Adrenalin.
Draco érezte, hogy egész testében szét árad az érzés.
Teljes extázisban volt.
A figyelmét a repülő cikeszen tartotta.
Koncentrált.
Semmi sem tudta kizökkenteni.
Kivételesen nem a győzelem érdekelte.
Most nem akart bizonyítani senkinek sem.
Egyszerűen csak élvezte a játékot.
Élvezte, hogy a szellő játszadozik fürtjeivel és hogy a kellemes hideg pirosra festi arcát.Vágy.
Harry érzékei, erre az egy dologra összpontosultak. Próbált koncentrálni. Tényleg próbált. De kitudna, úgy hogy egy Draco Malfoy van a közelében?
Bár ő maga is kergette a cikeszt, rá kellett jönnie, hogy Malfoy jóval előtte jár. Biztos volt, abban, hogy Draco ezúttal le fogja győzni, de a cikesz, ekkor elrepült.A szőke megállt, de azért továbbra is a terepet fixirozta, hogyha a labda feltűn ő utánna vethesse magát.
Eközben Harry beérte a Mardekárost és megállt vele szemben.
Tökéletes haja borzasan állt és izzadtan tapadt homlokára, világosszürke szemei sötétebben csillogtak, mellkasa gyorsabban emelkedett és süllyedt, jól kidolgozott izmai kidomborodtak, ajkain egy gúnyos mosoly pihent és közben hangosan zilált. - Basszus! Annyira erotikusan néz ki. Hmm....milyen jó is lenne, ha az ágyamban feküdne teljes ádámkosztümben, miközben én éppen a számmal kényeztetem, a kezeim elkalandoznának izmos mellkasán és, miközben eléri a gyönyört az én nevemet nyögné.... - Harry képzelgéseit Draco hangja szakította félbe.
- Csak nem elfáradtál Potter?
- Nem mondanám - rántott vállat a fekete hajú - Még nem láttál semmit - kacsintott rá. Draco hitetlenül felhorrkantott.
- Na persze - válaszolt és körbe nézett a cikeszt keresve, Harry pedig elgondolkodva figyelte.
- Sokat fejlődtél - ismerte el. Draco jól esően elmosolyodott.
- Köszönöm - mondta a szőke. - Sokat gyakoroltam - tette hozzá.
A fekete hajú ismét gondolkodó fejet vágott, majd gondolkodás nélkül szólalt meg.
- Tudod nagyon helyes vagy - jelentette ki. Draco kitágult szemekkel nézett rá és érezte, hogy szíve nagyon Malfoytalanul gyorsult fel a szavak hallatán. - Helyesnek tart - épp, hogy sikerült felfognia a szavakat és már szólásra is nyitotta volna száját, de ekkor Harry elsuhant mellette és üldözőbe vette a cikeszt.
VOUS LISEZ
Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/
FanfictionNem sok mindent szeretnék elárulni a könyvről....A lényeg annyi, hogy ez egy Drarry fanfiction. Ha érdekel olvass bele.😄 Kezdés: 2019-10-28 Befejezés: 2020-10-30 Helyezés: 2019-11-02 #drarry : 20.hely 2019-11-05 #boyslove : 50.hely 2019-11-06 #boy...