Gaara si nervózně kousal ret při pohledu na veselého přítele. Jindy nedával najevo svou nervozitu, či jakékoliv pocity. A teď? Měl s tím sakra problém. Probral se z toho omamného snu, musel čelit problémům.
Kankuro jim našel menší místečko kde to můžou oslavit, i když Suna skončila až na druhém místě, vůbec to nevadilo. On využil příležitost se napít a útočiště u jeho nejlepšího kamaráda se zdálo jako vhodné k oslavení. Kakashi byl už od začátku razantně proti, že dokud jsou na území Suny, nikdo pít tvrdý alkohol nebude. Samozřejmě si puberťáci vždycky cestu najdou. Začíná to nenápadným džusem... Navíc se řešilo spaní, jelikož hotel je poměrně daleko. Naskytla se možnost přespání u Temari. Ta už se z toho nemohla vyvléct. Jen nebyla v telefonu moc nadšená, že bude hostit cizí, ještě k tomu ožralí puberťáky.
Naruto stál u zdi, popíjel svůj džus a sledoval dvojici před sebou. Už několikrát viděl jak se Gaara nadechuje, jenže pokaždé zavřel hubu. Kousal si nejistě ret. Srdce mu rychle bušilo. Byl totiž neustále sledován pohledem hnědovlasé dívky. Nechápal proč. Neuvědomoval si nic. Asi udělal něco co se jí nelíbilo. To tedy sakra jo. Líbal se s přítelem jejího kamaráda. A to ani Tenten neví, že už Naruto není se Sasukem.
"Gaaro?"
Oslovený sebou prudce trhl, málem vrazil příchozímu facku, naštěstí se ovládl včas. Lee se rychle přitočil k němu. Měl radost. Ohromnou radost. Vyhráli. Sice jeho nejmilejší u toho nebyl, ale na to sere bílý tesák. Vynahradí si to dnešní noc. Chtěl konečně završit svůj vztah.
"Co se děje? Vypadáš nervózně," usmál se na Suňana široce, hned ho popadl okolo pasu a přitáhl k sobě. Zamrzelo jak se nechtěl mladší účastnit. Spíš se tvářil, že mu to není příjemné, jenže on se zajímal o co jde.
Modroočko křečovitě sevřel skleničku, stiskl čelisti pevně k obě. Kruci. Tohle ho tak štvalo. Ostatní se bavili mezi sebou, jen on trčel v pozadí a žárlivě je sledoval. Moc dobře věděl, že všichni čekají jen na to, až Kakashi opustí jejich vzdálenost a oni si mohli dát aspoň pivo místo slabýho džusíku. Do baru by je nikdo nepustil a falešné občanky takhle na rychlo neseženou.
"Um... N-nic... V pohodě," vyhrkl Gaara, pokusil se o malý úsměv, který byl spíše takový křivý. Uhnul zeleným pohledem dolů, dělal jak se potřebuje nutně napít. Přitom jen tak pomaličku pocucával.
"Dobře, když myslíš..." sklonil se k němu, políbil ho za ucho, další polibek směřoval na krk. Nebude ho trápit. Asi o tom nechce mluvit před lidmi. Zná ho moc dobře. "Víš... napadlo mě..." začal tmavovlasý mluvit do bledé pokožky, "že dneska... bychom mohli odejít dřív a rozdat si to. V posteli."
Na moment se Gaara zarazil. Všiml si Narutovi reakce, který se začal dusit pitím, musel se několikrát bouchnout do hrudi, zatímco Gaara se snažil na svém obličeji vyčarovat jakoukoliv emoci. Nešlo to.
A dost.
Musel si s ním promluvit.
O něm a Narutovi.
Lee se vrátil před obličej vlastního přítele, s menším úsměvem a jiskřičkami v očích očekával souhlas. Už v to doufal. Jsou spolu přeci tak dlouho a konečně na sebe mají čas! Proč to nevyužít? Chce ho. Děsně ho rajcuje. Měl podezření, že jeho city k němu chladnou. Kdyby do něj byl opravdu bláznivě zamilovaný, milovali by se spolu ve dne v noci. Tohle dělají bláznivě zamilovaní.
Sabaku potichu polkl, odtáhl se od něj. Dobře, teď, anebo nikdy.
"Lee, já ti... musím něco... říct..." odložil sklenici na stůl u něhož oba mladíci stáli, "ale... nepůjdeme spíš... jinam?"
ČTEŠ
Zůstaň se mnou, prosím [SasuNaru, LeeGaa, GaaNaru] ✔
FanfictionSasukexNaruto, LeexGaara, GaaraxNaruto [AU] Čtyři nejlepší přátelé, dva vztahy, jeden problémový, druhý vzkvétající... Říká se, že zakázané ovoce chutná nejlépe. Nejlepší to je pokud má člověk zájem o zadaného. Naruto se přestává cítit ve svém vzta...