Harry szinte nem is látott a piros ködtől, ami elméjére telepedett. Csak egy cél lebegett a szeme előtt méghozzá az, hogy végezzen Voldemorttal.
Látta, ahogy Draco élettelen teste a földre zuhant, ahogy édes ajkai közül nem szökött ki több levegő, ez pedig arra ösztönözte, hogy bosszút álljon.
Habár szeretett volna megállni a Mardekáros mellet, sírni akart, könyörögni azért, hogy térjen vissza hozzá, de ez addig lehetetlennek tűnt, amíg nem sikerül elégtételt vennie szerelméért.Mozgást érzett maga körül, hangokat hallott, azonban a fülében zúgó vér minden hangforrást kiűzött elméjéből, és ismét csak a megváltó megtorlásra tudott koncentrálni.
- rry...Harry - Hermione már sokadszorra próbálta szólítani, azonban a fiú nem reagált, csupán pálcáját folyamatosan Tom felé irányította, s rezzenéstelen arccal figyelte, ahogy az ocsmány vigyorra húzza ajkait.
- Erre nincs időnk - Lucius szeméből egy könnycsepp bújt elő, ahogy leguggolt egyszem fia mellé. - Fogjátok meg Pottert, hopponálni fogunk - mondta.
- Nem mehettek el Lucius - Voldemort gúnyosan felnevetett, miközben nem létező orrát gúnyosan felhúzta. - , hiszen még most jön a legjobb - bumm - rész - motyogta csalódottan, ahogy az egész kis bagázs eltünt.
- Hol vagyunk? - Ron érdeklődve nézett szét a hatalmas házon. Elegáns volt. A szobában főként a fekete és a szürke színek domináltak, de néhány részen az ezüst és a szürke színek is feltüntek. Lucius szinte azonnal elhagyta a szobát, mondván, hogy beszélnie kell Perselussal.
- Draco szobájában - válaszolta Blaise segítőkészen, - Ez egy szoba? Akkor mekkora a ház? - kérdezte magától a vöröske, majd pillantása a nemrég említett fiúra tévedt. Mintha csak ekkor tudatosult volna benne, hogy ki is fekszik az ágyon holtan, kezeit szája elé kapta, s pillantását Griffendéles barátjára vezette. Harry szemeiből folyton folyvást sós cseppek szivárogtak, miközben kétségbeesetten szorította a Jégherceg hideg ujjait.
- Ha... - a boszorka kezét barátja vállára helyezte, azonban még mielőtt bármit is mondhatott volna a fekete hajú félbe szakította.
- Menjetek ki - parancsolt rájuk.
Szóval...Elkezdtem nézni egy sorozatot (Shadowhunters), és a második évadban annyira feldühített Magnus, hogy ez lett a vége....írtam😅
Őszintén szólva azt hittem, hogy több időbe fog telni, amíg megírom az új részt...De mint látjátok...Tévedtem.
Ezeket a gifeket muszáj itt hagynom.😍😍
ESTÁS LEYENDO
Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/
FanficNem sok mindent szeretnék elárulni a könyvről....A lényeg annyi, hogy ez egy Drarry fanfiction. Ha érdekel olvass bele.😄 Kezdés: 2019-10-28 Befejezés: 2020-10-30 Helyezés: 2019-11-02 #drarry : 20.hely 2019-11-05 #boyslove : 50.hely 2019-11-06 #boy...