İki gün sonra
İLAYDA' DAN
Bu iki günlük tatil o kadar iyi gelmişti ki. Sessizliğin sesini dinlemeyeli uzun zaman olmuştu.
Chen ile dağ evinde geçirdiğimiz vakitte evlilik ile ilgili birçok şey konuşmuştuk, onunla ilgili planlar yapmıştık. Aynı şekilde doğacak çocuğumuz hakkında da...
Bu planların ilki Chen' in ailesiyle tanışmamdı. Merkezdeki evimize dönmeden önce konuştuğumuz gibi Chen' in ailesiyle tanışacaktım ve bu yüzden çok gergindim.
Chen ailesiyle ilgili bana birçok şey anlatmıştı. Öğrendiklerim sayesinde en azından nerede nasıl davranacağımı biliyordum. Bu beni biraz rahatlatsa da gerginliğim hala devam ediyordu.
Chen yol boyunca beni rahatlatmak için her şeyi deniyordu. Denemesi işe de yaramıyor değildi.
Bir saatten fazla süren yolun ardından Chen' in ailesinin evine gelmiştik. Arabadan iner inmez Chen elimden tutup öptü.
- Ben senin yanındayım, stres yapma tamam mı?
- Denerim.
Alnımı öptükten sonra elimi yeniden tuttu.
- Gidelim artık.
Başımı onaylar anlamda salladım. Birkaç adım attıktan sonra kapının önündeydik. Chen elimi sıkıca tutup zile bastı. Ben de derin bir nefes alıp verdim. Bu heyecan bana çok fazlaydı.
Birden kapının açılma sesini duydum. Gözlerimi kaldırıp karşımdaki kadına baktım. O, Chen' in annesiydi. Chen ile aynı anda saygıyla eğildik. Chen' in annesi Chen' e sarılarak:
- Hoş geldin oğlum. (Bayan Kim, gözlerini Chen' den çekip bana baktı) Sen de İlayda olmalısın.
İsmim Türkçe olduğu için biraz aksanlı söylemişti. Tekrar eğilip:
- Evet efendim.
Bayan Kim, birden bana sarılıp:
- Omo! Çok güzelsin.
Gülümseyip hafifçe bende sarıldım. Bayan Kim ile sarılırken ailenin diğer üyeleri de kapıya geldi. Ayrıldıktan sonra onlara da selam verdim. Ayak üstü sarılma ve tanışmalardan sonra hep birlikte içeri girdik.
İçeri girer girmez Bay Kim, hepimizin masaya oturmasını teklif etti. Chen' in annesi ve yengesi çok güzel yemekler yapmıştı. Chen ile annesi arasında geçen kısa bir konuşmadan sonra, Chen:
- Hiçbir yemeğe domuz eti koymamışlar. Sadece dana eti varmış.
Chen' in annesine ve yengesine teşekkür ettim.
Chen' in yengesi yemekleri servis etmeye başladı. Ben de yardım etmek için ayağa kalkmıştım ki... Bayan Kim:
- Bugün bizim misafirimizsin otur lütfen. Gelinim Yoo Jin servis edecektir.
- Yardım edecektim sadece?
Yoo Jin Unni (Kendisi abla dememi istemişti) gülümseyerek:
- Bugün buraya ilk gelişin, bırak ben servis edeyim. Bir daha geldiğinde yardım etmene izin veririz.
-Ama?
Yoo Jin Unni:
- Lütfen otur İlayda.
- Peki, deyip oturdum.
Oturduktan sonra Chen kulağıma:
- Evimize ilk defa gelen birine hizmet ettirmeyiz. Bu bizim küçük bir adetimizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfic"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...