Ertesi gün
İLAYDA' DAN
Sabah kalktığımda saatin öğleden sonra ikiye geldiğini görmüştüm. Yani ortada sabah denen bir şey kalmamıştı.
Dün Bahar ile eskilerden bahsederken saatin farkına bile varmamıştık. Konuşmamız bittiğinde ise saatin beşe geldiğini görmüştük. E doğal olarak Bahar' ı evine göndermemiştim. Bir zahmet göndermeyeydim. Güldüm. Çünkü sabahın köründe yatmıştık.
Ben kalktığımda Bahar uyuyordu. O yüzden lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Mutfağa indiğimde etrafta bir yemek kokusu hakimdi. Mutfağa girdiğimde yemek yapmakla uğraşan Dilara ile karşılaşmıştım.
- Dilara 'm?
Dilara bana dönüp:
- Ablam, tünaydın.
Gülümsedim.
- Tünaydın. Sen kahvaltı ettin mi?
- Evet ettim abla, hatta okula bile gittim geldim.
- Sahi bugün pazartesiydi dimi? Ama erken gelmişsin.
- Son iki dersim iptal oldu. O yüzden erken geldim ablacığım.
- E Bahar' ın okulu da vardı bugün. Yoksa benim yüzümden gitmedi mi ?
- Abla, sakin ol. Ela bana, ablasının ikinci öğretim olduğunu söylemişti. İkinci öğretimler öğleden sonra hatta akşamları derse giriyormuş.
- Ben yine de Baharı kaldırayım, deyip odaya gittim.
Odaya geldiğimde çiçeğim hala uyuyordu.
- Bahar, hadi kalk kuzum.
Bahar hafif esneyip kalktı.
- Günaydın.
- Saat öğleden sonra iki, ne günaydını?
- Ne? (Hızla kalktı) O kadar oldu mu ya?
- E sabah yattık zaten normal değil mi?
- O zaman iyi ki kaldırdın kuzu saat dörtte dersim var.
- İşte bende ders saatlerini bilmediğim için seni kaldırmıştım. Hadi kalk Dilara bir şeyler hazırlamış bize.
- Dilara yemek mi yapmış?
- Hatta okula bile gidip gelmiş. Sabah kaçta kalktı, kaçta gitti hiç anlamadım valla.
- Bizim Dilara büyümüşte yemek yapar olmuş ha?
- Oo onda bilmediğin ne cevherler var? (gülümsedim) Hadi kalk biz mutfaktayız.
- Yaa İlayda, ben bir duşa girsem. Size ayıp olur mu?
- Ay saçmalama kızım, ne ayıp olacak? Sen duşa gir ben sana temiz kıyafetler çıkarayım. Yeni aldığım ama hiç kullanmadığım iç çamaşırlarım da var. Veririm hepsini, giyersin. Benim çıkardığım kıyafeti beğenmezsen dolaptan başka kıyafetlerde seçebilirsin.
Bahar bana sarıldı.
- Teşekkür ederim.
- Rica ederim, deyip ayağa kalktım.
Bahar' a temiz havlu verdim o da duşa girdi.
O duştayken ona temiz iç çamaşırları ve kıyafetler çıkardım. Yatağın üstüne koyduktan sonra Dilara' nın yanına gittim.
- Dilara' m yardıma ihtiyacın var mı?
- Yok ablam bitti zaten. Siz yemek mi yiyeceksin yoksa kahvaltılık bir şeyler mi çıkarayım?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfic"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...