İLAYDA' DAN
Hastaneye geleli bir saat olmuştu ve ne Chen' in ne Suho' nun ne de Baekhyun' un durumunda bir değişiklik vardı. Hızla ayağa kalktım.
- B-benim içeri girmem lazım. B-benim Chen' i görmem lazım.
İlerlerken Nisa beni durdurdu.
- Saçmalama İlayda yoğun bakımda.
Geldiğimden beri durmayan yaşlarım yeniden akmaya başladı.
- Otururken kafayı yiyeceğim Nisa. B-benim bir şeyler yapmam lazım.
Arkamdan Bahar' ın sesi geldi.
- Benimde Suho' yu görmem lazım.
Nida Bahar' ı durdurdu.
- İkinizde şu an saçmalıyorsunuz. Doktor içeri girebileceğini söyleseydi girerdiniz zaten.
Arya da araya girdi.
- Ben de Baek' in yanına girmek istiyorum. Belki ne bileyim seslerimizi duyduklarında bir tepki falan verirler. H-hep olmaz mı öyle?
Ayla, Arya' ya:
- O senin bahsettiğin şey ancak filmlerde, dizilerde olur Arya.
Arya ağlamaya başladı.
- B-bilmiyorum ben ne ara bu kadar Baek' i düşünür oldum. Gerçekten b-bilmiyorum. Ama onu g-görmek istiyorum. Ona bir kez de olsa d-dokunmak istiyorum. (Arya ayağa kalkıp ablasının ellerinden tuttu) Abla lütfen bir şey yap. Bizim oraya girmemizi sağla. Yalvarırım bir şey yap. Onları bir kereliğine de olsa görmeliyiz. Abla l-lütfen?
Ayla:
- Tamam ben bir doktor ile görüşeyim. 5 dakikada olsa içeri girin.
Ayla' nın kolunu tuttum.
- Bunu yaparsan gerçekten çok minnettar olurum Ayla.
Bahar da geldi:
- Lütfen şu an da Suho' yu görmeye çok ihtiyacım var.
Ayla:
- Tamam ben halledeceğim. En kötü gizli saklı sokacağım sizi.
Ellerimi birleştirdim:
- Ne olursa olsun. Yeter ki içeri girelim.
Ayla:
- Tamam, deyip yanımızdan ayrıldı.
Bahar ve Arya ile birbirimize sarıldık. Nida ve Nisa da bize sarıldı.
DAMLA' DAN
Nam Joon Dna testini istediğinde büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım. Ama bir yandan da Jimin' e hak veriyordum. Çünkü yıllardır Nam Joon ile görüşmüyorduk.
Yu Na' nın ve Nam Joon' un saç tellerini laboratuara göndermiştik. Görevliler sonucun bir saat içinde çıkacağını söylemişti ve bir saat dolmak üzereydi. Nam Joon' un çocuğu olduğuna emindim ama yine de yanlış bir şey çıkacak korkusu da içimde vardı. Eğer öyle bir şey olursa Nam Joon' u tamamen kaybederdim. Zaten 4 yıldır ona hasrettim. Bir dört yıl daha ayrı kalmaya dayanamazdım. Ki öyle bir şey olduğunda ömür boyu bir daha Nam Joon' u göremeyebilirdim.
Saç tellerini verdiğimiz hemşire yanımıza geldi. Zarfı bize uzattı ve:
- Sonuçlar burada efendim.
Nam Joon almak için elini uzattı ama titreyen elleri sebebiyle kendini geri çekti.
- Bakamayacağım, sen bak Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfiction"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...