22. Bölüm

18 1 0
                                    

SERRA' DAN

Parti bitmek üzereydi. Parti bitmeden tekrar Kai' yi görmeyi ummuştum fakat Kai' yi danstan sonra hiç görmemiştim. Bir iç çektim.

- Acaba saat kaç?

Deyip saate baktım. Saat 11' e geliyordu. Tekrar etrafa bakındım. Ne Kai' yi görmüştüm, ne de Jennie ve Alberto' yu.

- Artık benimde kalmamın bir anlamı yok. Bayan Luisa ile vedalaşıp eve geçeyim.

Kısa süre içinde Bayan Luisa ile vedalaştım ve partiden ayrıldım. Eve geldiğim gibi kendimi direk yatağa attım.

- Çok şükür bugünde sorunsuz bitti.

Yarın sabah kalktığım gibi İlayda' yı arayayım. Bu iki haftalık tatilimi Kore' de geçirsem hiç fena olmaz. Oraya gittiğimde hem havam değişirdi hem de kızları görmüş olurdum. Belki ... Neyse.

Hızla üstümü çıkarttım, saçımı çözdüm ve makyajımı temizledim. İşim biter bitmez hafif bir şeyler atıştırıp yatağa yattım. Uyumadan önce Seul biletlerine baktım ve en müsait olduğum zamana bilet aldım.

Bileti aldıktan sonra üstüme bir ağırlık çöktü. Uyku beni esir alırken bugünü düşündüm...

Sabah

Sabah alarm sesiyle uyandım.

- Lanet olsun! Ben alarmı kapatmadım mı!

Deyip telefonu susturdum ve yeniden uykuya daldım.

Bir süre sonra gözüme güneş ışığının vurmasıyla uyandım. Saate baktığımda 10 olduğunu gördüm.

- İyi bari. Fazladan dört saat daha uyuyabilmişim. Unutmadan şu alarmı kapatayım.

Bir süre de olsa sabahın köründe kalkmak zorunda değilim. Lavaboya girip ihtiyaçlarımı giderdim. Kendime kahvaltı hazırlarken İlayda' yı aradım. Telefonum kısa süre içinde açıldı.

- Serra' m?

- Naber güzellik?

- İyidir senden? Sesin harika geliyor anlaşılan dün güzel geçmiş.

- Evet çok güzel ve sorunsuz geçti. Şimdi iki hafta boyunca izinliyim.

- E artık Seul' e gelirsin değil mi?

- Gelmem mi? Hatta akşam saatine bileti kestim.

- Oha sen ciddi misin!

- Tabi kızım. Ben söz verdim mi tutarım bilmiyor musun?

- Yaa çok sevindim Serra. Desene iki hafta harika geçecek.

- Kesinlikle beybisi. Ama lütfen rica ediyorum. Geldiğimde birkaç gün beni rahat bırakın. O birkaç gün doyasıya uyumak istiyorum.

- Sen gel de bi, o kolay iş güzellik.

- Hepinizi çok özledim be!

- Ayy! Bizde seni özledik. Artık sen gelince bol bol özlem gideririz. Sen İtalya' yı anlatırsın, biz de burada yaşadıklarımızı.

- Ben anlatırım da sizinkini daha çok merak ediyorum.

İlayda ile konuşurken arkadan bir erkek sesi duydum.

- Canım? Yemek hazır.

İlayda:

- Geliyorum canım. Serra?

- Burdayım burdayım da o erkek sesi de neydi kız?

- Hazırlıklı ol buraya geldiğinde büyük bir sürpriz ile karşılaşacaksın.

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin