Zara hajnalban ébredt, zihálva ült fel az ágyban, arcárol folyt a a könnyel keveredett veríték. Rosszat álmodott. Még, így több év elteltével is éltek benne a fájdalmas emlékei. Draco még aludt, a lánynak nem volt szíve felébreszteni, ezért óvatosan kikecmergett a szőke karjai közül és a fürdőszoba felé indult. Itt igaz, csak egy zuhany volt, ahhoz, hogy felébredjen és tudatosuljon benne, hogy csak álmodott bőven elég volt. Pár percig csak folyatta magára a hidegvizet, majd törülközőbe bugyolálva visszament a szobába, és visszabújt az ágyba. Megpróbált újra elaludni, de a fejében újra meg újra felvillantak a képek, amikkel álmodott, így inkább csak feküdt az ágyban és gondolkodott.
Kb. másfél óra telhetett el, amikor a lány mellett szuszogó Draco is elkezdett ébredezni, ami annyiból állt, hogy átfordult a másik oldalára. A takaró félig volt csak rajta, rálátást engedélyezve tökéletes felsőtestére. Bőre fehér volt, mellkasa kellően férfias, mégsem volt egy oltárian kigyúrt ember. Látszott rajta, hogy edzett, de nem annyira, hogy izmaitól szétszakadjon rajta az ing. Miután Zara a férfi felsőtestének minden négyzetcentiméterét megcsodálta visszatért az arcához, amely már kevésbé volt beesett, mint kiskorában. Tejfölszőke haja tökéletes összhangban volt sápadt bőrével, szürke szemei most nem látszottak, azonban a lány maga elé tudta képzelni őket. Férfias arcvonásai voltak, de ha az ember jobban megnézte, látszottak a nevetőráncok is. Szakálla igaz nem volt a rendszeres borotválkozás miatt, azért már látszódtak a borosták, jelezve, hogy ideje lenne újra kézbe venni azt a borotvát.
Zara keze mintha életre kelt volna, tudatán kívül emelkedett a szőke arcához. Lágyan végigsimított egyik ujjával a férfi arcvonalán, lefele a nyakán a kulcscsontjáig, majd mellkasán. Mintha táncot jártak volna ujjai, úgy térképezte fel Draco felsőtestét. Nem tehetett róla, vonzotta figyelmét a mellette szuszogó egykori mardekáros, aki valahogy még mindig nem kelt fel. Zara visszavezette ujját a férfi arcára, majd mégegyszer alig érintve a bőrét kecsesen végighúzta a szája vonaláig, meg-meg érintve Draco puha ajkait. Azonban ő még erre sem reagált.
- Ne csináld már! Tudom, hogy ébren vagy... - szólogatta a lány, miközben felállt és elindult az ablak felé, hogy kihúzza a függönyöket. - Mit tegyek, hogy felkelj?
Semmi válasz.
- Csak egy törülköző van rajtam, ami a combom közepéig sem ér - próbálkozott Zara valami olyannal, amire azt hitte rögtön kipattannak a férfi szemei, azonban csalódnia kellett. Úgy tűnt Draconak nagyon erős akaratereje van, akkor is ha fejben már elképzelte így a lányt.
- Hát jó. Nem hagytál más választást - mordult fel újra Zara, majd visszamászott az ágyba. A szőke ezen a ponton mindenre számított, hogy pofon vágja, vagy lehúzza róla a takarót, de nem ezek történtek. Draco a hátán feküdt, így a lány könnyedén fel tudott ülni úgy a csípőjére, hogy az nem tudjon elfordulni egyik irányba sem - Na most kiderül tényleg alszol-e vagy csak engem versz át! - azzal előrehajolt a szőkéhez és lágyan megcsókolta. Ajkai alig súrolták a férfiét, mégis annyira ingerlő volt, hogy azt már Draco sem bírta megállni, így visszacsókolta, majd egy gyors mozdulattal fordított a helyzeten és ő volt felül.
- Minden reggel ilyen ébresztést kérek - nézett végig Zarán - Szóval nem hazudtál. Tényleg csak egy törülköző van rajtad. Így még szebb vagy mint ahogy elképzeltelek.
- Ezt most hagyjuk jó? Ideje készülődni - próbált kiszabadulni Draco karjaiból a lány.
- Na azt már nem. Most itt maradsz. - hajolt a füléhez a szőke - Tudod, azt mondják, hogy a fül mögötti bőrfelület a legérzékenyebb - nyomott egy csókot az említett helyre, ami egy halk sóhajt csikart ki a lányból. - Majd egyre lefelé - suttogta, miközeben alig eltávolodva a bőrétől egyre több csókott hagyott Zara nyakára. - Ne mond, hogy nem élvezed.
BINABASA MO ANG
Demons //BEFEJEZETT//
FanfictionHARRY POTTER FANFICTION! Zara Thompson nem éppen egy átlagos boszorkány. Sokkal ősibb és nagyobb ereje van ennél, amelyet még a legnagyobb mágusok valamennyien megirigyelnének. Már ha tudnák, hogy Zara létezik. Ugyanis Zara létezéséről négy emberen...