1. Bölüm

60 2 0
                                    

Ana kız karakterimiz İlayda Kozan (23)

Bu hikayeyi Chen' in 2. Solo albümündeki Amaranth adlı şarkısından ilham alarak yazmaya karar verdim. Umarım o şarkının ilhamını sizlere de yansıtabilirim.
İyi okumalar...

~○~

İLAYDA' DAN

İki yıldır olduğu gibi yine sabahın köründe halamın sesiyle güne başlamıştım. Sinirle:

-Ne var yine ya! Ne istiyorsun benden!

Halam her zaman ki emir verici ses tonuyla:

-Kalk sabah oldu. Koşu vakti.

-Zaten her gün gidiyoruz bir gün de gitmesek ölmeyiz! deyip tekrar başımı yastığa koydum ve gözlerimi kapatıp uyumaya devam ettim.

Çok geçmeden üzerime fırlatılan su ile gözlerimi açtım ve çığlık atmaya başladım. Halam sakinlikle:

-Kalkmayanı böyle kaldırırlar, deyip kovayı yere fırlattı. Kapıdan çıkmadan önce:

-Adam akıllı kurulan hazırlanıp dışarı gel. Kız kardeşin çoktan hazırlandı.

Halam kapıyı kapatır kapatmaz sinirle her şeyi yere fırlattım. Yukarıya bakıp:

-Yetmedi mi iki yıldır çektirdiğin? Halamın bu katı kurallarının sonu ne zaman bitecek? Sabahın köründe bizi kaldırmaları, giydiklerimize karışmaları, arkadaşlarımızı seçmeleri, kendinin tanımadığı arkadaşlarım ile dışarı çıkmama izin vermemeleri... Daha sayıyım ha! DAHA SAYIYIM MI?!

Aşağıdan halamın sesi duyuldu:

-DUALARIN BİTTİYSE HAZIRLAN VE ÇABUK GEL! BİR GÜN BOYUNCA YAPACAĞIMIZ DAHA ÇOK ŞEY VAR!

- DUA ETMİYORUM! diye halama sesimi duyurmaya çalıştım.

Saçlarımı çekiştirip çığlık attım. Aklıma gelen şey ile:

-Yeter artık! Halamın bu yaptıklarına daha fazla katlanamayacağım.

Hızla Nida' yı aradım. Bir süre sonra uykulu sesiyle telefonumu açtı.

-Alo?

-Alo Nida yardımınıza ihtiyacım var!

Nida şaşkınlıkla:

-İlayda? (bir süre sadece nefes alış verişini duydum) Saat altı ve senin sesin yine sinirli geliyor. Yine mi halan?

-Evet. Nisa ile yardımınıza ihtiyacım var. Bizi halamdan uzaklaştıracak bir fikrim var.

-Daha önce kaç defa denediniz İlayda? Halan sizi her seferinde de buldu. Acaba şimdi nereye kaçmayı düşünüyorsun?

-Bu sefer Dilara ile aklına bile gelemeyecek bir yere gideceğiz.

-Neresiymiş orası?

-Kore.

Nida şaşkınlıkla bağırdı:

-NEEE!

Arkadan bir ses geldi:

-Ne oluyor ya?

Sanırım Nida' nın çığlığıyla Nisa da uyanmıştı.

- Evet doğru duydun. Bu sefer Kore' ye kaçacağız. Orası halamın aklına gelebilecek en son yerlerden biri bile değil.

Nida sinirle:

-SEN AKLINI MI KAÇIRDIN İLAYDA! KIZ BAŞINIZA KORE GİBİ BİR YERDE NE BOK YİYECEKSİNİZ!

Nisa:

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin