20. Bölüm

12 1 0
                                    

Serra Akın (23)(İlayda ve Dilara' nın anne tarafından kuzeni)

İLAYDA' DAN

Üç gün sonra

Chen, Baek ve Suho hastanede üç gün kaldıktan sonra taburcu edilmişti.

Yaşadıkları kazadan dolayı Exo' nun konserleri ve programları bir ay sonraya ertelenmişti.

Biz kızlar bu bir ay boyunca üyelere yurtta değilde bizim evde kalmalarını teklif etmiştik. Üyeler başta karşı çıksa da bizim ısrarımız sebebiyle kalmayı kabul etmişlerdi.

Bugün benimki çok huysuzdu. Sürekli dışarı çıkıp hava almak istiyordu. Bende ona daha tam iyileşemediğini, iyileştikten sonra dışarı çıkabileceğimizi söylüyordum.

- Canım artık yer misin şu yemeği? Buz gibi oldu.

- Beni dışarı çıkarırsan yerim.

- Chen, yeter ama artık sırf dışarı çıkarmıyorum diye yemek yememezlik yapılır mı? Şifa bu şifa. Mis gibi tarhana çorbası iç işte.

- Tarhana mı? O da ne?

- Buğday ve unu bilir misin?

- Evet.

- Heh onların birkaç malzemeyle yapılan hali.

Chen çorbayı koklamaya başladı.

- Bu garip kokuyor.

- Buğday kokuyor hayatım. Buğday. Şu an da kokusu önemli değil önemli olan hasta insanlara iyi gelmesi. Sen kelle paça yapmadığıma dua et.

- Kel... O da ne!

- O da etli farklı bir çorba. Kemiklere iyi gelir. Hadi canım iç artık şunu. Bak Suho ve Baek ne güzel içiyor.

- Suho ve Baek' ten sanane.

Sinirle çorbayı sehpaya bıraktım.

- Heh! Mızmızlandığın yetmezmiş gibi bir de kıskançlık yap. Ben gidiyorum ya. Ne halin varsa gör.

Tam arkamı dönmüştüm ki Chen kolumdan tutup beni durdurdu. Gülümsedim. Kıyamayacağını biliyordum. Yüzümü tekrar somurtup Chen' e döndüm.

- Ne var?

- Aşkım yapma böyle. Tamam içeceğim yeter ki sen arkanı dönüp gitme.

- İçecek misin gerçekten?

Sehpadaki tabağı alıp kaşıklamaya başladı.

- Bak içiyorum bile.

Tam çorbayı ağzına koyacaktı ki onu durdurdum.

- Ver soğumuştur. Sıcak koyup geleyim.

- İçerdim ben.

Tabakla birlikte mutfağa girdim. Mutfakta Nida ve Chanyeol kahkahalarla bir şey izliyordu. Çorbayı tazelerken:

- Ne izliyorsunuz öyle?

Nida gülerek:

- Gel gel Baek' in sarhoş hallerini izliyoruz. Allah' ım inanılmaz çılgın bu çocuk ya.

- Tamam birazdan gelirim. Chen' e şu çorbayı içireyim.

Nida:

- İkincisini mi istedi?

- Birincisini içti mi ki ikincisini istesin.

Chanyeol:

- Hala dışarı çıkmak da ısrar mı ediyor?

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin