Sziasztok!
(Ha nem akarod végigolvasni görgess az aljára ott van a lényeg)Régóta gondolkoztam, hogy meghozzam-e ezt a döntést, és azt hiszem most van az a pont, hogy rábólintok.
Valahogy mostanában nem nagyon megy az írás. Leülök, hogy megírjam a következő fejezetet aztán azon kapom magam, hogy három mondat után a Pinteresten görgetek vagy már fél órája.
Nagyon szeretem ezt a történetem, és tényleg a legjobbat akarom kihozni belőle, de úgy, hogy se kedvem se időm nincs, nagyon nehéz lenne.
Biztos vagyok benne, hogy veletek is előfordult már, hogy az egész történet megvan a fejetekben, csak az az egy fejezet, na az valahogy nem jön össze. Pedig tudod, hogy hogy jutnak odáig és, hogy mi lesz utána, de hogy mi van akkor, - hiába van a fejedben- egyszerűen nem tudod leírni. Na most velem is valami ilyesmi van. A 18. fejezeten már kb egy hónapja ülök, és még mindig nem jutottam két oldalnál tovább... És már próbáltam mindent, újraolvastam az egész történetet, hogy belelendüljek, de mire odaértem és nekikezdtem volna, az agyam úgy döntött, hogy elutazik nyaralni.
Én meg sajnos olyan vagyok, hogy rendes munkát szeretnék felrakni, nem egy összecsapott valamit csak, hogy legyen fenn valami. Szerintem ha már megtiszteltetek azzal, hogy beleolvastatok, és tetszik is, nem rakhatok elétek valami félkész hibáktól nyüzsgő fejezetnek nem nevezhető szemetet.
Megpróbálok visszalendülni, és csak erre a történetre koncentrálni, mert túl sok dologba kezdtem már megint bele egyszerre, és így az egyikből se lesz semmi. Van egy új történet ötletem, és egy képregényt is elkezdtem, és így, hogy nyüzsögnek a fejemben a gondolatok, és mindent egyszerre akarok csinálni, aztán végül azon kapom magam, hogy este van, és sehol sem tartok.Na de a lényeg az, hogy nem hivatalosan, de szüneteltetem a R-evolutiont. Fogalmam sincs, mikor végzek a következő fejezettel, de azt utána rögtön felrakom. És azért nem hivatalosan szüneteltetem, mert részeket fel fogok rakni, de nem gyakran. Nem hagyom abba, nincs az a pénz, amiért megtenném, de nem leszek aktív. ( Nem mintha mostanában az lennék) Próbálom visszanyerni a kedvemet, és igyekszem minnél hamarabb felrakni a következő fejezetet, de tényleg nem ígérek semmit. Lehet, hogy már holnap fent lesz, de az is lehet, hogy egy hónap múlva sem. És annyira sajnálom, mert nagyon jó olvasni a lelkes hozzászólásaitokat, ilyenkor mindig új erőre kapok, és most úgy érzem, hogy cserben hagytalak titeket. Nem szeretem megvárakoztatni az embereket, mert tudom milyen érzés, de most ez van és nem tudom, hogyan oldjam meg.
Ennyit szerettem volna mondani. Előre köszönöm a türelmeteket, és a megértéseteket! Igyekszem megkűzdeni a 18. fejezettel, főleg úgy, hogy fontos dolgok derülnek ki benne, és nem egy év múlva hozni, amikor már az egész történet a feledésbe merült... 😂😂😂A legköszelebbi viszontlátásra!
YOU ARE READING
R-EVOLUTION (BEFEJEZETT)
Science Fiction"- Félnek, mert valami olyasmit teremtettek, ami okosabb náluk..."