Ertesi gün
İLAYDA' DAN
Kızlar dün, Azra' yı sağ salim yetimhaneye götürmüşlerdi. Kendileride sağ salim eve dönmüştü. Halamın kızı ile tanışacağımız için Dilara ile erken yatıp sabah da erkenden kalkmıştık.
Dün Chen, her şeyi halletmişti. Banada yatmadan önce hallettiğini söylemişti.
Kahvaltıdan sonra hep birlikte yetimhanedeki çocuklar için oyuncak kıyafet vb. şeyler almaya gitmiştik. Chen, kuzenimin kaldığı yerde her yaştan kız veya erkek farketmeksizin her çocuğun olduğunu söylemişti.
Yaptığımız alışverişten sonra mutlulukla yetimhanenin yolunu tutmuştuk. Ailesi olmayan çocukların, aldıklarımızı gördükten sonraki mutluluklarını görmeyi heyecanla bekliyordum. Dilara ise kuzeni ile tanışacağı için benden daha heyecanlıydı.
Çok dikkat çekmemek için yetimhaneye, Exo ile birlikte sadece biz gidiyorduk. Ben ve Dilara dışında tüm kızlar alışverişten sonra eve geçmişti.
Kısa süren bir yolculuğun ardından yetimhaneye varmıştık. Bizi gören küçük Exo-L' ler heyecanla ve şaşkınlıkla bizim yanımıza gelmişlerdi. Grup üyelerinin hepsi çocuklara ayrı ayrı sarılmıştı.
Suho, grubun lideri olarak kısa bir konuşma yapmıştı. Ardından hep birlikte hediyeleri dağıtmaya başlamıştık.
Mutlulukla hediyeleri dağıtırken arkamdan bir ses:
- İlayda?
Sese döndüğümde Azra ile göz göze gelmiştim. Şaşkınlıkla:
- Azra?
Azra ismini duyan Dilara da ona döndü. Dilara da aynı şaşkınlıkla:
- Azra Abla?
Bizi duyan Chen, şaşkınlıkla:
- Siz tanışıyor musunuz?
Chen' e:
- Dün tesadüf eseri karşılaşmıştık. Neden bu kadar şaşırdın?
Chen:
- İki dakika konuşabilir miyiz? Deyip kalabalıktan uzaklaşmaya başladı. Dilara ve Azra' ya:
- Siz konuşun, ben geliyorum.
Dilara:
- Tamam abla.
Hızla Chen' in yanına gittim. Düşünceli olan Chen' e dokundum.
- Sorun ne canım?
Chen bana dönüp birden:
- Azra, halanın kızı İlayda.
Şaşkınlıkla Azra' ya baktım. Onu incelerken halama ne kadar benzediğini fark ettim. Chen' e:
- S-sen ciddi misin?
- Gayet ciddiyim, deyip cebindeki kağıdı çıkardı ve bana gösterdi.
Kağıdı incelediğimde Azra' nın fotoğrafını ve buraya ne zaman bırakıldığına dair bilgilerin olduğunu gördüm.
- A-ama soy ismi neden Kim?
- Enişten onu bebekken buraya bıraktığında Kim soyadlı bir müdür burayı yönetiyormuş. Azra' nın bırakıldığı sepette sadece adı yazıyormuş. Bu yüzden Müdür soy ismi olmayana her çocuğa verdiği gibi Azra' ya da kendi soy ismini vermiş.
Dolu gözlerle elimdeki kağıda bakmaya devam ettim.
- Azra sadece b-bebekmiş. B-bu nasıl bir a-acımasızlık. A-aklım almıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfiction"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...