İki hafta sonra
İLAYDA' DAN
İki hafta çok çabuk geçmişti. Bu iki hafta içinde Bts ile fazla görüşemesek de Exo ile bol bol görüşmüştük. Bu iki hafta boyunca Arya, Baek, Chanyeol, Nida ile birlikte Kai ve Serra' nın da yakınlaşması gözümden kaçmamıştı.
Bu iki hafta içinde Damla ile fazla görüşememiştik. Çünkü genelde kayınvalidesi ve kayınpederi ile vakit geçirmişti. Damla ve Rm' in ilişkisi evlilikle sonlanacak gibiydi. Küçük Yu Na babasının Rm olduğunu bilmemesine rağmen Rm ile gerçekten çok iyi anlaşıyordu. Yu Na babasının Rm olduğunu öğrendiğinde çok mutlu olacaktı. Buna emindim. Onlar harika bir aile olacaktı.
Ve beklenen gün sonunda gelmişti. İtalya tatilimiz için biletler kesilmiş, şu anda ise valizlerimizi hazırlıyorduk. Exo üyeleri sabahtan yurda geçmişti. Yaşadıkları kazadan sonra çok çabuk toparlanmışlardı. Sanırım bu birazda bizim sayemizde gerçekleşmişti. Çünkü onlara çok iyi baktığımızı düşünüyordum. Arkamdan heyecanlı bir ses geldi.
-Ablam hazır mısın?
Valizime son eşyaları koyduktan sonra mutlulukla Dilara' ma döndüm.
-Hazırım güzelim, sen hazır mısın?
Dilara heyecanla:
-Tabi ki de hazırım ve çok heyecanlıyım abla. Ya biz İtalya' ya gidiyoruz!
Deyip bana sarıldı. Bende ona sarıldım ve saçlarından öptüm. Dilara hafifçe benden ayrılıp:
-Ama en çok neye üzülüyorum biliyor musun?
-Neye üzülüyormuşsun?
-İtalya' ya aşıklar ülkesi derler ama benim sevgilim yok.
Güldüm.
-Kuzum benim. Elbet bir gün sevgilin olur. Ama şimdi bunları düşünmenin sırası değil tamam mı?
-Haklısın, deyip tekrar sarıldı.
-Ama bir gün hoşlandığın biri veya sevgilin olursa bana söylememezlik yapma. Biliyorsun bu ülkede birbirimizden başka ailemiz yok. Ben, iyi kötü ne yaşarsan yaşa her zaman yanında olacağım birtanem.
-Söz, eğer hoşlandığım biri olursa ilk sana söyleyeceğim. İyiki varsın canım ablam, deyip yanağımdan öptü ve odadan çıktı.
Gülümsedim.
-Deli kız.
Telefonumun çaldığını duydum. Arayan kişinin ismini görünce mutlulukla açtım.
-Efendim canım?
-Hazır mısınız hayatım? Biz hepimiz valizlerimizi hazırladık. Birazdan sizi almaya geleceğiz.
-Ben ve Dilara hazırızda diğerlerini bilmiyorum sevgilim. Herkese bir bakayım sonra seni ararım olur mu?
-Tamam güzelim. Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Telefonu kapattıktan sonra valizimi almadan kızların odalarına girdim. Herkesi dolaştıktan sonra Chen' i aradım. Chen mutlulukla:
-Hayatım?
-Evet yine ben. Bizimkilerin hepsi hazır. Son eşyalarını koyuyorlar. Siz de yavaş yavaş gelin canım.
-Tamam güzelim, yarım saat içinde görüşürüz.
-Tamam birtanem, deyip telefonu kapattım.
-İtalya ve Chen. Aah! Harika bir ikili.
ARYA' DAN
Baek' in hastanedeki itirafından sonra Baek ile yakınlaşmaya başlamıştık. El ele tutuşma ile başlayan yakınlaşma... dünkü öpüşmeyle daha yakın olur hale gelmişti. İstemsizce ellerimi dudaklarıma götürdüm ve dün yaşananlar gözümün önüne geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfic"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...