Wang Kardeşler
AYLA' DAN
Yemek yedikten sonra Jimin elimden tutup beni arka bahçeye götürdü.
- Çok karanlık.
- Sen burada bekle ben ışıkları yakıp geliyorum sevgilim.
- Tamam canım.
Jimin beni bırakır bırakmaz bir rüzgar esti ve ısınmak için kollarımı ovuşturdum. Kısa süre içinde bahçenin ışıkları yandı. Işıkların yanmasıyla bahçenin dekorasyonu ile karşı karşıya geldim.
Yere serilmiş bir örtü, örtünün üstünde iki tane renkli minder, kalın bir battaniye ve onların karşısında ise ışıklandırılmış bir beyaz perde vardı. Beyaz perde de bulunan ışıkların bir kısmı ağaçlara takılmıştı ve ortaya harika bir görüntü çıkmıştı.
Şaşkınlıkla ağzımı kapattım. Jimin, on yıl önce ona bahsettiğim hayali unutmamıştı. İkimizin birlikte açık havada film izleme hayalimi...
Omzumda Jimin' in ellerini hissettim.
- İkinci sürprizimi beğendin mi?
- Çok beğendim, unutmamışsın.
Jimin alnımı öptü.
- Seninle ilgili hiçbir şeyi unutmadım sevgilim.
Utançla gözlerimi kaçırdım.
- Ama ben kurduğun hayalleri unuttum.
- Unutmadın, çünkü bizim dışımızda hiçbir hayalim yoktu sevgilim.
- Ama k-pop idolü olma hayalin vardı.
- Onu zaten gerçekleştirdim birtanem.
Gülümsedim.
- Evet ve seninle gurur duyuyorum aşkım, deyip yüzünü okşadım.
Avuç içimi öptükten hemen sonra ortamda slow bir müzik çalmaya başladı. Jimin belimden tutup beni kendine çekti. Bir elimi omzuna koydu, diğer eliyle de elimi tuttu ve dans etmeye başladık. Birbirimize aşık gözlerle bakarken dans etmeye devam ettik.
Kısa süren sessizliğin ardından Jimin yeniden konuşmaya başladı.
- Şimdi olmasını istediğim başka bir hayalim var.
- Nedir o?
Dansımızı durdurup beni beyaz perdenin önüne getirdi. Birden beyaz perde de bir yazı belirdi.
" Yıldızların şahitliğinde benimle bir ömür boyu hayal kurar mısın? Benimle..."
- Benimle evlenir misin Ayla' m?
Şaşkınlıkla Jimin' in sesine döndüm. Dönmemle diz çöktüğünü ve elinde yüzük ile bana baktığını gördüm.
- Jimin...
- Benimle bir ömür boyu hayal kurar mısın?
Gülümseyip hayran gözlerle ona baktım.
- Tabiki de evet, deyip yüzüğü parmağıma takması için elimi uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfiction"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...