İlayda & Chen
İLAYDA' DAN
Chen:
- Sanırım sana aşık olmaya başlıyorum.
Gülümsedim. Bir kez daha farkında olmadan aynı şeyi düşünmüştük.
Yavaş yavaş dudağıma yaklaşmaya başladı. Kollarımı boynuna dolayıp çok geçmeden dudaklarımızı birleştirdim. Ve o an hayatımdaki en değerli anı gerçekleştirdim. Gerçek duygularla dolu ilk öpücüğümü...
Dudaklarından ayrıldığımda:
- Bende...
Dedim o ise müthiş bir gülümsemeyle beni kucağına aldı ve tekrar öpüşmeye başladık.
Bir süre sonra dudaklarımızı ayırdık ama hala kucağındaydım. Chen' e:
- Senin sevgilin olduğuma hala inanamıyorum.
Beni kucağından indirdi ama bedenlerimiz hala birbirine yakındı.
Yüzümü okşayıp:
- Ama öylesin ve gerçeksin.
- Ben niye rüyadaymışım gibi hissediyorum?
- Rüya değil, deyip alnımı öptü ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım.
Biz sarılırken Bahar ve Suho' nun sesini duyduk.
- Siz de mi buradaydınız?
Şaşkınlıkla yan yana duran Bahar ve Suho' ya baktım. Bahar bakışımı anlayıp İngilizce:
- Sadece hava almak istemiştim. Suho da buranın harika bir bahçesi olduğunu söyledi. E bende doğal olarak merak ettim ve ondan beni bahçeye götürmesini istedim. Çocuklara da teklif ettik ama gelmek istemediler. Neyse e siz ne yapıyorsunuz?
Chen:
- Sadece hava alıyorduk.
Suho imayla bizi gösterdi:
- Sadece hava alıyor gibi görünmüyorsunuz.
Suho öyle deyince hala Chen ile sarıldığımızı fark ettim. Hafif Chen' den ayrılıp utançla gözlerimi kaçırdım.
Suho ve Bahar güldü.
Chen elimi tutup öptü:
- Yeni sevgili olan bir çift olarak yalnız kalmak istememiz normal değil mi?
Suho:
- Okey. Bence biz diğer tarafları gezelim.
Bahar gülümseyip:
- Bence de.
Onlar gittikten sonra çardağa yaslandım, isyanla:
- Aah! Daha ne kadar utanacağım acaba?
Chen kollarıyla etrafımı sardı. Gülümseyerek:
- Bu utanmana nasıl bir çare bulabiliriz?
Güldüm.
- Bilmiyorum. Sanırım böyle durumlara hazırlıklı olmam gerekiyor. Alışmam da tabi ki.
- O zaman bizde alışmanı bekleriz, bedenimi yeniden kendine çekti ve omzuma hafif bir öpücük bıraktı.
- Yarın boş günüm senin bir planın var mı?
- Bahar' ın sınıfından bir kız ile görüşecektik ama onu akşama erteleyebilirim.
- Harika o zaman yarın bütün gün benimsin. Sana Seul' u gezdiririm.
Güldüm.
- Çoğu yeri gezdim ama (Kollarımı boynuna doladım) seninle bir kez daha gezebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfiction"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...