[7.] Urovnáno?

282 30 5
                                    

Přepadovka v podobě Nejiho a Tenten je nemile překvapila, neboť dnes mohli konečně přeskočit na další metu. Znovu jim to někdo kazí.

Prvně to byl Gaarův bratr Kankuro, který doslova vletěl do bytu a začal vyřvávat všechno nejlepší, když ty dva nachytal napůl svlečené. Podruhé je to chytlo u Naruta doma, jenomže jejich počínání přerušil dost nasraný Uchiha, který nechtěl, aby tam dělali bordel. Potřetí to bylo v nemocnici, sotva před dvěma měsíci, kdy se Lee kvůli zápasu vážně zranil. Tehdy se to taky málem stalo. To však zasáhl Gaarův zdravý rozum. Nedočkali se toho ani doma – další velká přepadovka jejich spolužáků jim sebrala dokonce spánek. Pak už to bylo spíš takové odmítavé situace, protože se Gaara potřeboval učit. Na povrchu byl ledově klidný, uvnitř měl nervy na cucky. Šlo o jeho budoucnost. Kdo by na nervy nebyl.

Neji a Tenten nepoznali, že se to právě chystali dělat v obýváku, poněvadž Lee byl vážně střela a stihl vše uklidit. Neji byl ten typ, co zrovna homosexualitu nepodporoval, někde v tajnu své duše se mu dokonce dělalo zle z představy dvou kluků lezoucí si jazyky navzájem do krků. Tenten byla úplně pravý opak.

"Normálně míváme srazy u Nejiho," poznamenal Lee, když si sedával se sklenkou džusu naproti dlouhovláskovi.

Chlapec naproti si povzdechl: "Dneska to nešlo. Navíc jsme šli zrovna kolem, takže..." Dále už pokrčil rameny. Snad si to zvládl domyslet.

"Šli kolem, jo? Jako z rande?" uculil se černovlásek a nenápadně dloubl do Gaary loktem. Ten na něj vrhl nechápavý pohled a s velkým, imaginárním otazníkem nad hlavou.

Tenten po něm mrskla zamračený pohled.

"Pfrr! To určitě! Vždyť jsme jen kamarádi!" protestovala hned, avšak jak se říká: co není, může být. Proto její tváře nabraly lehce růžový odstín.

"Je zcela nesmyslné, abych někoho zval na rande, ne? Zvlášť teď, když se musíme soustředit na semifinále," promluvil bez menšího vytočení Neji. Dívka vedle jen horlivě přikyvovala, ale pořád tu šance byla!

"Hm. Letos tam budou samý profíci. Však já jim ještě ukážu!" prohlásil nadšeně Lee, leč jeho týmový partneři takový zápal nevlastnili.

Tenten místo toho, aby ho nějak zchladila, zaměřila pozornost na mladšího rudovláska.

"Mohl bys jet s námi jestli chceš. Jedeme mikrobusem, takže je potřeba zaplnit volná místa," usmála se mile.

Gaara si promnul zátylek a zamyšleně si všechny tři prohlédl.

"Myslím, že by to nebylo špatný ale teď si nemůžu dovolit kašlat na školu."

"Bude se to konat v Suně," dodal Neji vedle, "takže jsme si řekli, že by bylo dobrý tě tam vzít, když ses tam narodil a vyrůstal."

Gaara na něj překvapeně hleděl. Zrovna on řekne něco takového? Co se stalo s tím věčně protivným Nejim? Na dětství neměl moc hezké vzpomínky. Matka mu zemřela jen co se narodil, otec se mu krom drsného tréninku nevěnoval, neměl žádné přátele, pak byl poslán na školu do Konohy, aby ho nemusel mít otec na očích. Když se každé prázdniny vracel, akorát tím musel čelit otcově ošklivému pohledu. O to víc začal zapírat, že je jeho syn, když se mu přiznal s homosexualitou. Od té doby nechtěl Gaaru ani vidět. Teď se vyděděnému synovi nabízí možnost všechno mu vpálit do ksichtu svou přítomností.  Letmé pohlazení po rameni mu pomohlo se v této situaci trochu uklidnit.

"Pojedu moc rád. Díky, že jste si vzpomněli," odpověděl s vděčností s hlase.

"Oh, to nic není! Budeme rádi!" mávla rukou usmívající se Tenten, zatímco Neji vykouzlil pouhý úšklebek.

Zůstaň se mnou, prosím [SasuNaru, LeeGaa, GaaNaru] ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat