İlayda Kozan
CHEN' DEN
Duştan çıktıktan sonra yarın ki programımıza baktım. Bakarken saat 12' den 2' ye kadar bir boşluğumuzun olduğunu gördüm. Yani tam öğle yemeği saatinde boşluğum vardı. Acaba İlayda yarın o saatlerde boş olur muydu? Boşsa eğer şirkete yemeğe gelir miydi?
Telefondan saate baktım. Saatin bire geldiğini gördüm. Neyse yarın sabah arardım. Belki şimdi uyumuştur.
Saçımı kuruladıktan sonra ben de yattım.
İLAYDA' DAN
Eve gelir gelmez kendimi koltuğa attım. Dört saat kadar ayakta durmak insanı yoruyordu. Dilara esneyerek:
- Abla, ben yatıyorum. Sabah görüşürüz.
- Tamam canım, iyi geceler.
Şu an kızlarla konuşmak istiyordum. Sanırım Türkiye' de güneş daha yeni batıyordu. Hızla Nida' yı aradım. Bir süre sonra telefon açıldı.
- Alo hayırsız arkadaşım İlayda ile mi görüşüyorum?
- Nidaaa'm deme öyle. Biliyorsun Türkiye ile buranın saatleri uyuşmuyor. İki hafta da ancak saatlere alışabildim.
- Pekala, bu seferlik seni affediyorum. Anlat bakalım, orada neler yapıyorsunuz?
Heyecanla konuşmaya başladım.
- Burada iki tane harika insanla tanıştım Nida. Birinin adı V, diğerinin adı Chen.
Nida, Nisa' ya:
- Nisa, V ve Chen isimleri çok tanıdık gelmiyor mu?
- Onlar Kore' deki iki ünlü grubun iki üyesinin ismi değil miydi? Dur bakayım. Evet doğru tahmin etmişim Bts ve Exo grubu üyeleri.(bir hareket sesi duydum) Oha sen onlarla mı tanıştın?
- Şey, evet de. Niye bu kadar büyük bir tepki verdin ki Nisa?
- Tabi büyük tepki vereceğim kızım. Onlar dünyaca ünlü iki gruptur. Onlarla tanışmak zordur, sen nasıl tanıştın? Konserlerine falan mı gittin?
- Evet konserlerine gittim de onlarla ben konserden önce karşılaşmıştım.
- Kızım nasıl karşılaştın? Korumalar olmadan asla dışarı çıkmazlar.
- Şey, biraz garip bir karşılaşmamız oldu.
- Anlat bakalım, Nida' da dinliyor.
Kısaca başımdan geçenleri ve bugün konserde yaşadıklarımı anlattım. Kızlar tabi düşüşüme müthiş bir kahkaha attılar. Evet komikti ama o düşüş gerçekleşmeseydi Chen gibi biriyle asla karşılaşmayacaktım.
Chen' in benle görüşmek istediğini söyleyince de, Nisa:
- Oha lan! Sen resmen Exo grubunun üyesi Chen ile flört ediyorsun.
Utandığımı hissettim.
- Yaa öyle deme. Zaten hayatımı kurtardığı için ona borçluyum.
Nisa:
- Hadi be ordan borçluymuş! Seninki istemem yan cebime koy hesabı.
Nida:
- Ya inanamıyorum. Yakın arkadaşımız ünlü bir grubun üyesiyle çıkmak üzere. Kıız grup arkadaşları nasıl, yakışıklılar mı? Belki geldiğimizde bizi onlarla tanıştırırsın.
- Nida sadece arkadaşca görüşeceğiz, ne çıkmasından bahsediyorsun sen? Grup arkadaşlarının yakışıklı olmasına gelirsek evet yakışıklılar. Baek ile güzel bir tanışmamız olsada, Suho ile o kadar iyi bir tanışmamız olduğu söylenemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfic"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...