40. Bölüm

18 1 0
                                    

Ertesi gün

SERRA' DAN

Bugün benim için çok özel bir gündü. Çünkü sevgilimin doğduğu gündü. O yüzden bugün, ona güzel anılar bırakmak istiyordum.

İki gün önce Kai ile konuştuğumda, o günün Do' nun doğum günü olduğunu söylemişti hatta kız arkadaşı olmadığı için Do ile, üyelerle kutlamak zorunda kaldığı için dalga bile geçmişti. Tabi sonra da bana gönderme yapmıştı. İki gün sonra kendisine sürpriz yapmam için benden söz almıştı. Deli...

Çıkmaya başladığımızdan beri ilk kutlamamız olduğu için iki kişilik bir plan ayarlamıştım. Elimden geldiğince onu mutlu edebilecek hazırlıklar yapmıştım.

Önce bizim evde hep birlikte akşam yemeği yiyilecekti. Yemekten sonra Exo üyeleri önüne bir pasta getirip üflemesini sağlayacaktı. Yani Kai' ye sade bir kutlama olduğunu düşündürecektik.

Asıl planım yemek ve pastadan sonra işleve girecekti. Onu iki saatliğine kapattırdığım buz pistine götürecektim. Kai' nin buzda kayamadığını üyelerden öğrenmiştim. E bende bilmeyince kaymanın daha eğlenceli olacağını düşünmüştüm.

Buz pistinden sonra da pistin bulunduğu aynı alışveris merkezindeki karaokeye götürecektim. Orayı ayrıca kapatırmama gerek kalmamıştı. Birkaç tanıdık sayesinde gün boyu parasız kiralanmıştı. E bu tanıdıklar Korkmaz kardeşler -Nisa ve Nida kardeşlerden bahsediyorum- olunca odayı süslettirmek bile kolay olmuştu. Tabi bu süslemeler; birkaç gül yaprağı birkaç fotoğraf birkaç da balondan oluşuyordu. Sade ama şık.

Fotoğraflar bizim fotoğraflarımızın olmasının aksine Kai' nin çocukluk fotoğraflarından oluşuyordu. Kai' nin çocukluk fotoğraflarını bulmama yardım eden kişi ise Chen idi.

Chen daha önce bana, çıkış yaptıklarından beri Kai' nin ailesi ile kendi ailesinin çok yakınlaştığını söylemişti. Bu yüzden Chen, bu sürpriz için yardım istediğim ilk kişi olmuştu. Sağolsun o da Kai' nin annesinden, Kai' nin birkaç fotoğrafını istemişti.

Karaokedeki kısa eğlencemizin ardından pasta gelecekti. Dileklerle pastayı üfleyip kesecektik. Tabi yemeyi de unutmayacaktık.

Gece yarısı olmadan da onu alışveriş merkezinin terasına çıkaracaktım. Onu sevdiğimi haykırdıktan -belki o arada öpüşme de olabilir- sonra havai fişekleri patlatacaktık. Ve soon...

Düşünceler ile hazırlanmaya devam ederken Nida' ya:

- Umarım yaptıklarım hoşuna gider Nida.

Nida:

- Deli misin? Neden hoşuna gitmesin?

- Hazırlıklarım çok mu basit?

- Saçmalama Serra. Aile yemeği, buz pateni, karaoke ve havai fişekler. Bir gün içinde dört ayrı plan. Basit olduğunu hiç sanmıyorum.

Arkamızdan gelen ayak seslerinin ardından:

- Basit olmayan ne? Diye soran Hye Ju' nun sesini duyduk.

- Kai' ye sürprizim, diye Hye Ju' ya karşılık verdim.

- Deli misin acaba Serra?

- Deli miyim acaba Hye Ju?

Bu kız ile yeni tanışmış olmamıza rağmen kendisini gerçekten çok sevmiştim. Hye Ju soruma karşılık:

- Tabi ki de delisin. Kızım bir erkeğin bir kadına yapması gerekeni bir kadın olarak bir erkeğe FAZLASIYLA yapıyorsun.

- O zaman yeni çıkan bir sevgili olarak abartıyorum.

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin