Fifty -five

2.4K 194 19
                                    

A vörös hajú Griffendéles mérgesen nézett barátjára, aki erre ügyet sem vetve kezdett öltözködni.

Ma nincs órájuk, úgyhogy egy sima zöld pólót és egy kék farmer nadrágot vett fel, haját a szokásos módon kócosan hagyta. - Rám férne már egy hajvágás - gondolta, miközben fekete fürtjeibe túrt. Néhány sötét tincs már kezdett megnőni, amik minduntalan szemébe hullottak, ezzel is bosszantva őt. - Ma megkérem Mionét, hogy vágja le -

- Komolyan gondolod Harry? - Ron könyörgő tekintettel kezdte méregetni háztársát, aki helyeslően bólintott. - Ne csináld már - nyüszített fel rosszkedvűen. - Miért kell annak a görénynek is velünk reggelizni? - a Kis Túlélő mérgesen hunyorogva nézett rá, amit a Weasley fiú teljesen figyelmen kívül hagyott. - Nem akarok már kora reggel gyomorrontást kapni tőle.

- Ron - szólította meg mérgesen. - Először is, nem görény - nézett rá jelentőség teljesen. - Másodszor, a barátom, úgyhogy velünk fog reggelizni - folytatta. - Harmadszor pedig, megígérte, hogy kedves lesz.

- Na arra kíváncsi leszek - dünnyögte az orra alatt a szeplős.

Harry mindössze szemét forgatva hagyta el a helyiséget Griffendéles társával együtt. A két barát csendesen sétált egymás mellett, amikoris a szemüveges felfigyelt Dracora, aki szintén a Nagyterem felé tartott, Blaise Zabinivel oldalán.

A két Mardekáros elmélyülten cseverészett, amikor a szöszit hirtelen valaki visszarántotta.

A Malfoy örökös rideg arckifejezéssel fordult hátra, készülve arra, hogy szanaszét átkozza azt, aki hozzá mert érni, azonban Harry megakadályozta benne, úgyanis forró ajkait a meglepett fiúéra tapasztotta.

- Az Harry és Malfoy? - hallatszott a közelükből, azonban ők nem foglalkoztak a bámészkodókkal.

- Igen, biztos vagyok benne, hogy ők.

- Basszus, azt sem tudom melyik srácra legyek féltékeny.

- Nem hiszem el, hogy a két legdögösebb pasi elkelt.

- Nekem azt is elég volt megszoknom, hogy barátkoznak....Nem hogy még együtt is járnak - Harry lassan húzódott hátrébb Dracotól, majd a suttogó varázslók felé fordult, azonban nem szólt egy szót sem, ellenben a barátjával.

- Mit néztek? - húzta fel egyik szemöldökét. - Menjetek a dolgotokra - több sem kellett a diákseregnek. Mind fejüket lehajtva siettek el.

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin