BTS 🌼
İLAYDA' DAN
Chen ve Tae de geldikten sonra hep birlikte yemek yemeğe başlamıştık. Birbirinden farklı yemekler birbirinden farklı sohbetler, kahkahalar her şey o kadar güzeldi ki... Sanırım bu yılki doğum günüm en güzel doğum günlerimden biri olacaktı.
Bts üyeleriyle Exo üyelerinin dostluğu o kadar güzeldi ki. Hayranlıkla onlara bakıyordum. Ve Dilara'm, onu ilk defa bu kadar çok gülerken gülüyordum. Jimin ona çok iyi geliyordu.
Bahar ve Suho gerçekten çok iyi bir çift olmuşlardı. Bu gözlerinden çok iyi anlaşılıyordu.
Arya ile Baekhyun' un birbirlerine karşı olan uyumları da fark ediliyordu.
Nida ve Nisa ise Bts grubun maknaesi Jungkook ve Exo grubun maknaesi Sehun ile çok eğleniyordu. Chanyeol ve Xiumin de onlara eşlik ediyordu.
J-Hope, Kai ile bir sohbet içerisindeydi.
Chen ise Jin, Suga,Nam Joon ve Do ile bir sohbet içerisindeydi.
Tae ise... fazla sessizdi.
- Tae, sen hep böyle sessiz misindir?
Tae şaşkınlıkla:
- Ha ne?
Gülümsedim.
- Yardım edebileceğim bir şey var mı?
- Niçin?
- Geldiğimizden beri sessizsin. Belliki bir sorun var ve o kadar düşünmene rağmen çözüm bulamıyorsun. Eğer çok özel değilse benimle paylaşabilirsin. Elimden gelen bir şey varsa seve seve sana yardım ederim.
Tae gülümseyerek:
- Ben bile çözüm bulamadıysam sen nasıl bulabilirsin ki?
- Belki anlatırsan yardım edebileceğim bir şey olur.
Tae:
- Peki. Benim bir arkadaşım var. Sevdiği kız ise en yakın arkadaşının sevgilisi. Sence arkadaşım sevdiği kıza aşkını itiraf etmeli mi? Yoksa yakın arkadaşı için sessiz mi kalmalı?
- Hmm... güzel soru. Öncelikle şunu açığa kavuşturalım. O aşık olan çocuk sensin ve sevdiğin kız da senin yakın arkadaşının sevgilisi. Doğru mu?
Tae utangaç bir gülümseme attı.
- Evet.
- Bu yakın arkadaşın benim bilmediğim biri olmalı.
Tae bir süre duraksadı.
- E-Evet.
- Hmm... bir düşünelim. Yakın arkadaşın sevdiğin biri olduğunu biliyor mu?
- Hayır söylemedim daha.
- Sevdiğin kız ile önceden bir yakınlaşmanız var mı?
- Aslında pek yok, yeni yeni yakınlaşıyoruz. Yani yakınlaşıyoruz derken sohbet içerisine giriyoruz.
- Kız sana nasıl davranıyor?
Tae şapşal bir gülümsemeyle:
- Normal, doğal, güler yüzle, bazen de şapşalca.
Tae' ye gülümsedim. Demek sevdiği kız bana benziyor.
- Anlaşılan bu kıza çok değer veriyorsun. Belki de itiraf ederek şansını denemelisin. İleride niye itiraf etmedim diye pişman olmamak için. Eğer yakın arkadaşın onu çok seviyorsa kız da bunu bildiği için seni reddedecektir. Aynı şekilde onu gerçekten seviyorsa da reddeder. Ama eğer sevdiğin kız, arkadaşının ona yaklaşmasından hoşlanmıyorsa yavaş yavaş sana çekilmeye başlayacaktır. Ve arkadaşın o kızı çok seviyorsa bir süre sonra o da sevdiği kızın mutluluğu için sana bırakacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfiction"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...