A napok rohamos gyorsasággal teltek, múltak, a Kis Túlélő pedig szinte még fel sem tudta fogni, hogy mi is történt. Agya folyton folyvást levetítette az összetört fiú könnytől fénylő arcát, fülébe minduntalan vissza szökött csalódott hangja, lelke pedig mérhetetlen fájdalommal telt meg. Azonban nem ez a kín volt a legelviselhetetlenebb, sokkal inkább a szívében tomboló érzelmi kavalkád, amely lassancskán egész elméjét felemésztette.
Amióta Draco elment különös érzések költöztek belsőjébe, a szíve hasogatott, s érezte azt a fájdalmat, amit a Mardekáros élt át. Először furcsálta, és azt hitte, hogy ez a folytogató érzés saját lelkéből fakad, de mint utólag kiderült - Hermione jóvoltából - bizonyos varázsló párok képesek összekapcsolódni.
Azonban ez nagyon ritka esetnek számított. Először is szerelemre volt szükség, de ami még ennél is fontosabb, hogy a partnerek egymásban találják meg a lelki társukat.
- Harry, drágám - Molly halkan lépett be, legfiatalabb fia szobájába, s aggódva sétált közelebb a fekete hajúhoz, kit már szinte gyermekének tekintett. - Minden rendben?
A Potter fiú hangtalanul bólintott, miközben üresen csillogó smaragdjait továbbra is a hófödte tájon legeltette. Valahol legbelül reménykedett abban, hogy a "titkos" rajongója ismételten jelentkezik, de eddig ez a személy semmi jelet nem adott arra, hogy kapcsolatba szeretne vele lépni.
- Csak nem baglyot vársz? - a vörös hajú nő továbbra is próbált érdeklődni, bár már napokkal ezelőtt érzékelte, hogy jelenleg Harrynek semmihez, és senkihez nincs hangulata.
- Hiába várom - a szemüveges gondterhelten sóhajtott fel. - Kizárt, hogy Draco jelentkezzen - tette hozzá halkan, amire a Weasley anyuka döbbenten nyitotta szét halvány vörösre festett ajkait.
Természetesen tudott arról, hogy a Mardekáros és a Griffendéles egy párt alkotott - hiszen ezzel mindenki tisztában volt. Sokkal inkább az lepte meg, hogy a Malfoy örökös volt az, aki éveken keresztül, minden egyes karácsonykor ajándékkal lepte meg a fiút. Nem csoda, hogy megdöbbent, hiszen Harry reakciója is ilyesmi lehetett.
A Kis Túlélő halványan elmosolyodott, ahogy vissza gondolt, az egyik forró szeretkezésükre a Mardekáros lakrészében. Draco az együttlétük után úgy döntött, hogy letusol, és mivel Harrynek nem volt lehetősége csatlakozni - pontosabb a szöszi nem engedte - úgy döntött, hogy kicsit szét néz a szobában. Ekkor találta meg a H betűvel ellátott nyakláncot, amit tavaly adott a titkos hodólojának.
Tisztán emlékezett, hogy aznap csak méginkább beleszeretett a szürke szeműbe.
Elmékedéséből az ablakon hallatszó halk kopogás rángatta ki, melynek üvegén túl a jól ismert bagoly pihent, karmai közt egy apró tekerccsel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/
FanficNem sok mindent szeretnék elárulni a könyvről....A lényeg annyi, hogy ez egy Drarry fanfiction. Ha érdekel olvass bele.😄 Kezdés: 2019-10-28 Befejezés: 2020-10-30 Helyezés: 2019-11-02 #drarry : 20.hely 2019-11-05 #boyslove : 50.hely 2019-11-06 #boy...