Eight

4K 293 34
                                    

Másnap reggel Harry bosszúsan kelt ki az ágyból. Nagyon fáradt volt - bár nem csoda, hiszen hajnalig csak Dracon járt az esze, ám mikor álomra hajtotta fejét a gondolatai akkor is a szőkére terelődtek, ami már eléggé megszokott volt. Reggel viszont szembe kellett néznie az álma okozta merevedéssel is.

A szobatársai már nem tartózkodtak a hálóban, így nyugodtan elvonulhatott a zuhanyzóba, ahol aztán a Mardekáros aranyos, ártatlan arcát felidézve kezdte kényeztetni kisebbik felét, majd amikor elérte a gyönyör kapuját felnyögött, miközben a Draco nevet ismételgette, s közben azt kivánta bár Malfoy bársonyos, puha, hosszú ujjai ölelték volna körbe férfiasságát.

Draco nyugtalanul fészkelődött székében. A reggeli már félórája tartott és a Griffendéles még sehol sem volt pedig már a Granger lány és a Weasley ivadék rég a Nagyteremben tartózkodtak. Mindig is várta a reggelit, ugyanis olyankor szabadon figyelhette Pottert. Mellette legjobb barátja, Blaise foglalt helyet. Az olasz fiú hevesen magyarázatot valamiről, de Draco figyelmét lekötötte az éppen abban a percben belépő Harry Potter. Haja a szokottnál is csapzottaban tapadt homlokára, zöld iriszei pedig egyenest Draco tekintetét kutatták, majd amikor Malfoyt diszkréten oldalba könyökölte sötét bőrű barátja ő megszakította a szemkontaktust, s szétnézett a teremben. Síri csend volt. Mindenki őt és a Griffendél asztalához siető Harryt nézte. Potterre vezette tekintetét, akit látszólag kezdett kényelmetlen helyzetbe hozni a sok kutakodó szempár, majd vissza a még mindig csendes diákokra és egytől egyig megajándékozta őket egy egy Malfoyféle gyilkos pillantással, amitől azonnal saját dolgukra kezdtek fókuszálni, ezzel hanyagolva a két fiút.

- Mi volt ez a kis jelenet? - bökte oldalba a Mardekár Jéghercegét - Az oké, hogy te mindig figyeled. Ez már megszokott, de hogy ő is téged bámuljon....talán történt köztetek valami? - kérdezte óvatosan Zambini.

- Mondhatni - fújtatott a szőke, de többet nem tervezett megosztani barátjával, aki ezt elfogadva terelte másfelé a témát. Draconak pedig csak egy dolog járt a fejében: Harry kibaszottul szexi, amikor ennyire kócos a haja.

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now