Twenty -three

3.3K 269 33
                                    

Draco - miután túltette magát a pillanatnyi döbbenetén - megfordult, így Harryvel szemben állt.

Ezúttal viszont a Kis Túlélő fagyott le.

- Most mit mondjak neki? - gondolta és néma tátogásba kezdett, ahogy meglátta Malfoy várakozás teljes pillantását. - Ezt már megint nem gondoltam át -

Draco, ezt egészen édesnek tartotta. Halvány félmosolyra húzta ajkait, majd közelebb lépett Harryhez.

- Mi az Potter? - kérdezte, majd megigazította magán talárját és nyakkendőjét kicsit kioldotta.

Harry tekintete egyből a frissen felfedett bőrre vándorolt.

- Csak...öhm... -  Szedd már össze magad Harry Potter és ne bámuld már a nyakát...Azt a hófehér, hibátlan, pu... - Harry gyorsan megrázta a fejét, mielőtt újabb merevedése lett volna - Azon gondolkodtam, hogy mikor lesz legközelebb korrepetálás... - Komolyan Harry? Mintha, ezt nem megbeszéltük volna már meg - Draco szemöldökét felvonta, de nem kezdett kérdezősködni.

- Ha jól emlékszem a holnapi napot beszéltük meg - kezeit háta mögött összekulcsolta, és úgy olvadozott a piruló Harry láttán. - De, ha neked megfelel áttehetjük - Draco talárja zsebéből előhúzott egy arany antik órát, melyet egy kígyó minta díszített, majd megnézte rajta az időt - talán egy óra múlvára. Előtte még szeretnék egy kicsit edzeni - Harry szemei felcsillantak, ami természetesen a Mardekáros figyelmét sem kerülte el.

- És azt bánnád, ha veled tartanék? - Draco szemöldökét ismét magasra emelte. Meglepődött azon, hogy Harry ennyi időt szeretne a közelében tölteni, de egyben melegséggel is töltötte el, hogy rég eltitkolt szerelmével egyre közelebb kerülnek egymáshoz.

- Nem - adta az egy szavas választ, mielőtt még elkezdett volna kisgyerekként ujjongani.  Harry is hasonlóan volt. Örömében ugrálni szeretett volna.
Hiszen most test közelből láthatja a szexi Mardekárost, aki csak az edzésre fog koncentrálni.

- Rendben...Akkor 10 perc múlva találkozunk a kviddics pályán? - pásztázta az ezüst szemüt. Malfoy csak bólintott, majd fojtatta útját a Mardekár klubbhelység felé egy hatalmas és levakarhatatlan mosoly kíséretében.

- Mi van veled haver? - csapódott mellé Blaise, aki kissé le volt döbbenve barátja arckifejezésén. - Maghuztad Piton egyik bájitalát? - Draco sértődötten nézett rá.

- Nem lehet csak úgy jó kedvem? - kezeit drámaian, vékony csipőjére helyezte és még a hangját is elvékonyitotta. Zabiniből pedig kitört a röhögés, amihez később Draco is csatlakozott.

3K+❤️😱🤧

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora