♓Part 5♓

2.2K 395 52
                                    


_هی استایلز فکر کنم نگران کسی هستی ؟ نه .

فاک.این گریمشت کوفتی باز پیداش شد نگاش کردم و با طئنه گفتم : اره نگران این بودم که تو چرا به جز گه چیز دیگه ای نمیتونی بخوری فک کنم بهتره ببرمت پیش یه متخصص .

نزدیکم شدم و یقمو گرفت و چسبوندم به دیوار نیشخندی زدم و گفتم : اوهه زین ببین نیکی جون یخورده عصبی شده .

از عمد گفتم نیکی رسما اسمشو مسخره کردم زینم که از اون پشت هی شکلک درمیورد و میگفت که بس کنم ولی خب هیچی از رفتن رو اعصاب گریمشاو بهتر نبود مشتشو اورد بالا که مثلا بزنه تو صورتم که....

_تمومش کن

اره تاملینسون . البته که به کمکت نیاز نداشتم ولی ممنون که الان رسیدی مدرسه. نیک برگشت و به اون نگاه کرد تاملیمسونم خیلی اروم و شمرده شمرده گفت :گریمشاو. دفتر .مدیر. الان.

با عصبانیت کیفشو از روی زمین برداشت و به سمت در مدرسه رفت تاملینسون نگاهی به ما کرد و با لحن جدی و محکمش گفت : شما دو تا هم برید سر کلاس تا من بیام.

سر تکون دادمو با زین رفتیم سمت کلاس نشستیم تازه دیشبو یادم افتاد میخواستم ماجرا رو به زین بگم ولی هی منصرف میشدم هوفف . ینی برم از خودش بپرسم؟چییی دیوونه شدی هری اگه به فرضم قاتل باشه با فهمیدن این که تو اونو دیدی قربانی بعدیش تو میشی . وایسا مگه اون چند سالشه به قیافش میخوره 23 یا 24 سالش باشه . ولی قاتلی که کاری به سن و سال نداره راستی خودش به من گفت 30 سالشه .

با ورودش به کلاس همه بلند شدیم بعد از این که سلام کرد به سرعت دفتر کلاسیشو باز کرد و خواست از اولین نفر درس چرت جلسه ی قبلو بپرسه اخه مگه ما ابتدایی هستیم ، فامیلیمو صدا زد بلند شدم منتظر اولین سوالش شدم : برای این که نشه تاریخ قتلو تشخیص چی کار میکنن ؟

ه_جنازه رو یخ میزنن

ل_اوهوم و قیمت خریدنه یه جناز با رضایت خانواده و خود شخص قبل مرگ چقدر هست ؟

_54پوند داخل انگلیس ولی داخل امریکا حتی به 130 دلار هم میرسه

ل_افرین خب اسمیت ؟ بگو که این که وقتی یه استخون رو پیدا میکنن از کجا میفهمن استخون مال مرد هست یا زن و همینطور بچه یا بزرگسال ؟

نشستمو به تته پته کردن ویل گوش دادم معلوم بود نمیدونست تاملینسون بدون گوش دادن به جمله های چرت و پرتی که ویل داشت سر هم میگرد گفت :مالیک تو بگو

زین بلند شد و بعد چند ثانیه گفت : استخون زن ها معمولا باریک تر از مردا هست ولی امکان داره استخون مال یه مرد لاغر باشه که استخون هاش باریکن پس برای فهمیدن معمولا استخون رو میشکونن استخون مردا مقاوم تر از استخون زن ها هست و از استخون واژن ...

باز فکرم رفت سمت نایل گوشیمو از جیبم دراوردم و زیر میز بهش پیام دادم و گفتم یک ساعت دیگه بهم زنگ بزنه چند دقیقه گذشت که گوشیم تو دستم لرزید نایل بود . خدا رو شکر. گفته بود دیشب پیش لایلا بوده و ظهر میاد خونه ما براش فرستادم باشه و گوشیمو خاموش کردم و برگردوندم تو کیفم به زین گوش دادم که داشت جواب دومین سوالش رو میداد وقتی حرفش تموم شد تاملینسون گفت : خوبه . اسمیت یکم بیشتر درس بخون بار دوم هس درس میپرسم بلد نیستی دفعه بعد صاف میتونی درس منو حذف کنی

Bʟᴀᴄᴋ ʟᴇᴀᴅᴇʀ [L.S](z.m){omega.vrs} C.O.M.P.E.L.E.T Donde viven las historias. Descúbrelo ahora