Çiftler
• İlayda & Chen (evli)
• Bahar & Suho (nişanlı)
• Arya & Baekhyun
• Nida & Chanyeol (nişanlı)
• Serra & Kai
• Hye Ju & Do (nişanlı)
• Ju Hee & Xiumin (evli)
• Hae Ryung & Sehun
• Ayla & Jimin (evli)
• Damla & Rm (evli)
• Nisa & Suga (nişanlı)
• Yu Bin & J-Hope
• Azra & Jungkook
• Yi Fei & Jin (nişanlı)
• Se Hwa & V (yeni tanışacaklar)
Çocuklar
• Kim Seung Ho (2) - Jimin ve Ayla' nın oğlu
• Kim Do Hee (3) - Chen ve İlayda' nın kızı
• Kim Yeon Jun (3) - Rm ve Damla' nın oğlu
• Kim Yu Na (8) - Rm ve Damla' nın kızı
~○~
Dört yıl sonra
YAZAR' DAN
Bugün kızların evinde bir koşuşturma vardı. Çünkü kızlar bugün, Dilara ve Ela' nın liseden mezun oluşunu, hukuk fakültesinin kazanışlarını kutlayacaktı. Ayrıca bugün askerden gelen üyelere de bu kutlama bir hoş geldin partisi olacaktı. (Askerden gelecek üyeler; Chen, Jin, Jimin, Xiumin ve Do' dur.)
İlayda, Nisa, Bahar, Yu Bin ve Yi Fei mutfakta koştururken diğer kızlarda evi süslemek ile meşgüldüler. Damla ve İlayda' nın çocuklarına bakanlar ise hamile olan Ju Hee ile birlikte halaları Deniz Kozan idi.
İki yıl önce Deniz Kozan kanser olduğunu öğrenmişti. Deniz Kozan kanser olduğunu öğrendiği zaman kanserin üçüncü evresindeydi. Doktorlar o zaman onu tedavi etmeye başlasa da Deniz Kozan' ın vücudu tedaviye cevap vermemişti fakat kanser olduğunu duyan yeğenleri ve kızı ona yardım etmeye başladığında doktorların şaşırabileceğı hatta mucize diyebileceği bir gelişme ile Deniz Kozan bir yıl içinde iyileşmişti. Bu tedavi sürecinde de kızıyla ve yeğenleriyle arasıda düzelmişti. Kozanlar bu vesileyle, sonunda gerçek bir aile olmayı başarmıştı ve şimdi hep birlikte, aynı evde, sorun olmadan yaşıyorlardı.
Marketten gelen Dilara heyecanla ablasının yanına gitti.
-Abla!
İlayda:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUT PARÇASI (Tamamlandı)
Fanfic"Narin gözlerine değen çiğ damlalarını, Dün seçtiğim bir bulut parçasına koyacağım. Sevgilim, kalbin bir ihtimal kurursa eğer Kesinlikle onu budayıp tekrar sulayacağım. " ~○~ İlayda ve Dilara iki yıl önce ailelerini bir trafik kazasında kaybetmeler...