Poslední vzpomínka byla na Gaaru, kterého bral opět za ruku Lee s úmyslem vzít ho pryč. Naposledy zachytil jeho omluvný pohled. Pak byla jen tma... Sladká nevědomost nezákonného ožraly.
Dnešek zrovna nedopadl jak si představoval.
°•°•°
Gaara ještě nikdy nepoznal horší bolest, než byl bolehlav způsobený kocovinou.
Zatáhl tvář jako pravý mučedník, přetočil se na druhý bok, zároveň u toho máchl s rukou a shodil cosi z nočního stolku. Bylo absolutně jedno co. Způsobený hluk přinutil obrátil druhé tělo vedle něj. Netroufl si otevřít oči.
Po plném přijetí vědomí si uvědomil bolest třísel a pozadí. Konečník nepříjemně pálil a něco lepkavého z něj vytékalo. Hned mu začalo šrotovat v hlavě, co se stalo. Naposledy si pamatuje Leeho jak ho táhl pryč. Dobře, takže s nikým cizím se nevyspal. Tím lépe. Jen teď Lee bude mít jistě výhrady k tomu, že mu to udělal, když byli oba v opilosti. Chudák, ani si svoje první nebude pamatovat.
Otevřel tyrkysové oči podbarvené červenou únavou a poznal pokoj své sestry. Hm, to se sem jako ožralí hovada zvládli dostat? Temari nebude mít radost.
Ležel na břichu, jenomže cítil pod sebou vlhko. Tu bolest v dolní části těla poznal. Jak by mohl zapomenout na následky análního sexu. Velice důvěrně ho s tím představil Sasuke.
Viděl dvojmo, smysly otupělé a rozostřené. Občas viděl trochu dvojitě a svět se s ním točil. Unaveně zvedl ruku, vlastně hned dvě, s bolestným heknutím se podepřel na loktech. Musel si rukou sáhnout dolů na bolavé místo, litoval své blbosti, že se opil. Byl pořád mladý. Nezvládal tolik alkoholu v krvi a vůbec nebyl plnoletý, takže kdyby je někdo viděl pít, měla by celá skupinka pořádný průser.
Přejel si prsty po vlastním břichu a na prstech cítil svoje semeno. Další plus bylo, že akt byl z jeho strany dobrovolný. Jinak by se zřejmě neudělal. Pohnul se, aby s rukou dosáhl na svá stehna. Taky toho dost teklo. Páni, ten se tedy nekrotil. Normálně si nesedne ještě pár dní. Plácl sebou zpátky do polštáře, jen hlavu natočil ke svému příteli. Nuuu, musela mu být hrozná zima, když se schovával pod přikrývku úplně zababušený a jemu nechal jen takový titěrný kousek.
Gaaru přinutilo k mírnému úsměvu. Navzdory silné bolesti se přisunul pod peřinou k druhému chlapci. Zavřel na tu chvíli oči, natiskl se na záda svého milence a nasál tu vůni. Úžasné.
Nečekal, že bude vonět tak pěkně. Jako ano, jeho přítel měl vážně pěknou vůni, jen teď měl holt otupělé smysly, tudíž mu přišla jedinečná. Objal ho paží okolo pasu a začal něžně hladit příjemně hebkou pokožku na nasvaleném břichu. Pak si klidně troufl níž. Tiskl se na něj a bylo mu úplně fuk, že byl tak chladný. To i on. Proč se k němu asi tak tiskl? Sebral mu peřinu.
Rudovlasý mladík toho využil. Natáhl se po úroveň jeho ucha a zkusil mu být co nejblíž. Otevírání očí byla v tuto chvíli naprostá kravina, jelikož byl natočen k oknu, závěsy roztažené a slunce vesele pralo dovnitř. Bledou dlaní hladil vychladlé břicho, zajel klidně i na jeho intimní partie. Schoval hlavu pod přikrývku, horce mu dýchal na kůži a přiblížil se až k uchu.
Nechápal, proč byl tak zachumlaný. To druhý kolo si budou muset dát. Snad jeho zadek nebude tolik protestovat.
Pomalu se sunul po pokožce na krku, dostávalo se mu tichých povzdechů z druhé strany, zastavil se u ucha a nestydatou rukou zajel k jeho ulepenému mužství, po kterém přejel drzými prsty. Fakt se přestal stydět po tom, co mu dělal předchozí milenec. Moc dobře věděl, že Lee takový není.
ČTEŠ
Zůstaň se mnou, prosím [SasuNaru, LeeGaa, GaaNaru] ✔
FanfictionSasukexNaruto, LeexGaara, GaaraxNaruto [AU] Čtyři nejlepší přátelé, dva vztahy, jeden problémový, druhý vzkvétající... Říká se, že zakázané ovoce chutná nejlépe. Nejlepší to je pokud má člověk zájem o zadaného. Naruto se přestává cítit ve svém vzta...