Forty -six

2.8K 208 126
                                    

- Harrry - sóhajtotta kéjesen a Mardekáros, miközben a fiatalabb haját markolászta. - Kérlek Harrr... - Draco már éppen folytatta volna a könyörgést, annak érdekében, hogy végre a sötét hajú hozzá érjen, azonban a Kis Túlélő egy forró és szenvedélyes csókkal belé folytotta a szót, aminek hatására a fekete hajú szájába nyögött.

- El sem hiszed mennyire kívánlak Draco - morogta a Griffendéles a másik párnácskái közé, tenyereit pedig a fiú mellkasán kitünő masszív izomzatra helyezte. - Mondd csak Draco - vezette fel smaragdjait az idősebbre. - ,te is kívánsz engem? - kérdezte egy pimasz mosollyal arcán.

A Mardekáros ismételten a lágy hajzuhatagba temette ujjait, miközben egy erőszakos mozdulattal ajkaira húzta a szemüveges félistent.

- Fogalmad sincs mennyire kívánlak - a Jégherceg egy pillanatra elvált a Potter fiútól, hogy végig nézhessen annak tökéletes testén. Napbarnított arca kipirultan fénylett, gyönyörű íriszei vágytól ködösen csillogtak, szénhaja a szokottnál is kócósabban állt, izomtól duzzadt mellkasa hevesen emelkedett és süllyedt, ideálisra faragott arcán egy egy izzadság csepp gördült le, szűk farmer nadrágján keresztül hatalmas merevedése pedig szépen kirajzolódott. - Dögös - nyalt végig alsó ajkán, miközben egyik kezét a fekete hajú péniszére simitotta.

-...co...raco....Draco.... - Mi a...? - a szürke szempár ijedten kezdte mustrálni a szobát, a hang forrását keresve.

- Blaise? - ült fel ágyában szemét dörzsölgetve. - Mit keresel itt? És hova lett Harry? - az olasz fiú kíváncsian húzta fel szemöldökét.

- Nem tudom mikor volt itt Potter...Már egy ideje alszol - vázolta fel a döbbent fiúnak - Csak álmodtam volna? - vált kétségbeesetté. - Gondoltam felkeltelek, mert lassan a pályán kéne lenned.

- Bassza meg...Tényleg...Elhalasztottuk a gyakorlást - a szőke hajú helyéről felállva kezdett öltözködésbe.

- Khmm.... - köhintett egyet a Zabini fiú, majd a Malfoy örökös nadrágjára mutatott. - Talán először intézd el...Azt - mondta, majd nevetve hagyta el a szobát.

- Megint csak egy rohadt álom - ült le ágya szélére, miközben arcát tenyerébe temette.




Gonosz vagyok? 🤔🤔🤔
32K😍😍♥️♥️

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin