont... (khm, khm, nem ez volt az eredeti terv)
A nyáron Angela megismerkedik valakivel, de visszatér a Roxfortba hetedévesként, találjátok ki kinek a társaságában... Hát persze, hogy Draco Malfoy is visszatér, mert miért is lehetne egyszer egy év nyugis... Nem kevés közös emléket tervezek nekik, azonban a befejezés nem mindig Happy End.
Pár résszel később pedig számíthattok egy Az Esküvő címre... (vajon kik házasodnak?)
Pár érdekesség ezzel a könyvvel kapcsolatban, amit nem írtam le a Különkiadás részben...
1. Nem tudom ki járt már Erdélyben, nekem ott jött meg az ötlet a könyvhöz. Érdemes rákeresni egy bizonyos Békás-szorosra. Gyönyörű hely, magas sziklák között. Fantasztikus hely a repülésre (már Zarának)
2. Minden egyes könyvnek amit írtam/írok van egy múltja, ami általában egy dalhoz kötök.
Demons : Imagine Dragons: Demons
Egy Utolsó Pillanat : Axwell /\ Ingrosso: Sun is Shining
Angela Potter - A lány méreggel : Martin Garrix: High on life
Érdemes meghallgatni őket, hátha megtaláljátok benne azt, ami engem inspirált.
3. Ezt a könyvet (a Demonst) június 1.-jén raktam ki, de már április vége, május elején formálódott a fejemben. Akkor még az a változat élt, hogy Zara meghal a végén, és a szelleme minden évfordulón meglátogatja a szeretteit, valamint, hogy közte és Draco között nem lett volna kapcsolat a lány halála miatt.
4. A még be nem fejezett könyveimben is fogjátok látni, hogy számomra a szabadság a legfontosabb, így a főszereplőim mind szabadszellemű, kalandvágyó egyéniségek, mint én...
5. Pár generáció után, kb. Sophie lányának dédunokája szárnyakkal fog születni, ezáltal nagyobb erőre téve szert, mint bármelyik elődje. Sokszor mondják, hogy a történelem megismétli önmagát. Mintha ugyanazt az embert látnád nagyjából 200 év elteltével. Hosszú fekete haj, zöldeskék szemek. És szerintetek mi mindent fog feláldozni a szőke hercegért?
Ennyi volt mára, remélem tetszett, és nem raboltam az időtöket. Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan kérdezzétek...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Demons //BEFEJEZETT//
FanficHARRY POTTER FANFICTION! Zara Thompson nem éppen egy átlagos boszorkány. Sokkal ősibb és nagyobb ereje van ennél, amelyet még a legnagyobb mágusok valamennyien megirigyelnének. Már ha tudnák, hogy Zara létezik. Ugyanis Zara létezéséről négy emberen...