Thirteen

3.7K 273 27
                                    

Quid Agis - csendült fel egy hang a Griffendél klubhelyiség előtt, mire a Kövér Dáma beengedte a fiút. A fekete hajú álmodozva esett be a helyiségbe, ahol néhány Griffendéles diák társalgott. Harry viszont rájuk ügyet sem vetve - úgyanis észre sem vette őket - indult el a barátaival közös szobájába. Mikor belépett elé tárult a szokásos látvány. Minden ágy pirosba volt bújtatva, előttük pedig egy egy utazó láda volt elhelyezve, a szoba kezdett sötétbe borulni, hiszen egyetlen ablak helyezkedett el a szobában, s a kinti táj is már sötétségbe borult. Ágyfüggönyét elhúzta, majd elterült az ágyon, s a pár órája történteken kezdett gondolkodni.

- Draco most olyan más volt - gondolta - Nem gondoltam volna, hogy ilyen jól fog tanítani. Bár, azt mindenki tudta, hogy ő az iskola 2. legjobbja - természetesen csak Hermione után. De én eddig abban a hitben voltam, hogy Piton csak kivételezik vele.

- Mi van Potter? - Draco gúnyos mosollyal csukta be a könyvét, majd a fiú arcát kezdte fixirozni. - Tartsd csukva a szád - a szőke közelebb hajolt a szemüveges fiúhoz, majd a fülébe suttogott a lehető legerotikusabb  hangját elővéve. - Még a végén belerepül valami - ez után a fiú a zöld szempárba nézett, de a kettejük közti távolságom egy millimétert sem változtatott. Nem hajolt se hátrébb sem közelebb.

Ez pedig Harryt az őrületbe kergette.

Tekintetét folyamatosan a vékony, rózsaszín ajkakon tartotta, s csak arra tudott gondolni, hogy milyen jó is lenne megkóstolni azokat a kívánatos párnácskákat. Majd a fiú egy rakoncátlan tincset a füle mögé türt, Harry képzelete pedig ismét szabadjára kelt.

Képzeletében úgy vetette magát a szexi Mardekárosra, mint egy vadállat az ártatlan áldozatára. Ajkait erőszakosan kezdte el tépni sajátjaival, miközben egyik kezét a fiú kecses derekára, másikat pedig a hívogató hajkoronába vezette. A szőkeség pedig ugyan olyan hévvel viszonozta volna, közben pedig élvezettel nyögött volna fel, amikor izlelőik találkoznak. Harry keze pedig ismét utat talált volna. Először nyakán simitott végig, majd a hátára vezette tenyerét, s mutatóujját végig húzta a Jégherceg gerincvonalán, végezetül pedig az egyik eszméletlenül szexi félgömbön állapodott meg, s erőteljesen belemarkolt.
Harry Draco felsőjének a leszedésével bajlódott, majd ....

Draco felállt mellőle és vissza ment a Roxfortba.

Álmodozásában pedig ezúttal Ron zavarta meg, aki visszaérkezett a hálókörletükbe.

S Harry csak ekkor eszmélt fel, hogy most valószínűleg egy hosszú beszélgetésben lesz része.

A téma pedig csakis egy valami lehetett, ami nem más minthogy: A Kis Túlélőnek tetszik a Mardekár Jéghercege.

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now