16+? 18+? Nem tudom
Helen izgatottan Jäger ajkaira tapadt, és a dereka köré kulcsolta a lábait. Végre egyedül voltak, igazán egyedül, úgyhogy nem kellett visszafognia magát. Az elmúlt egy év sokat segített neki abban, hogy elfogadja a Jäger iránt érzett érzelmeit, és készen állt átadni magát nekik.
Jäger gyengéden tartotta a karjaiban, közben bizonytalan léptekkel az ágy felé sétált. Nem akart orra bukni, de a heves csókok között alig látott maga elé.
- Annyira szeretlek! – Lehelte az ajkaira Helen, aztán felnézett, egyenesen Jäger szemébe. A tekintete csillogott, az arca pedig kipirult.
- Én is szereltek. – Vigyorgott kajlán Jäger, közben óvatosan az ágyra fektette a lányt. Megpróbálta lefejteni a derekáról a lábakat, de Helen nem engedett.
- Ne csináld már, megígérted, hogy ma tovább lépünk! – Nyafogott játékosan.
- Igen, csak... - Jäger arcát elöntötte a forróság.
Megdörzsölte a tarkóját, és megtörte a szemkontaktust. Volt valami, amit már egy ideje el kellett volna mondania Helennek, csak nem tudta, hogy hogy hozza fel.
- Aranyos vagy elpirulva. – Vigyorgott Helen, aztán kimászott Jäger karjai alól. – Nem kell ám zavarba jönnöd.
A hasára gördült, és az állát a könyökére támasztva Jägert figyelte.
- Nem arról van szó. – Motyogott Jäger, és a hátára hemperedett. – Mindegy...
- Mi mindegy? – Tudakolta játékosan Helen.
Jäger elkapta a tekintetét, és inkább az ágy sarkát bámulta. Helen viszont nem adta fel ilyen könnyen. Ledobálta a ruháit, aztán színpadias lendülettel Jäger derekán termett, és előre hajolt.
- Hadd halljam. – Suttogta, csábos mosollyal az arcán.
Jäger állta a tekintetét, és vigyorogva a tarkója mögé helyezte a kezeit.
- Mi van, ha nem mondom el? – Vonta fel kérdőn a szemöldökét.
- Kiszedem belőled. – Duruzsolta Helen, és közelebb hajolt az ajkaihoz. – Eltanultam tőled egyet, s mást.
- Vallatni fogsz? – Vigyorgott Jäger, mire Helen egy csókot nyomott az ajkaira.
- Az nem kifejezés. – Suttogta.
Jäger felnevetett, aztán nagy lendülettel felült, és átölelte Helen derekát.
- Akkor sem mondom el. – Válaszolt, és összepuszilta a lány arcát.
Helen nevetgélve próbálta eltolni magától, persze sikertelenül.
- Ha így folytatjuk, úgy is észreveszed majd. – Folytatta sejtelmesen Jäger.
- Oh, ha már itt tartunk! – Szólt közbe Helen, és lefejtette magáról Jäger karjait. – Ha mi most itt... tudod... Akkor azt az összes társad látni fogja?
Jäger felnevetett, és átölelte a lányt.
- Dehogy. – Egy puszit nyomott Helen nyakára, aztán sunyi vigyorral a szemébe nézett. – De ha biztosra akarsz menni, bekötheted a szemem.
Helen elvörösödött, és a szemét lesütve az ajkába harapott.
- Hiszek neked. – Motyogta. – De ha kiderül, hogy mégis...
Nem fejezte be a mondatot. Jäger gyors puszit nyomott az ajkaira.
- Na, mi lesz akkor? – Nevetett játékosan.
ESTÁS LEYENDO
R-EVOLUTION (BEFEJEZETT)
Ciencia Ficción"- Félnek, mert valami olyasmit teremtettek, ami okosabb náluk..."