33. Bölüm

16 1 0
                                    

Jung Jin Young (27)(Chen' in polis arkadaşı)

İLAYDA' DAN

Uzun süren bir yolculuğun ardından sonunda Kore' ye varmıştık. Eve doğru giderken:

-Hemen yurda mı geçeceksiniz?

Baek:

-Aslında saat daha erken, biraz kızlarla takılsak fena olmaz. (Bts ve Exo' ya dönüp) Ne diyorsunuz?

Herkes başıyla Baek' i onayladı. Damla' ya:

-Sizde gelin. Sonra sizi bırakırlar.

Rm:

-Ben bırakırım sizi.

Damla:

-Peki öyle olsun.

Evin önüne geldiğimizde Dilara hızla inip :

-Önden ben gideyim.

Güldüm. Uçakta çok su içmişti, tuvaleti gelmiş olmalıydı.

Chen, Dilara ve benim valizimi aldı. Diğerleri de sevgililerinin valizlerini almıştı.

Chen ile el ele eve doğru ilerledik. Kapının önüne geldiğimizde Dilara' nın dikilip kaldığını gördük.

-Dilara?

Dilara' nın önünden biri kalktı. Kalkan kişiyi gördüğümde şaşkınlıkla olduğum yerde kaldım. Korku ve endişeyle:

-Hala.

Chen de olduğum yere baktı. Halam birden bağırmaya başladı.

-SONUNDA SİZİ BULDUM! YÜRÜYÜN GİDİYORUZ!

Önce Dilara' nın elinden tutup sürükledi. Sonrada benim elimi tuttu. Sinirle elimi çektim. Dilara' yı da yanıma çektim.

-BİZ HİÇBİR YERE GELMİYORUZ!

-BASBAYA DA GELİYORSUNUZ!

Tekrar Dilara' nın kolundan tuttu. Dilara' yı yine kendime çektim.

-GELMİYORUZ DEDİM HALA!

-GELECEKSİNİZ İLAYDA!

-GELMEYECEĞİZ!

-İLAYDA! BENİ SİNİRLENDİRME! GELİYORSUNUZ DEDİM O KADAR!

-BEN DE GELMİYORUZ DEDİM O KADAR!

-GELMEK ZORUNDASINIZ! KANUNEN BENİM ÜSTÜMESİNİZ!

-BEN 18 YAŞINI ÇOKTAN GEÇTİM HALA! BİR YETİŞKİN OLARAK SENİN YANINDA KALMAK ZORUNDA DEĞİLİM!

-İYİ O ZAMAN SEN BURADA KAL! AMA DİLARA GELECEK!

-GELMEYECEK!

-DİLARA DAHA 14 YAŞINDA BİR KIZ! DAHA KENDİNE BAKAMAZKEN ONA MI BAKACAKSIN!

-DİLARA 14 YAŞINDA BİR KIZ OLSA DA KENDİ KARARLARINI ALABİLECEK KADAR AKILLI!

-SEN İSTER GEL İSTER GELME! AMA DİLARA GELECEK! SENİN GİBİ SÜRÜNMESİNE İZİN VERMEYECEĞİM!

-SÜRÜNMEK Mİ! SEN NE DİYORSUN YA! BEN OKUMUŞ BİR KADINIM! DERECELERİMLE ÇOK RAHAT DA İŞ BULABİLİRİM! AYRICA BURADA DİLARA' NIN ZATEN OKUDUĞU BİR OKUL VAR!

-TÜRKİYE' DE DE VAR! DİLARA' YA TEK BAŞINA BAKABİLECEK YAŞTA BİLE DEĞİLSİN! HAYAT HAKKINDA HİÇBİR ŞEY BİLMİYORSUN! ONA NASIL HAYAT DERSLERİ VERECEKSİN!

-BİLMİYORUM HA! İYİYİ KÖTÜYÜ AYIRABİLECEK YAŞTAYIM! DOĞRUYU YANLIŞI BİLEN BİRİYİM! DİLARA' YA DA ÇOK İYİ BAKACAĞIMI BİLİYORUM! VE BENDE ONU SENİN ELİNE BIRAKACAK GÖZ YOK! KENDİNİ NASIL MUTLU EDECEĞİNİ BİLE BİLMEZKEN KARDEŞİMİ SENİN MUTSUZLUĞUNA MAHKUM ETMEYECEĞİM! KOCANI BİLE ELDE TUTAMAMIŞKEN DİLARA' YA BAKABİLECEĞİNİ SANIYORSUN! SANMA, ÇÜNKÜ YAPAMAZSIN! KOCANIN NEDEN SENDEN KAÇTIĞINI DÜŞÜNDÜN MÜ HİÇ! İŞTE BU YÜZDEN! KENDİ MUTSUZLUĞUN YÜZÜNDEN!

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin