Twenty -eight

3.3K 262 61
                                    

- Annyira jó illatod van - Draco ledermedt, amikor Harry ezeket a szavakat ejtette ki, azokon a csókolni való ajkakon. - Tehát nem csak figyelem elterelés volt - állapította meg magában és kishíján öröm táncba kezdett. Majd jött a következő csapás. A fekete hajú jobban belefurta az orrát a nyakába és egy mélyet lélegzett.

- Teljesen beindít - dörmögte a vékony bőrre, de oly' halkan, hogy a Malfoy örökös még csak véletlenül se halja meg. Nem szerette volna elsietni a kapcsolatukat. Először a szöszi szívét akarta elnyerni - arról természetesen nem tudott, hogy már rég ő birtokolta - és csak utánna a testét.

Draco ujjaival még erősebben szorította a Harry testére feszülő felsőt, de pár perc múlva kénytelen volt elválni tőle. Alíg láthatóan rámosolygott a Griffendélesre.

- Köszönöm - suttogta.

- Nincs mit Malfoy - mondta a Kis Túlélő egy mosollyal ajkain. - Gyere te sznob - egyik karját a Mardekáros nyaka köré fonta és közelebb húzta magához. - Igyunk egy vajsört - vigyorgott rá csábosan. A Malfoy örökös pirulva hajtotta le fejét, de Harry gyengéden megfogta állát és szemmagasságba emelte a szöszi buksijàt. A Kis Túlélő igézve nézett a szürke szempárba. - Gyönyörű - gondolta magában, amikor is a Jégherceg hangja szakította ki a transzból.

- Mi lesz a korrepetálással Potter? - öltött fel egy gúnyos mosolyt.

Harry csak egy váll rándítással reagált.

- Holnap is van nap - ezzel elindult a saját háza öltözőjéhez. Csak pár métert tehetett meg, amikor hirtelen megtorpant - Szólni kéne neki, hogy Hermionéék is velünk tartanak - hátra fordult és ebben a pillanatban leesett az álla.

Draco nem bírt magával. Amint a fekete hajú fiú megfordult kezeit a magasba emelte és lóbálni kezdte, miközben a seggét rázogatta. Fejében különböző gondolatok ötlöttek fel - Mégis csak helyesnek tart - dudolni kezdte a kedvenc énekesnője egyik számát - Velem akar lógni - elkezdte énekelni a Gimi refrénjét - Nem azzal a hülye Weasley csajjal - majd megfordult.
Először lefehéredett, majd ahogy agya felfogta, hogy Harry Potter végig nézte a műsorát arca felvette a vörös legsötétebb árnyalatát.

Harry próbálta nevetéssel leplezni zavarát. Végül egy huncut mosollyal ajándékozta meg a fiút és egy buja bókkal.

- Szexi tánc volt - kacsintott Dracora, aki kötelességének érezte, hogy még inkább elpiruljon - Gyorsan lezuhanyzok, majd találkozunk a bejáratnál - mondta és egy pillanatra elgondolkodott - Oh, és Hermionéék is jönnek - ezzel válaszadásra lehetőséget sem hagyva hagyta ott a sokkolt állapotú fiút.

Harry, amint beért az öltözőbe az ajtónak dölt és kezét hevesen verdeső szívére helyezte. - Mi van velem? - majd nadrágjára nézett. Egyik kezét becsusztatta alsójába és ütemesen gyorsuló mozdulatokkal kezdte el kezét mozgatni péniszén.

- Ahh Draco - nyögött fel hangosan. Fejét hátra hajtotta, szemeit összeszorította és hangosan zilált, ahogy utat engedett az élvezetnek.

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang