Harry idegesen nézett a vörös barátjára, kinek arca már hajszínével egyezett a folyamatos nevetéstől.
- Sz...Szóval fel kell szedned Malfoyt? - a fiú még hangosabb nevetésbe kezdett, ami már barátnőjét is idegesítette, ezért egy jól irányzott mozdulattal tarkón csapta. Ron egyből az érintett területhez kapta kezét, majd morcosan nézett szerelmére, aki erről tudomást sem véve fordult a fekete hajú felé.
- Biztos, hogy jó ötlet ez? - Hermione egyből aggódalmaskodni kezdett, s ezt szavakban is kifejezte. - Hiszen még is csak Malfoyról van szó.
- Nem tudom Hermione. A Professzor tanácsolta - sóhajtott fel a zöld szemű fiú, miközben elterült az ágyán, s a plafont bámulva esett gondolkodóba. - Hogyan udvaroljak neki? Hiszen eddig még nem volt fiúval dolgom, főleg nem egy Malfoyjal, aki ráadásul a nyílt ellenségem -
- Harry, én nem vagyok biztos benne hogy ez jó ötlet. Egyáltalán melyik nemhez vonzódik Malfoy? - vonta össze szemöldökét, s Harry csak ekkor fogta fel, hogy az sem kizárt, hogy a Malfoy örökös teljesen hetero, ami alig ha jönne jól neki.
- Ó ezen ne aggódjatok. Malfoy ha nem is meleg, de biztos, hogy biszex. Volt egy kisebb kalandja a hollóhátas Roger Davissel - Harry nem kicsit lepődött meg. - Annak vajon mekkora az esélye, hogy összejöjjön velem? -
- De akkor is Harry. Mi van azzal, amit tavaly mondtál? - a lány kérdőn felhúzta szemöldökét, Harry pedig pirulva hajtotta le fejét. Pontosan tudta, hogy a boszorkány miről beszél. Ronnak viszont fogalma sem volt a beszéd tárgyáról, aminek egyből hangot is adott. Hermione felsóhajtott, majd kérdőn nézett Harryre, aki válaszképpen csak bólintott.
- Öhm...arról már tudsz, hogy biszexuális vagyok - Harry bizonytalanul kezdett beszélni, Ron pedig egy apró biccentéssel jelezte, hogy ezzel tisztában van. - De azt még nem említettem, hogy nekem egy ideje tetszik...öhm...Malfoy - mondta,de tekintetét szigorúan a piros ágyneműn tartotta. Egy ideig a háló kínos csendbe burkolózott, amit a hálóba belépő Seamus és Dean szakított meg.
VOUS LISEZ
Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/
FanfictionNem sok mindent szeretnék elárulni a könyvről....A lényeg annyi, hogy ez egy Drarry fanfiction. Ha érdekel olvass bele.😄 Kezdés: 2019-10-28 Befejezés: 2020-10-30 Helyezés: 2019-11-02 #drarry : 20.hely 2019-11-05 #boyslove : 50.hely 2019-11-06 #boy...