5. Bölüm

24 2 0
                                    

Arya Tutulmuş (23)

İLAYDA' DAN

Chen' in yanından ayrıldıktan sonra kardeşimi evden alıp lunaparka götürmüştüm. En son lunaparka iki yıl önce ailemizle gitmiştik. O zamandan beri gitmiyorduk.

İki yıl aradan sonra Dilara ile ilk defa bu kadar çok eğlenmiştik.

Eve geldiğimizde ise yeni keşfettiğimiz pizzacıyı aramıştık ve pizza siparişi vermiştik. Çünkü o kadar aksiyondan sonra hiç yemek yapacak halimiz kalmamıştı.

Pizza yerken bugünü konuşuyorduk. Konuşurken telefonum çalmaya başladı. Telefonu elime aldığımda Türkiye' den isimsiz bir numaranın beni aradığını gördüm.

- Bu numara nereden tanıdık geliyor?

- E açsana bir abla.

- Açayım bari.(telefonu açtım) Alo?

- Allah' ıma şükürler olsun sonunda sana ulaşabildim İlayda.

Arayan ortaokuldan arkadaşım Arya idi.

- Arya?

- Ya Arya tabi. Neredesin kızım sen? İki haftadır seni arıyorum aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor. Sonra Dilara' yı arıyorum. O numaranın da kullanılmadığı söyleniyor. Az kalsın halanın yanına gidiyordum be! En son Nisa' yı aramak aklıma geliyor ve çok şükür ki ona ulaşabiliyorum. Birde bana ne söylese beğenirsin? Yakın arkadaşım kardeşi ile birlikte Kore' ye kaçmış, Kore' ye kaçmakla birlikte telefon numarasını değiştirmiş ve kankasına da hiç haber vermemiş.

- Arya, valla özür dilerim kuzu ya. Her şey aniden gerçekleşti. Nasıl geldik, nasıl yerleştik, nasıl alıştık? Anlamadım bile.

- En azından bir mesaj atsaydın İlayda. Az kalsın halana gidiyordum be. Ki halandan nasıl nefret ettiğini de biliyorum.

- Çok özür dilerim Arya' m ya. Valla sana haber vermek aklıma bile gelmedi. Ama halama gitmedin değil mi? Burada olduğumuzu bilmiyor dimi?

- Tabi ki de bilmiyor İlayda. Sence ben bunu söyler miyim?

- Ah cansın Arya' m ya! Ee nasılsın? Görüşmeyeli neler yapıyorsun?

- İyiyim çok şükür. Ama sana ulaşamasaydım kafayı yiyecektim İlayda.(sesi birden durgunlaştı) O sırada da aklıma iki yıl önce yaşanılanlar geldi. İlayda tekrar öyle bir şey yapmış olabilir mi? Dedim.

- Oy kuzum kıyamam ben sana. (Sesimi hafif ciddileştirdim) Ben o ilaçları iki yıl önce bıraktım Arya. Bir daha da ağzıma sürmedim. Sürmem de zaten. Çünkü ben, sana ve kardeşime bir söz verdim.

- Biliyorum da korktum işte. Bir daha o halini görmek istemediğimi biliyorsun.

- Bir daha asla görmeyeceksin merak etme kuzum. E anlat bakalım. Modellik nasıl gidiyor? Alışabildin mi ajansa?

- Alıştım çok şükür. Neredeyse sekiz ay olacak işte.

- Sekiz ay oldu ha! Tanıştığımızdan beri hep model olmak istiyordun. Sonunda oldun be kızım.

- Evet oldum valla.

- E memnun musun halinden? Yoksa annenler sıkıntı çıkarmaya devam mı ediyor?

- Memnunum, bazen yoğun oluyorum ama yine de memnunum. Annemlerde eskisi kadar sıkıntı çıkarmıyor ya.
Kabullenmiş gibiler. Herhalde ablam sayesinde. Onunda modellik geçmişi vardı ya. Bu konuda bana cidden çok desteği oluyor.

- Evet, sahi ablan ne yapıyor?

- Ne yapsın? İşe gidip geliyor. İş kadını olma yolunda devam ediyor. Onunda ajansında son zamanlarda sıkıntılar var ama inşallah bununda üstesinden gelecek. O ajansı kurmak için nelerini verdiğini çok iyi biliyorsun kuzu.

BULUT PARÇASI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin