44. Bölüm

17 1 0
                                    

HYE JU' DAN

Pansiyona geldiğimizde herkes endişeyle bizi bekliyordu. Beni gören Bahar, hızla yanıma gelip bana sarıldı. Benden ayrıldıktan sonra Do' ya sarıldı.

-Allah' ıma şükürler olsun ikinizde iyisiniz.

Herkes tek tek bize sarıldı. Chanyeol:

- Beni çok korkuttun. Yarışı bu kadar kazanmak için hayatını riske atmamalıydın.

Chan' a gülümsedim. Nida' dan gözlerimle izin aldıktan sonra Chan' a sarıldım.

-Kazanmak için yaptığım bir şey değildi Chan. Yapmak istediğim için yaptım. Lütfen bunun yüzünden kendini suçlamaya kalkma. (ayrıldıktan sonra) Bende, Do' da iyiyiz.

Nida, Do ile bana bakıp azarlarcasına:

-Bir daha böyle bir şeye kalkışmayın. Bu kadar insanı üzmeye hakkınız yok.

-Tamam, deyip Nida' ya sarıldım. O da bana sarılıp:

-Saf kalbim arkadaşlarımı kaybetmeye dayanamaz.

Nida' nın son cümlesiyle ona daha fazla sarıldım. Biz ne zaman birbirimizi bu kadar benimsemiştik? Akan yaşlarımı silip gülümsedim kızlara:

-Daha Exo ve Bts kadar aynı evde kalacağız. Sizlerle şimdilik bir sekiz yıl daha yaşamak istiyorum. Eğer tabi müsaadeniz olursa?

Kızların hepsi onaylar bir tepki verip bana sarıldı ve bir sevgi yumağı oluşturduk. Yu Na:

-BENDE! BENDE!

Kızlarla kısa bir süre ayrılıp Yu Na' ya kollarımı uzattım:

-Buraya gel küçük.

Yu Na sevinçle kucağıma atladı. İlayda:

-Azra, sende gel.

Azra çekingen bir şekilde:

-Şey...

Kızlarla koro halinde :

-GEEL! dedik.

O da küçük ve çekingen adımlar ile yanımıza geldi. Biz kızlar sarılırken Baek' in sesi duyuldu:

-Beyler bizim neyimiz eksik? dedi.

Sanırım erkeklerde birbirlerine sarılmıştı. Kızlarla hep birlikte kıkırdadık.

Hepimiz ayrıldık. Biz ayrılmıştık ama erkekler hala sarılıyordu.

Nisa hepimize bir bakış atıp karları gösterdi. Kızlarla aynı anda ellerimize kartopu yapıp erkeklere attık. Erkeklerden bir isyan koptu.

Kucağımdaki Yu Na:

-Bende! Bende!

Onun eline uygun kartopu yaptım. Yu Na:

-Nam Joon Amcaa! dedikten sonra savaş alanında kartopunu Rm' e attı.

Rm bizi kovalarken yere düştük. Endişeyle Yu Na' ya baktım ama hanımefendi kahkahalar atıyordu. Rm, Yu Na' yı kucağımdan alıp onu havaya kaldırdı.

İkiliye hayran hayran bakarken kafama bir kartopu yedim. Atan kim diye baktığımda Do' yu gördüm.

-BİTTİN SEN DO! deyip elime karları alıp peşinden koştum. O da kaçıyordu.

Koşarken elimdeki karlardan top yapıp ona atıyordum ama hiçbiri denk gelmiyordu. Arkası dönükken pansiyonun tabelasının arkasına saklandım. Do:

-Nereye kayboldu bu kız? diye düşünürken bana doğru geliyordu.

Bana doğru gelişini gölgesinden anlamıştım. Parmak ucunu görünce elimdeki bütün karları kafasına geçirdim. Do' nun erkeksi çığlığının ardından kahkaha atmaya başladım. Deli gibi gülüyordum. Çünkü Do sırılsıklam olmuştu.

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin